Kyllä alkaisi olla jo aika saada kuulumaan uutta musiikkia Jarilta! Paljon luvattu syksyn CD siirtyykin johonkin ensi vuodelle. Siellä on 12 kuukautta joten pitkästyttää odottaa jos ei saa tarkempia aikatauluja. Tottavie olisi jo uuden matskun aika....
UUSI LEVY
7
787
Vastaukset
- Kohta ex-fani
Olen samaa mieltä!
Kyllä nyt alkaa tuntua siltä ettei Jari enää arvosta ihailijoitaan ollenkaan!
Jos levyä on luvattu jo kuukausitolkulla ei kannata ottaa niin paljon konserttikiertueita ym. ettei ehdi tehdä levyään valmiiksi.
Herää vaan kysymys saadaanko tämän syksyn konserteissakin taas kuulla vanhoja biisejä,kun oli luvattu että esitetään uuden levyn antia!
Olen kohta ex-fani- Soijanakko
Taidan olla sillä tavalla outo, että jaksan aina ihmetellä ja kummastella tätä joidenkin ihmisten jatkuvaa negatiivisuutta. Voisitte joku päivä kokeilla, ihan vaan huviksenne, miltä elämä näyttäisi, jos kääntäisittekin ajatuksenne positiivisiksi...
Onpa ihana, että Jari siirtää mielummin levynsä julkaisua kuin pullauta markkinoille keskeneräisen tekeleen.
Onpa mukavaa, että hän keskityy tinkimättä uuteen konserttikiertueeseensa eikä hajoita taiteellista lahjakkuuttaan moneen asiaan yhtä aikaa.
Olenpa minä onnekas, että minulla on...
...jalat, joilla kävellä kauniiseen ja uljaaseen konserttisaliin.
...korvat, joilla kuunnella lahjakasta ja monipuolista artistia.
...silmät, joilla katsella energistä ja taitavaa tanssijaa.
...sydän, jolla tuntea se rakkaus, jota hän lavalla ollessaan ympärilleen säteilee.
...kädet, joilla raivokkaasti taputtaen voin osoittaa kiitollisuuteni unohtumattomasta konserttielämyksestä.
Kokeilkaa! Voitte hämmästyä ja samalla todistetaan vääräksi tutkimus siitä, että ihmiset ovat kaikkein kiukkuisimpia keskiviikkoisin! :)
Aurinkoista syksyä kaikille!
Ps. Levystä vielä... "Hyvää kannattaa aina odottaa", sanotaan. Miksei sitten parasta! ;) - päivänsäde;);)
Hiljaa hyvää tulee,kuitenkin Jari on niin monessa projektissa mukana ja antaa aina kaikkensa.Rakastaa yleisöään ei kait muuten tätä hommaa vuodesta toiseen tekisi.Laulaa,tanssii,näyttelee ja ties mitä piiloprokkiksia hip hei.Hänhän on luonnonlapsi meidän on annettu kyky ymmärtää Häntä!Nauttikaamme 20.9 klo1900 Luotu kulkemaan Hyvää energiaa lähetän helinä keijun purkista kaikille ihmiselle rakastakaa toisianne ja kosketelkaa
- rakkaudella tety
päivänsäde;);) kirjoitti:
Hiljaa hyvää tulee,kuitenkin Jari on niin monessa projektissa mukana ja antaa aina kaikkensa.Rakastaa yleisöään ei kait muuten tätä hommaa vuodesta toiseen tekisi.Laulaa,tanssii,näyttelee ja ties mitä piiloprokkiksia hip hei.Hänhän on luonnonlapsi meidän on annettu kyky ymmärtää Häntä!Nauttikaamme 20.9 klo1900 Luotu kulkemaan Hyvää energiaa lähetän helinä keijun purkista kaikille ihmiselle rakastakaa toisianne ja kosketelkaa
vai niin levyjä tehään :) :) hiljaa hyvä tulee vauvojenkin suhteen!!!
- :)))))))
vihdoinkin saa vähän tasoa näinhin tusina artistien joukkoon jotka syytä samaa kamaa koko ajan
- brunetti27
olen samaa mieltä soijanakko kanssa
hyvää kannattaa odottaa vaikka kuinka pitkään.
sillä aikaa voi kuunnella iskelmältä jarin uutta laulua albumi
- samsamsam
Sopivasti taiteilija "vastasi" ja mukavanoloinen "albumi"-kappale kuuluu. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024467Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821197- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816