Kuulostaa tyhmältä, mutta minkä puitten oksat on parhaita kääpiöhamstereille? Onko parempi katkaista puusta vai ottaa maahan tippuneita oksia? Pestäänkö vedellä?
Kiitos.
Ulkoa tuodut kepit?
7
2048
Vastaukset
- Pikku-Hukka
Lehtipuiden okast käyvät, paju, koivu, pihlaja, hapa etc.
Itse olen pessyt juuriharjalla ja antanut kuivua huoneen lämmössä, toiset kuumentavat vielä uunissa.
Puistahan ei saa katkoa oksia... ;)
Itse keräsin kaupungin harvennuskasasta oikein paksujakin oksia, paksut ovat meidän hemstereille olleet enemmän mieleen.
Täällä asiasta enemmän, jos kiinnostaa
http://www.hamsteri.info/forum/forum_posts.asp?TID=1297&PN=1- Pikku-Hukka.
Jopa tuli kirjoitus virheitä, tuohon edelliseen viestiini, voi hyvä elämä sentään... :)
- polkka
Pikku-Hukka. kirjoitti:
Jopa tuli kirjoitus virheitä, tuohon edelliseen viestiini, voi hyvä elämä sentään... :)
Hyvin sain kuitenkin selvää ;) Kävinkin jo yhden pitkän kepin hakemassa. Täytyy se putsata ja katkoa sopivan mittaisiksi paloiksi ja laittaa hamstereille ihmeteltäväksi :)
- Pikku-Hukka
polkka kirjoitti:
Hyvin sain kuitenkin selvää ;) Kävinkin jo yhden pitkän kepin hakemassa. Täytyy se putsata ja katkoa sopivan mittaisiksi paloiksi ja laittaa hamstereille ihmeteltäväksi :)
Itse olen jättänyt aika pitkiksi ja koivusta tykkäävät kun saavat repiä sitä kuorta,(eli sitä ei tarvitse poistaa) voit myös hakea mustikan varpuja, mutta ne alkavat tosin olla kohta jo huonoja, muista ottaa mahdollisimman kaukaa ajoteistä kaikki nuo luonnon materiaalit.
Toivottavasti hamsterisi tykkäävät. - Anonyymi
Mutta ei kannata antaa koivun lehtiä poistaa nestettä hamsun kehosta
- Anonyymi
Voiko ulkoonta ottaa kepin. Jos vaikka pesee sen tosi hyvin kuumalla vedellä ja shampoolla? Ja antaa jyrsijöille käytettäväksi.. en viitsisi eläinkaupoista ostaa kallista puun oksaa
- Anonyymi
Ei shamppoolla todellakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1494233Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja811514GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys531417Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn361377- 831322
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!371298- 671268
- 681091
- 551000
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39972