Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

tukioikeuden hinta

Lopettaja

Osa maista meni muuhun kuin viljelykäyttöön. Laitan ne myyntiin pika puoleen. Alue on B tukioikeuksien aluetta.
Kyseli sieltä ja täältä hnta-arvioita arviot vaihtelee 400 - 2400 €/ha
Heittäkää tännekkin millä hinnalla olette myyneet tai ostaneet.

10

3753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaupanvahvistaja

      Vuoden tuki, Ruotsissa ei sitäkään. Turha siitä on enempää maksaa, viljan hinnan rajusti noustessa tukia leikataan ja näin ollen tukioikeuksienkin arvo romahtaa.

    • Isäntä

      Hinta tukioikeudelle on kahdenvuoden tuki. Kolmannen vuoden jälkeenhän ne menee ilmatteeks hallinnolle.

      • Isäntä

        Jos joku tarjois mun tukioikeuksista tuon 2400/ha niin heti myisin kaikki.


      • täältä sais
        Isäntä kirjoitti:

        Jos joku tarjois mun tukioikeuksista tuon 2400/ha niin heti myisin kaikki.

        kaveri lisää jos sulla loppuis kesken!

        Nuita kun ei parin vuoden päästä tarvi, tai arvo on jotain joka viittaa perseenpyyhkimiskäyttöön...


      • ei mene

        hallinto pyörittää niitä että ei jää käyttämättä 3 vuodessa, näin sanottiin koulutuksessa!
        Eli sillä uhalla ei kannata myydä pois.


      • ei mene hallinnolle

        hallinto pyörittää niitä että ei jää käyttämättä 3 vuodessa, näin sanottiin koulutuksessa!
        Eli sillä uhalla ei kannata myydä pois.


    • Lopettaja

      Kysymys kuului, onko joku ostanut tai myynyt jos niin mikä oli hinta?

    • vuokramieheltä

      haltuuni jäämät tukioikeudet yhdelle isännälle jolla oli raivioita. 350 euroa oli pyyntö ja sen sainkin.

      • olen myynyt

        770 € /ha muodostuu diskonttaus 5% ja modulaatio miinus ja sen jälkeen pyöristys kivaan lukuun.


      • aaaapeeee
        olen myynyt kirjoitti:

        770 € /ha muodostuu diskonttaus 5% ja modulaatio miinus ja sen jälkeen pyöristys kivaan lukuun.

        Itse sain ostettua toiset 1,2ha 300,- eli 250/ha ja toiset 2,4 ha 700,- eli 291/ha

        Myyjät olivat kyllä "oman kylän miehiä" joilla oli ylimääräisenä, eivät kait halunneet olla naapurille ahneita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe