Kun viimeksi kävin Tukholmassa, siellä oli systeemi että mikä tahansa bussi- tai metromatka maksoi vain 20 kruunua. Mutta tämä lienee lähiaikoina muuttunut? Jos tarkoitus on ajaa bussilla 1-2 satunnaista matkaa, niin mitään kortteja, remsoja tms ei taida kannattaa hankkia. Voiko edelleen yksittäislipun ostaa bussinkuljettajalta tai metroportilta? Ja mikä on hinta keskustan alueella, esim. muutama asemanväli? Kiitos jos joku äskettäin siellä käynyt (tai paikalla asuva) viitsi valaista.
Bussilla liikkuminen Tukholmassa
3
762
Vastaukset
- ovat
korkeammat kuin aikaisemmin. Bussista ei voi ostaa lippuja. Suosittelen ostamaan päivän kortin jolla voi ajella koko päivän tulee kuitenkin maksamaan melkein saman kun pari yksittäistä matkaa sitten ei tarvi myöskään ajatella kuinka paljon ajaa. Muuten voi ostaa mobilillakin lipun. Yksittäislippuja voi ostaa halvemalla muualta kuin lippuluukulta. Olen paikalla asuva
- osta remsa
Jo et ole yksinäsi matkassa (jolloin voi olla parasta ostaa yksittäisiä lippuja, ei myydä busseissa enää), ostakaa kaverin kanssa yhdessä remsa. Siitä leimaavat aina 2x / yksi matka, on tunnin voimassa. Näin teillä on sopiva määrä bussilippuja pvän parin matkalle.
Yksi leima on voimassa tunnin ja metrossahan voi matkustaa niin kauan kun ei tule ylös kadulle.
Jos joku matka jää käyttämättä, anna kaverille joka menossa Tukholmaan, ovat voimassa n. vuoden ostohetkestä.- tukholmalainen tämäkin
Ei kait tunnelbanassakaan saa yli tuntia matkustaa??
Sit toi kännykkä lippu ei taida toimia ulkomaisilla kännykkä liittymillä joten sen voi unohtaa.
Remsa jos on pari matkustajaa, tai tuo päivälippu, sillä kun ei tosiaan ole niin väliä kuinka paljon matkustaa eikä sitten tarvi siinä lipunmyyjälle selitellä että minne on matkalla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882