Eli siis mistä voi ladata pokemon pelejä. Siis netistä. esim. Gold/Silver tai Fire red/Leaf green?
Pokemon pelejä pc:lle?
11
5962
Vastaukset
- kingaksu
en tiedä, mutta jos joku saa selville niin kertokaa myös minulle. Alusta alkaen pitääkö ladata emulaattoreita ja mistä ja mistä saa ne pelit jne. Haluaisin nostalgian vuoksi pelata niitä taas. pls autakaa
- se sama
Thx, mut saako tuolta kans ladattua niitä pelejä? Jos saa nii mite.
- Axel123
se sama kirjoitti:
Thx, mut saako tuolta kans ladattua niitä pelejä? Jos saa nii mite.
Täältä saa sen mustavalko Gameboyn pokemoneja, Colorin Pokemone sekä GameBoy Advancen että Nintendo DS:sän Pokemon pelejä: http://www.insaneroms.com/roms.php (huh, toivon totisesti että kirjoitin sivun oikein =S )
- Growlithe
Axel123 kirjoitti:
Täältä saa sen mustavalko Gameboyn pokemoneja, Colorin Pokemone sekä GameBoy Advancen että Nintendo DS:sän Pokemon pelejä: http://www.insaneroms.com/roms.php (huh, toivon totisesti että kirjoitin sivun oikein =S )
kiitos paaaaaljon kaikille!
- äppä66
Eli siis mistä saa pokemon pelejä Macille!?
- hynynene
En tiedä.
- veitsisarja
samat emulaattorit on myös macille.
- igilolo
veitsisarja kirjoitti:
samat emulaattorit on myös macille.
mistä sais pokemon pelei psp lle kertokaa haluaisin niin kovasti sellasen.
- TrOlOlOlOlOlOoOoOoO
Täällä kysellään vain onko pelejä PC:lle!
Joten tee tuolle kokonaan oma ketju jos haluat tietää, tei mene kauppaan, tai tutki muita ketjuja. - PLATINIUM100
JOO POKEMON PCN SAAA AINAKIN LADATTUA KONEELLE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683011
- 912813
- 492057
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201515- 151309
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51288Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131281Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131233Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241202- 171188