Joo tiedän pitäisi varmaan varata aikaa lääkärille...kainalossa ja vasemmassa rinnassa on tuntunut pistelyä ja epämääräistä kipua jo yli vuoden ajan. Kipu ei ole jatkuvaa vaan tuntuu aina silloin tällöin. Minkään näköistä pattia en oo havainnut. Valitin gynelle oireista jo heti alussa kun aloin oirehtia, mutta tutkittuaan rintaa/kainaloa sanoi ettei siellä mitään ole ja rintasyöpä on harvinainen nuorella. Oon 26v, mutta silti mietityttää... voiko tuollainen epämääräinen pistely olla oire syövästä?! lähettäisköhän lääkäri mut näillä oireilla mammografiaan..?
Rintasyöpä+oireet
6
1379
Vastaukset
- puolelle ainekin
saa lähetteen.Oireet voivat vaihdella,aina ei ole pattia.
- verenkierrosta
se oire on. Lopeta tupakointi.
- ...
en ole elämässäni vetänyt tupakkaa koskaan ja liikuntaa harrastan säännöllisesti...
- sama vika rahikaisella:)
morjens sinne,
mulla samoja tuntemuksia, menin lekurille...kuvattiin..otettiin ekg....
tulos: sydänhermo-oireyhtymä ja paniikkihäiriö!
eli tuntuu aina silloin tällöin...mut liittyy hermostojuttuihin eli mulla paniikkihäiriöön:)
toivotaan ei sullakaan kummempi, mut käväise lekurilla saat varmistuksen siihen juttuun! - ole lääkäreitä
(tai saattaahan joku vastaajista ollakin). oireesi vaikuttaa kuitenkin muulta kuin syövältä.
- vihloilee
ennen menkkoja. se on hyvänlaatuinen sidekudoskasvain. liikkuva, mutta kova. hyvin pienenä pattina et sitä huomaa jos et ole harjaantunut tutkimaan rintojasi hyvin. Jos sinulla selainen on se saattaa kasvaa ja tulee näkymään mammografiassa joskus (itselläni ei näkynyt vaikka yli vuosi ennen tunnistin sen sormella) eli kerron kokemuksesta. jos syöt e-pillereitä juttele lääkärin kanssa, sillä nämä kasvaimet saattavat olla estrogeeniherkkiä. älä hätäänny, mutta kun kerran kysyit niin vastasin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865