Olen lähdössä NY keskiviikona ja nyt kuulin huhuja, että farkkujen koot eivät olisikaan samat kuin Suomessa? Pitääkö tämä paikkansa? Eikö olekaan esim. 34"? Olisin ostamassa miehelleni farkkuja ja luottanut siihen, että hänen kokonsa 34",33" olisi auttanut hankinnassa. Jos ei ole sama kuin Suomessa mikä vastaan kok. 34" ja pituutta 33"? Herra on 179cm ja painoa 90kg. Kiitos paljon avusta!
Farkkujen koko USAssa - eri kuin Suomessa?
5
1515
Vastaukset
- huhuja.
Eli jenkeissä on käytössä tuumat esim. farkkujen koossa.
Joten nämä koot jotka tuossa toit esille on tuuma kokoja. Vyötärö 34 tuumaa ja lahkeen pituus 33 tuumaa.
Eli jos ukkos käyttää tuota kokoa, niin sama koko se on myös jenkeissä myytävissä farkuissa.
Joten ei kun ostaan halvalla farkkuja ja hyvää matkaa!- Ensikertalainen
Kiitos paljon - sitä minäkin mutta alkaa jo epäilemään itseään kun toiset puhuu ihan jotain muuta. Osaatko sanoa mistä saa edullisimmin trendikkäitä miestenfarkkuja esim. diesel? Mies on ihastunut Jack & Jonesin muotifarkkuihin.
- paikkansa
Ensikertalainen kirjoitti:
Kiitos paljon - sitä minäkin mutta alkaa jo epäilemään itseään kun toiset puhuu ihan jotain muuta. Osaatko sanoa mistä saa edullisimmin trendikkäitä miestenfarkkuja esim. diesel? Mies on ihastunut Jack & Jonesin muotifarkkuihin.
Kävin kesällä New Yorkissa ja ostin sieltä mm. kenkiä ja farkkuja. Kengissä huomasin, että heillä on oma kokotaulukkonsa eli puol tuumaa isompi kuin eu:ssa. Epäilen, että farkuissa on sama juttu. Olen suht pitkäkoipinen 183cm pitkä ja painan 80kg ja suomessa ostetetut farkut ovat olleet kokoa 32/34, mut siellä ne olivat aivan liian suuret. 31 vyötärö ja 33 tai 32 pituutta olevat housut vaikuttivat vastaavilta.
- tuuma..
paikkansa kirjoitti:
Kävin kesällä New Yorkissa ja ostin sieltä mm. kenkiä ja farkkuja. Kengissä huomasin, että heillä on oma kokotaulukkonsa eli puol tuumaa isompi kuin eu:ssa. Epäilen, että farkuissa on sama juttu. Olen suht pitkäkoipinen 183cm pitkä ja painan 80kg ja suomessa ostetetut farkut ovat olleet kokoa 32/34, mut siellä ne olivat aivan liian suuret. 31 vyötärö ja 33 tai 32 pituutta olevat housut vaikuttivat vastaavilta.
on saman mittainen joka maassa. Eli 2.54 cm.
- nuu joik
Kyllä ne tuumakoot on ihan samoja kuin meilläkin, vaikka kaikki on muuten amerikassa suurempaa:)
Farkkumallejahan löytyy sitten pilvin pimein, joten sopivuudesta on vaikea sanoa - ostin itse Old Navysta bootcut-farkut pari vuotta sitten (koko 34/32), ja ovat mahdottoman löysät. Kannattaa siis satsata tuttuihin merkkeihin, jos ei mies itse ole kokeilemassa. Äkkiseltään tulee mieleen Levi's (jos se ei ole mielestäsi liian ysäri), koska hinnat ovat erittäin paljon halvemmat kuin meillä (normilevikset irtoavat paikasta riippuen alle 30 eurolla).
Henkkoht koko-kokemuksieni mukaan tosin t- ja pikeepaidoista (carhartt, timberland) riittää usein medium, kotosuomessa kun koko on usein L tai XL - itse olen 183 pitkä ja elopaino kieppuu siinä 90 ja 95 välillä.
Ei muuta kuin mukavaa shoppailua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841