vaipat satunnaisessa käytössä

pelokas..

hieman pelottaa mennä elokuviin, kun tuntuu siltä, että muutaman juoman jälkeen on pissat housuissa.

käyttääkö kukaan vaippaa vain varmuuden vuoksi, tai kuulostaako oudolta? pidätyskykyni on kyllä hyvä, mutta...

voiko vaipan kanssa kävellä, tai siirtyä esim. vessasta saliin, niin, ettei se herätä huomiota? miltä ne tuntuvat?

11

7533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytskä_82

      Et varmasti ole ainut jolla on pelko siitä että lirahtaa elokuvissa. Itselläni vaikein paikka on elokuvan loputtua ehtiä vessaan ennen kuin käy vahinko. Virtsankarkailusiteet, esim. Tena lady extra plus tai super pitävät tosi hyvin ja ovat huomaamattomia. Tuskin ihan vaippaa tarvitset kuitenkaan.

      • Pelokas...

        Kävin elokuvissa, on kyllä paljon rennompi ollut, kun on suoja housussa (saisi olla reilumpikin). Teatteri on juurikin sellainen paikka, jossa helposti juo liikaa. Ilman tuota suojaa olisi ollut olo aika hermostunut.

        Luulin, että inkosuojat tuntuu ilkeältä, mutta ainakin Tena Pants on ihan miellyttävä, tuntuu ainakin lähes normaaleilta alushousuilta ja niillä olikin helppo liikkua.

        Ihmisillä taitaa olla liikaa ennakkoluuloja noiden suojien käyttöön, vaikka moni sellaista saattaa tarvita, niin ei kehdata pitää sellaista.


      • Tytskä_82
        Pelokas... kirjoitti:

        Kävin elokuvissa, on kyllä paljon rennompi ollut, kun on suoja housussa (saisi olla reilumpikin). Teatteri on juurikin sellainen paikka, jossa helposti juo liikaa. Ilman tuota suojaa olisi ollut olo aika hermostunut.

        Luulin, että inkosuojat tuntuu ilkeältä, mutta ainakin Tena Pants on ihan miellyttävä, tuntuu ainakin lähes normaaleilta alushousuilta ja niillä olikin helppo liikkua.

        Ihmisillä taitaa olla liikaa ennakkoluuloja noiden suojien käyttöön, vaikka moni sellaista saattaa tarvita, niin ei kehdata pitää sellaista.

        On totta, että on rennompi olo kun on suoja. Siinä ei ole mitään hävettävää, että pitää joskus karkailusuojaa. Ei kannata tottua niihin kuitenkaan liikaa. Itse yritän kuitenkin aina pidätellä niin pitkään kuin pystyn. Kävikö sulla vahinko niin, että suojasta oli hyötyä?


      • Pelokas...
        Tytskä_82 kirjoitti:

        On totta, että on rennompi olo kun on suoja. Siinä ei ole mitään hävettävää, että pitää joskus karkailusuojaa. Ei kannata tottua niihin kuitenkaan liikaa. Itse yritän kuitenkin aina pidätellä niin pitkään kuin pystyn. Kävikö sulla vahinko niin, että suojasta oli hyötyä?

        Joo, olo oli toki varmempi. Olen ihan varma, että housut olisi kastuneet jo, ellei olisi ollut nuo suojat.

        Tosiaan, ei pidä totutella niihin, mutta kyllä niistä ainakin tällä kerralla oli selvää hyötyä. Marketista ostin Tena Pantsit ja hyvinhän ne toimii.


      • siteilijä
        Pelokas... kirjoitti:

        Joo, olo oli toki varmempi. Olen ihan varma, että housut olisi kastuneet jo, ellei olisi ollut nuo suojat.

        Tosiaan, ei pidä totutella niihin, mutta kyllä niistä ainakin tällä kerralla oli selvää hyötyä. Marketista ostin Tena Pantsit ja hyvinhän ne toimii.

        Mun mielestä on täysin normaalia käyttää virtsankarkailusuojaa,ei siinä ole mitään hävettävää.Itse joudun myös käyttämään satunnaisesti sidettä jos on paikka josta on vaikea tai mahdoton päästä vessaan nopeasti.Olen myös huomannut,että joskus kun oikein rentoutuu esim. kampaajalla, on mulla taipumusta virtsankarkailuun.Onko kellään samanlaisia havaintoja,että rentoutuessa karkailisi virtsaa?Tämä sivuttaa hieman keskustelun aihetta,mutta liittyy siihen myös jollain tavalla.


    • suoja

      Kyllähän tuota Tenan Slip tulee käytettyä, joskus tulee hirmu pissahätä ja vielä äkkiseltään niin olen alkanut pitämään vaippaa.Liikun paljon mm. pyöräilyä niin on helpompaa antaa mennä vaippaan. Voi olla että on pakkoinkotenssin oireita.
      Mut on auttanut ainakin minua tosi paljon.

      • kolmen äiti

        ensimmäistä lasta odottaessa lapsivedet
        meni sänkyyn. toista odottaessa käytin varalta vaippoja raskauden lopulla ettei kävisi toistamiseen. ja kun vessaan piti nousta noin neljä kertaa yössä niin monesti ei sitten jaksanutkaan vaan tuli päästettyä vaippoihin.


      • Liikkuvainen

        Konserteissa ja urheilukilpailuissa tulee käytettyä joko teippi- tai vyövaippaa. Varsinkin syksyisellä stadionilla ne ovat käytännöllisesti katsoen tarpeelliset. Luulenpa, että aika moni käyttää.


    • epäpelokas

      sitähän varten vaipat on että niitä käytetään jo vähänkin on "pelokas" että voi mennä pissa housuun.
      Olen käyttänyt vaippaa ja muovihousuja vuosia ja ei se kenellekään kuulu eikä näy.
      Niihin tottuu ja kaikkeen voi osallistua niinkuin muutkin.
      Eli älä ole pelokas tämän asian takia.

    • nimetön_1990

      Totta puhutte. Itsekin käytän tena pantseja, koska niitä voi pitää missä tahansa tilanteessa, jolloin ei ole wc käytettävisää kute esim. festareilla

      • vaippapoika3

        hei minäkin käytän vaippoja öisin ei tarvitse yhtään pelätä eikä jännittää että sänky kastuu vaan homa hoituu siististi ja mukavasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe