Mitkä ovat teidän mielestänne Hurriganesin top3 lp:t?
Oma listani on:
1.Rock and roll all night long
2.Roadrunner
3.Hot Wheels
TOP 3
19
1617
Vastaukset
- hh*
1. hanger
2. hurrygames
3. hot wheels
nämä levyt ei kärsi minusta mistään ja laulut melkeempä kaikki ***** arvoisia, eli ei paljoakaan ylimäärästä, eli roadrunnerillakin minusta on pari sellaista.... ...ehkä 10/80 olisi se neljäs ja maantienkiintäjä viides sitten. loput kaikki sitten nipussa näiden jäljessä. - toppii
1.Roadrunner
2.10/80
3.Rock and roll all night long
Tosta kolmos sijasta kamppailevat kovasti myös sellaset älppärit kuin Hot Weels,Grazy Days,Hanger. - Ganettaja4ever
Parhaat levyt ovat seuraavat: Roadrunner, Crazy Days, Tsugu way, 10/80, Fortissimo.
Ja ihan uskomattoman kovia sanansaattajia olen löytänyt: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=18305026- s--nage tai snake
Todella hienosti vetää tossa ja aika innostunut olen mutta olikos sulla nyt tarkoitus mollata muita coverbändejä niinku toi snage?
- Jrz1
s--nage tai snake kirjoitti:
Todella hienosti vetää tossa ja aika innostunut olen mutta olikos sulla nyt tarkoitus mollata muita coverbändejä niinku toi snage?
Snage on hajonnut ja piste.
- rnrallnitelong
helvetin hyvältä kuulostaa... Maryjanes ?
1. Rock n roll all night long
2. roadrunner
3. 10/80 - Ganes100
s--nage tai snake kirjoitti:
Todella hienosti vetää tossa ja aika innostunut olen mutta olikos sulla nyt tarkoitus mollata muita coverbändejä niinku toi snage?
1. Roadrunner
2. Live In Stockholm 77
3. 10/80
4. Hot Wheels
5. Rock`n Roll All Night Long rnrallnitelong kirjoitti:
helvetin hyvältä kuulostaa... Maryjanes ?
1. Rock n roll all night long
2. roadrunner
3. 10/80Tismalleen samaa mieltä olen.
- trippersstory
1. roadrunner
2. R&R all night long
3. Hotwheels
4. www.maryjanes.eu- z<<<
1.roadrunner
2.crazy days
3.hanger - freeww
z<<< kirjoitti:
1.roadrunner
2.crazy days
3.hangerHot Wheels
Roadrunner
10/80 - Snacke inte kakka
freeww kirjoitti:
Hot Wheels
Roadrunner
10/801. Ooga booga boo
2. Hägä Tsägä
3.Let's born to Yama mama
4.Lisn Läsyn Tsoogie Byy - eijariinvm1971
Snacke inte kakka kirjoitti:
1. Ooga booga boo
2. Hägä Tsägä
3.Let's born to Yama mama
4.Lisn Läsyn Tsoogie ByyLive in Stockholm, Hot Wheels ja Roadrunner. Vaikka bändin koko tuotanto on hyvä, varsinkin ku kuuntelee noitten 80 luvun levyjen soundeja, niin ihan uskomattoman kirkkaat.
- listerman
1. Roadrunner
2. Rock And Roll All Night Long
3. 10/80
_____________________________________
alla pulputtaa:
4. Crazy Days
5. Hot Wheels- <<<
1.crazy days
2.rock and roll all night long
3.crazy days
- <<<<
1.CRAZY DAYS < ILE KALLIO 1972-1975. 1975-1979. 1983
2. ROCK AND ROLL ALL NIGHT LONG ALBERT JÄRVINEN 1972-1975. 1975-1981. 1979-1981.
3.ROADRUNNER < RUOTSISSA TUKHOLMASSA TEHTY 1. Hot Wheels
2. Crazy Days
3. Roadrunner- GUITARIST84
1.ROADRUNNER LP
2.ROCK AND ROLL ALL NIGHT LONG LP
3.CRAZY DAYS LP- digggari
1. Roadrunner
2. Hot Wheels
3. Fortissimo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532396
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11845- 69743
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547- 48545
- 67529