Kuulostaa tyhmältä, mutta minkä puitten oksat on parhaita kääpiöhamstereille? Onko parempi katkaista puusta vai ottaa maahan tippuneita oksia? Pestäänkö vedellä?
Kiitos.
Ulkoa tuodut kepit?
7
2199
Vastaukset
- Pikku-Hukka
Lehtipuiden okast käyvät, paju, koivu, pihlaja, hapa etc.
Itse olen pessyt juuriharjalla ja antanut kuivua huoneen lämmössä, toiset kuumentavat vielä uunissa.
Puistahan ei saa katkoa oksia... ;)
Itse keräsin kaupungin harvennuskasasta oikein paksujakin oksia, paksut ovat meidän hemstereille olleet enemmän mieleen.
Täällä asiasta enemmän, jos kiinnostaa
http://www.hamsteri.info/forum/forum_posts.asp?TID=1297&PN=1- Pikku-Hukka.
Jopa tuli kirjoitus virheitä, tuohon edelliseen viestiini, voi hyvä elämä sentään... :)
- polkka
Pikku-Hukka. kirjoitti:
Jopa tuli kirjoitus virheitä, tuohon edelliseen viestiini, voi hyvä elämä sentään... :)
Hyvin sain kuitenkin selvää ;) Kävinkin jo yhden pitkän kepin hakemassa. Täytyy se putsata ja katkoa sopivan mittaisiksi paloiksi ja laittaa hamstereille ihmeteltäväksi :)
- Pikku-Hukka
polkka kirjoitti:
Hyvin sain kuitenkin selvää ;) Kävinkin jo yhden pitkän kepin hakemassa. Täytyy se putsata ja katkoa sopivan mittaisiksi paloiksi ja laittaa hamstereille ihmeteltäväksi :)
Itse olen jättänyt aika pitkiksi ja koivusta tykkäävät kun saavat repiä sitä kuorta,(eli sitä ei tarvitse poistaa) voit myös hakea mustikan varpuja, mutta ne alkavat tosin olla kohta jo huonoja, muista ottaa mahdollisimman kaukaa ajoteistä kaikki nuo luonnon materiaalit.
Toivottavasti hamsterisi tykkäävät. - Anonyymi
Mutta ei kannata antaa koivun lehtiä poistaa nestettä hamsun kehosta
- Anonyymi
Voiko ulkoonta ottaa kepin. Jos vaikka pesee sen tosi hyvin kuumalla vedellä ja shampoolla? Ja antaa jyrsijöille käytettäväksi.. en viitsisi eläinkaupoista ostaa kallista puun oksaa
- Anonyymi
Ei shamppoolla todellakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4453046Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372255- 1322093
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71365Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081334Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511263Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281238- 81076
- 571056
- 37795