TOP 3

Hurry Man

Mitkä ovat teidän mielestänne Hurriganesin top3 lp:t?
Oma listani on:

1.Rock and roll all night long
2.Roadrunner
3.Hot Wheels

19

1617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hh*

      1. hanger
      2. hurrygames
      3. hot wheels

      nämä levyt ei kärsi minusta mistään ja laulut melkeempä kaikki ***** arvoisia, eli ei paljoakaan ylimäärästä, eli roadrunnerillakin minusta on pari sellaista.... ...ehkä 10/80 olisi se neljäs ja maantienkiintäjä viides sitten. loput kaikki sitten nipussa näiden jäljessä.

    • toppii

      1.Roadrunner
      2.10/80
      3.Rock and roll all night long

      Tosta kolmos sijasta kamppailevat kovasti myös sellaset älppärit kuin Hot Weels,Grazy Days,Hanger.

    • Ganettaja4ever
      • s--nage tai snake

        Todella hienosti vetää tossa ja aika innostunut olen mutta olikos sulla nyt tarkoitus mollata muita coverbändejä niinku toi snage?


      • Jrz1
        s--nage tai snake kirjoitti:

        Todella hienosti vetää tossa ja aika innostunut olen mutta olikos sulla nyt tarkoitus mollata muita coverbändejä niinku toi snage?

        Snage on hajonnut ja piste.


      • rnrallnitelong

        helvetin hyvältä kuulostaa... Maryjanes ?
        1. Rock n roll all night long
        2. roadrunner
        3. 10/80


      • Ganes100
        s--nage tai snake kirjoitti:

        Todella hienosti vetää tossa ja aika innostunut olen mutta olikos sulla nyt tarkoitus mollata muita coverbändejä niinku toi snage?

        1. Roadrunner
        2. Live In Stockholm 77
        3. 10/80
        4. Hot Wheels
        5. Rock`n Roll All Night Long


      • rnrallnitelong kirjoitti:

        helvetin hyvältä kuulostaa... Maryjanes ?
        1. Rock n roll all night long
        2. roadrunner
        3. 10/80

        Tismalleen samaa mieltä olen.


    • trippersstory

      1. roadrunner
      2. R&R all night long
      3. Hotwheels
      4. www.maryjanes.eu

      • z<<<

        1.roadrunner
        2.crazy days
        3.hanger


      • freeww
        z<<< kirjoitti:

        1.roadrunner
        2.crazy days
        3.hanger

        Hot Wheels
        Roadrunner
        10/80


      • Snacke inte kakka
        freeww kirjoitti:

        Hot Wheels
        Roadrunner
        10/80

        1. Ooga booga boo
        2. Hägä Tsägä
        3.Let's born to Yama mama
        4.Lisn Läsyn Tsoogie Byy


      • eijariinvm1971
        Snacke inte kakka kirjoitti:

        1. Ooga booga boo
        2. Hägä Tsägä
        3.Let's born to Yama mama
        4.Lisn Läsyn Tsoogie Byy

        Live in Stockholm, Hot Wheels ja Roadrunner. Vaikka bändin koko tuotanto on hyvä, varsinkin ku kuuntelee noitten 80 luvun levyjen soundeja, niin ihan uskomattoman kirkkaat.


    • listerman

      1. Roadrunner
      2. Rock And Roll All Night Long
      3. 10/80
      _____________________________________
      alla pulputtaa:

      4. Crazy Days
      5. Hot Wheels

      • <<<

        1.crazy days
        2.rock and roll all night long
        3.crazy days


    • <<<<

      1.CRAZY DAYS < ILE KALLIO 1972-1975. 1975-1979. 1983
      2. ROCK AND ROLL ALL NIGHT LONG ALBERT JÄRVINEN 1972-1975. 1975-1981. 1979-1981.
      3.ROADRUNNER < RUOTSISSA TUKHOLMASSA TEHTY

    • 1. Hot Wheels
      2. Crazy Days
      3. Roadrunner

    • GUITARIST84

      1.ROADRUNNER LP
      2.ROCK AND ROLL ALL NIGHT LONG LP
      3.CRAZY DAYS LP

      • digggari

        1. Roadrunner
        2. Hot Wheels
        3. Fortissimo


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1966
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      84
      831
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      519
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      467
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      76
      441
    Aihe