Osa maista meni muuhun kuin viljelykäyttöön. Laitan ne myyntiin pika puoleen. Alue on B tukioikeuksien aluetta.
Kyseli sieltä ja täältä hnta-arvioita arviot vaihtelee 400 - 2400 €/ha
Heittäkää tännekkin millä hinnalla olette myyneet tai ostaneet.
tukioikeuden hinta
10
3818
Vastaukset
- kaupanvahvistaja
Vuoden tuki, Ruotsissa ei sitäkään. Turha siitä on enempää maksaa, viljan hinnan rajusti noustessa tukia leikataan ja näin ollen tukioikeuksienkin arvo romahtaa.
- Isäntä
Hinta tukioikeudelle on kahdenvuoden tuki. Kolmannen vuoden jälkeenhän ne menee ilmatteeks hallinnolle.
- Isäntä
Jos joku tarjois mun tukioikeuksista tuon 2400/ha niin heti myisin kaikki.
- täältä sais
Isäntä kirjoitti:
Jos joku tarjois mun tukioikeuksista tuon 2400/ha niin heti myisin kaikki.
kaveri lisää jos sulla loppuis kesken!
Nuita kun ei parin vuoden päästä tarvi, tai arvo on jotain joka viittaa perseenpyyhkimiskäyttöön... - ei mene
hallinto pyörittää niitä että ei jää käyttämättä 3 vuodessa, näin sanottiin koulutuksessa!
Eli sillä uhalla ei kannata myydä pois. - ei mene hallinnolle
hallinto pyörittää niitä että ei jää käyttämättä 3 vuodessa, näin sanottiin koulutuksessa!
Eli sillä uhalla ei kannata myydä pois.
- Lopettaja
Kysymys kuului, onko joku ostanut tai myynyt jos niin mikä oli hinta?
- vuokramieheltä
haltuuni jäämät tukioikeudet yhdelle isännälle jolla oli raivioita. 350 euroa oli pyyntö ja sen sainkin.
- olen myynyt
770 € /ha muodostuu diskonttaus 5% ja modulaatio miinus ja sen jälkeen pyöristys kivaan lukuun.
- aaaapeeee
olen myynyt kirjoitti:
770 € /ha muodostuu diskonttaus 5% ja modulaatio miinus ja sen jälkeen pyöristys kivaan lukuun.
Itse sain ostettua toiset 1,2ha 300,- eli 250/ha ja toiset 2,4 ha 700,- eli 291/ha
Myyjät olivat kyllä "oman kylän miehiä" joilla oli ylimääräisenä, eivät kait halunneet olla naapurille ahneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533906KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar912310Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo451972- 221773
- 281516
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261491- 151162
- 311118
- 1071059
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791022