Kuusankosken aluesairaala lopetetaan ?

Huolestunut asiasta

Faktoja:
- Kuusankosken synnytyssairaalan alasajo oli suuri huijaus
1. on tutkittu paljonko synnytys sairaalassa pitää olla vuodessa synnytyksiä että ns. kannattaa.??
- 200-300 kpl ?
- Kuusankosken alusairaalan synnytysosastolla syntyi vielä vuonna 2000 550kpl:tta WOW !!!
2. Ja ei mukamas saatu Lääkäreitä...
vale: hakijoille sanottiin että paikka lopetetaan ei kannata hakea. eli taaas meitä kusetettiin.

- Kotka omistaa 51 % kymenlaakson sairaanhoitopiiristä. muut siis 49 eli myö vikistään mitä Kotka päättää jne.

- arkkitehti Jarkko Purho laati 24.8.2007. diblomityönään suunnitelman Kymenlaakson keskussairaalan paimenportin palvelukeskuksen plaa plaa kehitys suunnitelman .
Kampus(suoraan Amerikan mallia)Purhon nimitys Kotkan terveyden ja hyvinvoinnin puistoksi.HELP.
JOTAA TOSSA ON OIKEIN HELP JA VIELÄ KERRAN HELP auttakaa meitä Kotkalaisilta päättäjiltä.

löytyy netistä koko suunnitelma jos joku innostuu

- aikoinaan kun päättäjät tekivät kymenlaakson sairaahoitopiirin, niin ydin oli että jokaisella olisi omiakin terveys,jne palveluita kunnissa...

- Nyt ajetaan alas Ammattikorkeakoulu (sairaanhoito-oppilaito jne)
--- syy siihen selvä :saadaan Aluesairaala ontumaan ja pahasti.
--- kävin kysymässä muuten henkilökunnan mielipidettä-- yllätys ! heitä on kielletty kirjoittamasta tai keskustelemasta asiasta. demokratia jyllää ::::::::::????

- aluesairaala sama homma

Annetaanko me tosiaankin periksi noille Helsingin opetusviranomaisille ja Kotkan 51 %:lle jättää meidät sanattomaksi asiasta. ei käy perkele
Barrikaadeille ja heti !!!!!!!

LÄHETTÄKÄÄPÄ POSTIA:
[email protected]
[email protected]
[email protected]
ja kaikille edustajillenne.
ps. Minä ainakin olen sitä mieltä että Kymenlaakson sairaanhoitopiiri haisee........???
Lopetetaan se !

Ottakaa osaa !!! ??

2

1070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä hyvä jippiii!!!

      Eihän sieltä saa kuin virheellistä hoitoa ja vääriä diagnooseja ja vääriä lääkkeitä.
      laitoshan on täynnä venäläisiä ja virolaisia
      ns "lääkäreitä" jotka ei osaa edes Suomen kieltä ammattitaidosta puhumattakaan.

      • Huolestunut asiasta

        Joo,
        rakentavaa, minä ainakin kun olen käynyt niin(ehkä tuuria) niin ihan ok lääkärit ollu ei oo tarvinnu jonottaa kauan ja niin edelleen.

        olen huolestunut työpaikoista, perusterveydenhuollosta,(rahalla saa )eli jos haluat palvelua niin maksaa isot vakuutukset.
        onhan sanottu että suomi on jo nyt pieni amerikka eli sinneppäin mennään ota vakuutukset ja saa ns. parempaa palvelua.

        mutta jos kukaan ei tee asioiden hyväksi muuta kuin valittaa niin pitkälle ei pötkitä.

        itselläni on jo vanhat lapset ketkä syntyi aluesairalassa ja se oli mahtavaa.

        Ajattelua kannattaa harrastaa tämä on ihan hyvä kun on sanan(kirjoittamisen vapaus) mutta think think...

        jos haluat kaikessa käydä 100km päässä niin up to you.

        hyvää syksyä.

        ps.
        voikkaa kouvola,kuusankoski,valkeala,iitti,anjalankoski,elimäki jne pienet paikat on hyviä paikkoja elää vaikka lieve ilmiöitä joskus onkin.

        omista eduistaan vaan on nyt aika alkaa taistelemaan..............


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      291
      19791
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      Kaksisuuntainen mielialahäiriö
      99
      4089
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2336
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      198
      2041
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1940
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      307
      1805
    7. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      94
      1454
    8. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1452
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1237
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      273
      1189
    Aihe