Hei!
Olen tässä pidemmän aikaa ihmetellyt, että miksi minun silmät "huurtuvat" saunassa? Tunnun olevan ainoa laatuaan, koska kukaan ei tunnu ymmärtävän mistä minä puhun. Siis oikeasti silmät huurtuu varsinkin kun heittää löylyä ja räpsyttämällä se häviää, mutta tulee kuitenkin takaisin.
Tämä ei ole mitään pilaa! Muutenkin silmäni tuntuvat olevan rasittuneet/väsyneet, ilmeisesti päätetyöskentelystä johtuen. Vetistää, karvastaa ja näkö on välillä hämärtynyt. Voiko tuo "huurtuminen" johtua esim. kuivasilmäisyydestä?
silmien huurtuminen?!?
dfdfgh
2
1938
Vastaukset
- koetapa tätä
Kyllä nuo oireet selvästi viittaa kuiviin silmiin. Niin hullulta kuin se tuntuukin, mitä enemmän silmät vuotaa, sen kuivemmat ne on.
Koeta siis silmätippoja, niitä saa apteekista ilman reseptiä. - huurtuu
ja allekirjoitan tuon kuivumisen, sillä nyt kun huoneilma pattereiden takia kuivuu lasik-leikatut silmäni sen huomaavat (1,5v leikkauksesta) en ole tippoja enää aikoihin tarvinnut, mutta nykyään saunassa huurtuu..eli oliskohan kuivuus sittenkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161