Eli siis mistä voi ladata pokemon pelejä. Siis netistä. esim. Gold/Silver tai Fire red/Leaf green?
Vastaukset 11
- kingaksu
en tiedä, mutta jos joku saa selville niin kertokaa myös minulle. Alusta alkaen pitääkö ladata emulaattoreita ja mistä ja mistä saa ne pelit jne. Haluaisin nostalgian vuoksi pelata niitä taas. pls autakaa
- se sama
Thx, mut saako tuolta kans ladattua niitä pelejä? Jos saa nii mite.
- Axel123
se sama kirjoitti:
Thx, mut saako tuolta kans ladattua niitä pelejä? Jos saa nii mite.
Täältä saa sen mustavalko Gameboyn pokemoneja, Colorin Pokemone sekä GameBoy Advancen että Nintendo DS:sän Pokemon pelejä: http://www.insaneroms.com/roms.php (huh, toivon totisesti että kirjoitin sivun oikein =S )
- Growlithe
Axel123 kirjoitti:
Täältä saa sen mustavalko Gameboyn pokemoneja, Colorin Pokemone sekä GameBoy Advancen että Nintendo DS:sän Pokemon pelejä: http://www.insaneroms.com/roms.php (huh, toivon totisesti että kirjoitin sivun oikein =S )
kiitos paaaaaljon kaikille!
- äppä66
Eli siis mistä saa pokemon pelejä Macille!?
- hynynene
En tiedä.
- veitsisarja
samat emulaattorit on myös macille.
- igilolo
veitsisarja kirjoitti:
samat emulaattorit on myös macille.
mistä sais pokemon pelei psp lle kertokaa haluaisin niin kovasti sellasen.
- TrOlOlOlOlOlOoOoOoO
Täällä kysellään vain onko pelejä PC:lle!
Joten tee tuolle kokonaan oma ketju jos haluat tietää, tei mene kauppaan, tai tutki muita ketjuja. - PLATINIUM100
JOO POKEMON PCN SAAA AINAKIN LADATTUA KONEELLE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 44629
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552