Rupeaa vituttaan noi portugees poliisien sepitykset.
Tapaus Maddy viitaten..
Millon ruumis on kirkossa tai milloin meressä.
Voiko tälläiseen maahan luottaa enää matkakohteena??
Portugees
2
364
Vastaukset
- dm,cm,sm
Otapa huomioon, että Portugalissa on noin 10 miljoonaa asukasta, vaikka kyse onkin pienestä maapläntistä. Jonkun mediasirkuksen ei tarvitse vaikuttaa matkailijoiden tai maassa asuvien elämään. Itse asuin maassa ja elämä tavallisten talliaisten kanssa oli ihan samanlaista kuin missä tahansa muualla, siinä ei jonkin poliisin tai lehdistön löpinät paljon hetkauttaneet. Muista, että lehdet vääntelevät mielellään juttuja saadakseen lehtiä kaupaksi ja koska kulttuurimme ovat erilaiset, portugalilainen tapa saattaa vaikuttaa suomalaisesta agressiiviselta. Sillä ei silti ole mitään tekemistä matkailun kanssa. Itse luottaisin Portugaliin sataprosenttisesti matkailumaana ja tulipa siellä tosiaan asuttuakin jonkin aikaa, myös tuon kohun aikana.
Portugali on maailman seitsemänneksi turvallisin maa ja nämä Azorit, São Miguelin saari, jossa asun, on varmasti vieläkin turvallisempi.
Olen matkustellut Portugalissa vuodesta 1994 vähintään kahdesti vuodessa ja oleskellut pidempiä aika lähellä Praia da Luzia, jossa Madeleine katosi.
Tapaus Madeleine on ennen kuulumattoman mediaattinen, siitä pitää etenkin Britannian sensaatiolehdistö huolen.
Portugalin poliisin toiminta arvioidaan vasta sen jälkeen, kun tapaus on selvitetty. Ymmärtääkseni Portugalin poliisi tekee yhteistyötä Leicesterhsiren poliisin kanssa.
Matkailuun case Maddie tuskin vaikuttaa. Portugalissa ja nimenomaan Algarvessa asuu iso määrä brittejaä ja britit ovat alueen johtava turistikansallisuus. Portugalissa käy noin 10 miljoonaa matkailijaa vuodessa.
Tapaus Maddie jakaa brittien myötätuntoja.
Voin suositella Portugalia matkailumaana lämpimästi ja täällä on runsaasti nähtävää ja koettavaaa myös Algarven ulkopuolella.
Portugalilaiset ovat kansa, joiden mottona on 'live and let live'.
Lämpimästi tervetuloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831589Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721400Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2301366Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301- 111142
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029- 90975
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973