Kuulostaa tyhmältä, mutta minkä puitten oksat on parhaita kääpiöhamstereille? Onko parempi katkaista puusta vai ottaa maahan tippuneita oksia? Pestäänkö vedellä?
Kiitos.
Ulkoa tuodut kepit?
7
1877
Vastaukset
- Pikku-Hukka
Lehtipuiden okast käyvät, paju, koivu, pihlaja, hapa etc.
Itse olen pessyt juuriharjalla ja antanut kuivua huoneen lämmössä, toiset kuumentavat vielä uunissa.
Puistahan ei saa katkoa oksia... ;)
Itse keräsin kaupungin harvennuskasasta oikein paksujakin oksia, paksut ovat meidän hemstereille olleet enemmän mieleen.
Täällä asiasta enemmän, jos kiinnostaa
http://www.hamsteri.info/forum/forum_posts.asp?TID=1297&PN=1- Pikku-Hukka.
Jopa tuli kirjoitus virheitä, tuohon edelliseen viestiini, voi hyvä elämä sentään... :)
- polkka
Pikku-Hukka. kirjoitti:
Jopa tuli kirjoitus virheitä, tuohon edelliseen viestiini, voi hyvä elämä sentään... :)
Hyvin sain kuitenkin selvää ;) Kävinkin jo yhden pitkän kepin hakemassa. Täytyy se putsata ja katkoa sopivan mittaisiksi paloiksi ja laittaa hamstereille ihmeteltäväksi :)
- Pikku-Hukka
polkka kirjoitti:
Hyvin sain kuitenkin selvää ;) Kävinkin jo yhden pitkän kepin hakemassa. Täytyy se putsata ja katkoa sopivan mittaisiksi paloiksi ja laittaa hamstereille ihmeteltäväksi :)
Itse olen jättänyt aika pitkiksi ja koivusta tykkäävät kun saavat repiä sitä kuorta,(eli sitä ei tarvitse poistaa) voit myös hakea mustikan varpuja, mutta ne alkavat tosin olla kohta jo huonoja, muista ottaa mahdollisimman kaukaa ajoteistä kaikki nuo luonnon materiaalit.
Toivottavasti hamsterisi tykkäävät. - Anonyymi
Mutta ei kannata antaa koivun lehtiä poistaa nestettä hamsun kehosta
- Anonyymi
Voiko ulkoonta ottaa kepin. Jos vaikka pesee sen tosi hyvin kuumalla vedellä ja shampoolla? Ja antaa jyrsijöille käytettäväksi.. en viitsisi eläinkaupoista ostaa kallista puun oksaa
- Anonyymi
Ei shamppoolla todellakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663075
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262143Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671719Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251587Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161331- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101137Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621031