Muutama ajatus

muslimimaailmasta

Onko muslimeilla itsellään mitään osuutta tälläkin palstalla esiintyviin rasistisiin ja muslimeja mollaaviin kirjoituksiin? Innoittavatko muslimien teot aivan liiallisiin ylilyönteihin sanan säilää heiluteltaessa?

Ovatko muslimit todellisuudessa, omasta mielestään, puhtaita pulmusia ja kaikki nämä tekstit, tämäkin, kumpuavat meidän vääräuskoisten vilkkaasta mielikuvituksesta, ilman todellisuuspohjaa?

Minua eniten ottavat pattiin muslimien päivittäin tekemät terroriteot, itsemurhapommitukset yms, tosin ne eivät vielä alkuunkaan yllä meidän vääräuskoisten saavutuksiin tuhojen tiellä. Pahaa ei voiteta pelkällä hyvyydellä.

Vääräuskoisten toimin maailmasta hävisivät natsit ja kommunistit (ainakin lähes), japanilaisetkin pantiin kuriin ja parhaillaan on menossa Saddam Husseinin hävityksen jälkityöt. Ilmeisesti iloitsevien joukko on suurempi kuin surevien?

Mutta, jos muslimit valloittavat maailman, kuinka moni viidestä miljardista vääräuskoisesta siitä ilahtuu?

7

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistakin

      Miksihän ne muslimit eivät tyydy siihen että kristityt hyökkäävät öljyn takia heidän maahansa. Samoin Israelin miehitysalueilla,mikseivät hyväksy miehittäjän touhuja.

      Hyväksyisitkö sinä jos vaikka Venäjä miehittäisi Suomea. Samaan tapaan kuin Irakissa tapahtuu.Olisitko riemulla ottamassa vastaan?

      Irakissa tehtyjen kyselyjen mukaan,suurin osa kansasta haluaa miehittäjät pois maasta mahdollisimman pian.

      Noista vääräuskoisista,Toinen maailmansota ei ollut uskonsota.Kommunisteista on ainakin sellainen pikkuvaltio kuin Kiina jäljellä. Saddam tuomittiin 1982 tapahtuneista Etälä-Irakin kyläläisten teloituksista.Saddam kosti häneen kohdistuneen murhayrityksen.

      Yhdysvaltojen mukaan Irakin miehitys jatkuu vielä vuosia,joukkoja vähennetään heti kun on saatu pitkä ja edullinen öljysopimus. Sen jälkeen maahan jää muutaman kymmenentuhannen miehen "neuvonantaryhmä" varmistamaan öljytoimitukset.

      Muslimeista kirjoittelu on nykyisin muotia,sillä pelotellaan ja pohjustetaan Iraniin tehtävää hyökkäystä.

      • Eihän?

        > Hyväksyisitkö sinä jos vaikka Venäjä miehittäisi Suomea. Samaan tapaan kuin Irakissa tapahtuu.Olisitko riemulla ottamassa vastaan?>

        Ainakaan minä en hyväksy Venäjän jatkaessa Neuvostoliiton aloittamaa Karjalan anastamista. Tosin tunnustan realiteetit enkä myöskään ole kiinnostunut murhaamaan venäläisiä tuollaisen vääryyden oikeuttamana kuten arabit tuntuvat Israelista ajattelevan. Tosin rinnastus ontuu koska venäläiset olivat hyökkääjiä, israelilaisten taas puolustaessa maataan agressiivisilta hyökkääjiltä kuten suomalaisetkin.

        Itselleen sika kiusaa tekee kun kuppinsa kaataa.

        >Muslimeista kirjoittelu on nykyisin muotia,sillä pelotellaan ja pohjustetaan Iraniin tehtävää hyökkäystä.>

        Ja Iranin toiminta on viatonta rauhanpuolustamista..
        Toivottavasti tuleva hyökkäys toteutuu ennen Iranin ensimmäisen käyttökelpoisen ydinräjähteen valmistumista.


      • Eihän? kirjoitti:

        > Hyväksyisitkö sinä jos vaikka Venäjä miehittäisi Suomea. Samaan tapaan kuin Irakissa tapahtuu.Olisitko riemulla ottamassa vastaan?>

        Ainakaan minä en hyväksy Venäjän jatkaessa Neuvostoliiton aloittamaa Karjalan anastamista. Tosin tunnustan realiteetit enkä myöskään ole kiinnostunut murhaamaan venäläisiä tuollaisen vääryyden oikeuttamana kuten arabit tuntuvat Israelista ajattelevan. Tosin rinnastus ontuu koska venäläiset olivat hyökkääjiä, israelilaisten taas puolustaessa maataan agressiivisilta hyökkääjiltä kuten suomalaisetkin.

        Itselleen sika kiusaa tekee kun kuppinsa kaataa.

        >Muslimeista kirjoittelu on nykyisin muotia,sillä pelotellaan ja pohjustetaan Iraniin tehtävää hyökkäystä.>

        Ja Iranin toiminta on viatonta rauhanpuolustamista..
        Toivottavasti tuleva hyökkäys toteutuu ennen Iranin ensimmäisen käyttökelpoisen ydinräjähteen valmistumista.

        "puolustaa" vääryydellä saatua maata. ja Iran ei ole tehnyt kenellekään mitään toisin kuin usa ja sen sotilastukikohta israel.


      • tiedä, että
        karvapää kirjoitti:

        "puolustaa" vääryydellä saatua maata. ja Iran ei ole tehnyt kenellekään mitään toisin kuin usa ja sen sotilastukikohta israel.

        Koraanissakin Allah lupaa Palestiinan juutalaisille:
        Suura 17:104
        " Sen jälkeen me sanoimme israelilaisille:
        Asettukaa asumaan tähän maahan, ja kun viimeinen hetki tulee, me tuomme teidät kaikki yhteen eteemme."

        Muslimit vaan eivät tottele Koraania!


      • Eihän?
        karvapää kirjoitti:

        "puolustaa" vääryydellä saatua maata. ja Iran ei ole tehnyt kenellekään mitään toisin kuin usa ja sen sotilastukikohta israel.

        puolustaa sille kuuluvaa maaperää. Israel toki miehittää myös tiettyjä sille kuulumattomia alueita, joista se on ilmaissut olevansa valmis luopumaan mikäli se saa riittävät turvatakuut. Valitettavasti naapurimaat eivät ole halukkaita tyytymään rauhaan.

        Suomi valitettavasti ei saa Karjalaa takaisin edes turvatakuita Venäjälle antamalla.

        >Iran ei ole tehnyt kenellekään mitään toisin kuin usa ja sen sotilastukikohta israel.>

        Iran sortaa erityisesti osaa kansalaisistaan, tämähän näkyy jo maan rasistisessa nimessäkin: Iranin islamilainen tasavalta.
        Olisitko sinä muuten lähettänyt Naze Afgain takaisin imaamien teokratiaan?

        Iran ei onneksi ole riittävän kehittynyt maa ollakseen uhka muille maille, toivottavasti tilanne säilyy eikä se pääse ydinasevaltioksi.

        Tuo Usa:n vastaisuus on muuten huvittava mantra osalle muslimeista, samanlainen kuin allu akbar.
        Sinänsä toimiva mantra Suomessa, sillä kotoiset kovapintaiset humanistimmekin ovat valmiita tukemaan mitä hyvänsä tyranneja, jos nämä saarnaavat vihaansa Usa:ta vastaan.


      • shiraz
        karvapää kirjoitti:

        "puolustaa" vääryydellä saatua maata. ja Iran ei ole tehnyt kenellekään mitään toisin kuin usa ja sen sotilastukikohta israel.

        ja Suomikin osasyyllinen "vääryyteen". Olen varma, että jos israelilaisille annettaisiin samankokoinen maapläntti jossain muualla asuttavassa paikassa, suurin osa muuttaisi pois lähi-idästä. Vain arabit ja pieni joukko kiihkouskonnollisia jäisi puolustamaan "pyhiä paikkoja".


    • asiassa..

      Syytät syyttömiä, kun täällä foorumissa ei taida terroristeja olla. Vai ovatko kaikki muslimit syyllisiä joidenkin teoista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe