vaipat satunnaisessa käytössä

pelokas..

hieman pelottaa mennä elokuviin, kun tuntuu siltä, että muutaman juoman jälkeen on pissat housuissa.

käyttääkö kukaan vaippaa vain varmuuden vuoksi, tai kuulostaako oudolta? pidätyskykyni on kyllä hyvä, mutta...

voiko vaipan kanssa kävellä, tai siirtyä esim. vessasta saliin, niin, ettei se herätä huomiota? miltä ne tuntuvat?

11

8221

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytskä_82

Et varmasti ole ainut jolla on pelko siitä että lirahtaa elokuvissa. Itselläni vaikein paikka on elokuvan loputtua ehtiä vessaan ennen kuin käy vahinko. Virtsankarkailusiteet, esim. Tena lady extra plus tai super pitävät tosi hyvin ja ovat huomaamattomia. Tuskin ihan vaippaa tarvitset kuitenkaan.

• Pelokas...

Kävin elokuvissa, on kyllä paljon rennompi ollut, kun on suoja housussa (saisi olla reilumpikin). Teatteri on juurikin sellainen paikka, jossa helposti juo liikaa. Ilman tuota suojaa olisi ollut olo aika hermostunut.

Luulin, että inkosuojat tuntuu ilkeältä, mutta ainakin Tena Pants on ihan miellyttävä, tuntuu ainakin lähes normaaleilta alushousuilta ja niillä olikin helppo liikkua.

Ihmisillä taitaa olla liikaa ennakkoluuloja noiden suojien käyttöön, vaikka moni sellaista saattaa tarvita, niin ei kehdata pitää sellaista.

• Tytskä_82
        Pelokas... kirjoitti:

Kävin elokuvissa, on kyllä paljon rennompi ollut, kun on suoja housussa (saisi olla reilumpikin). Teatteri on juurikin sellainen paikka, jossa helposti juo liikaa. Ilman tuota suojaa olisi ollut olo aika hermostunut.

Luulin, että inkosuojat tuntuu ilkeältä, mutta ainakin Tena Pants on ihan miellyttävä, tuntuu ainakin lähes normaaleilta alushousuilta ja niillä olikin helppo liikkua.

Ihmisillä taitaa olla liikaa ennakkoluuloja noiden suojien käyttöön, vaikka moni sellaista saattaa tarvita, niin ei kehdata pitää sellaista.

On totta, että on rennompi olo kun on suoja. Siinä ei ole mitään hävettävää, että pitää joskus karkailusuojaa. Ei kannata tottua niihin kuitenkaan liikaa. Itse yritän kuitenkin aina pidätellä niin pitkään kuin pystyn. Kävikö sulla vahinko niin, että suojasta oli hyötyä?

• Pelokas...
        Tytskä_82 kirjoitti:

On totta, että on rennompi olo kun on suoja. Siinä ei ole mitään hävettävää, että pitää joskus karkailusuojaa. Ei kannata tottua niihin kuitenkaan liikaa. Itse yritän kuitenkin aina pidätellä niin pitkään kuin pystyn. Kävikö sulla vahinko niin, että suojasta oli hyötyä?

Joo, olo oli toki varmempi. Olen ihan varma, että housut olisi kastuneet jo, ellei olisi ollut nuo suojat.

Tosiaan, ei pidä totutella niihin, mutta kyllä niistä ainakin tällä kerralla oli selvää hyötyä. Marketista ostin Tena Pantsit ja hyvinhän ne toimii.

• siteilijä
        Pelokas... kirjoitti:

Joo, olo oli toki varmempi. Olen ihan varma, että housut olisi kastuneet jo, ellei olisi ollut nuo suojat.

Tosiaan, ei pidä totutella niihin, mutta kyllä niistä ainakin tällä kerralla oli selvää hyötyä. Marketista ostin Tena Pantsit ja hyvinhän ne toimii.

Mun mielestä on täysin normaalia käyttää virtsankarkailusuojaa,ei siinä ole mitään hävettävää.Itse joudun myös käyttämään satunnaisesti sidettä jos on paikka josta on vaikea tai mahdoton päästä vessaan nopeasti.Olen myös huomannut,että joskus kun oikein rentoutuu esim. kampaajalla, on mulla taipumusta virtsankarkailuun.Onko kellään samanlaisia havaintoja,että rentoutuessa karkailisi virtsaa?Tämä sivuttaa hieman keskustelun aihetta,mutta liittyy siihen myös jollain tavalla.

• suoja

Kyllähän tuota Tenan Slip tulee käytettyä, joskus tulee hirmu pissahätä ja vielä äkkiseltään niin olen alkanut pitämään vaippaa.Liikun paljon mm. pyöräilyä niin on helpompaa antaa mennä vaippaan. Voi olla että on pakkoinkotenssin oireita.
      Mut on auttanut ainakin minua tosi paljon.

• kolmen äiti

ensimmäistä lasta odottaessa lapsivedet
        meni sänkyyn. toista odottaessa käytin varalta vaippoja raskauden lopulla ettei kävisi toistamiseen. ja kun vessaan piti nousta noin neljä kertaa yössä niin monesti ei sitten jaksanutkaan vaan tuli päästettyä vaippoihin.

• Liikkuvainen

Konserteissa ja urheilukilpailuissa tulee käytettyä joko teippi- tai vyövaippaa. Varsinkin syksyisellä stadionilla ne ovat käytännöllisesti katsoen tarpeelliset. Luulenpa, että aika moni käyttää.

• epäpelokas

sitähän varten vaipat on että niitä käytetään jo vähänkin on "pelokas" että voi mennä pissa housuun.
      Olen käyttänyt vaippaa ja muovihousuja vuosia ja ei se kenellekään kuulu eikä näy.
      Niihin tottuu ja kaikkeen voi osallistua niinkuin muutkin.
      Eli älä ole pelokas tämän asian takia.

• nimetön_1990

Totta puhutte. Itsekin käytän tena pantseja, koska niitä voi pitää missä tahansa tilanteessa, jolloin ei ole wc käytettävisää kute esim. festareilla

• vaippapoika3

hei minäkin käytän vaippoja öisin ei tarvitse yhtään pelätä eikä jännittää että sänky kastuu vaan homa hoituu siististi ja mukavasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      43
      935
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      923
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      775
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      116
      731
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      80
      678
    6. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      34
      624
    7. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      621
    8. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      600
    9. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      586
    10. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    11. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      20
      535
    12. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      533
    13. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      36
      522
    14. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      66
      509
    15. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      502
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      486
    17. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      106
      477
    18. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      460
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      44
      454
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      7
      427
    Aihe