Paypal...

Jäbä

Miten saada paypal tili kun ei ole visaa, eikä luottokunta suostu sitä myöntämään. Onkai olemassa joku keino jolla sen saa, electron ei siihen käy. Ja tosiaan luottokuntahan ei korttia anna jos ei vakituista työtä ole, mutta se taas estää sen että voisi paypalin kautta tehdä kauppaa ja saada niitä vakituisia tuloja.
Vaikeaksi menee.

7

759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nanna-

      Jos opiskelet yliopistossa voit varmasti hakea opiskelija-Visaa. Muussa tapauksessa voit kokeilla Masterin hakemista, sehän ei ole luottokunnan myöntämä vaan pankin oma. Ainakin itse onnistuin saamaan Masterin ilman vakituista työtä (tosin olin tehnyt töitä samalle työnantajalle jo useita vuosia, keikkasopimuksella opiskeluiden takia). Tosin jos sulla ei oo lainkaan tuloja, kortin saaminen saattaa olla vaikeaa. Mutta kysy pankistasi!

      • Nimetön

        Kiitos neuvosta


    • ¿paypal?

      Edelleen aukko taloustiedoissani.
      En viitsi kysya pankista koska saattaisivat ottaa tosissaan.

      • Rauhassa voit kysyä pankistasi PayPalista. Tuskin siellä siitä kuitenkaan tiedetään. PayPal on kansainvälinen maksujen välitysjärjestelmä, jonka kautta voit maksaa tai kerätä pieniä tai suuria maksuja internetin kautta ilman pankkien välitystä. Maksut liikkuvat vain PayPalin jäsenten kesken, mutta liittyminen ei maksa mitään.

        Pankkien apua tarvitsee siinä vaiheessa, kun haluaa siirtää rahaa PayPaliin tai sieltä pois. Mutta PayPalin kautta saatua rahaa voi siis käyttää PayPalin kautta suoritettaviin maksuihin ilman että välillä kuljetaan pankin kautta. Tarkemmin: http://www.paypal.com/


      • PayPal
        Timontti kirjoitti:

        Rauhassa voit kysyä pankistasi PayPalista. Tuskin siellä siitä kuitenkaan tiedetään. PayPal on kansainvälinen maksujen välitysjärjestelmä, jonka kautta voit maksaa tai kerätä pieniä tai suuria maksuja internetin kautta ilman pankkien välitystä. Maksut liikkuvat vain PayPalin jäsenten kesken, mutta liittyminen ei maksa mitään.

        Pankkien apua tarvitsee siinä vaiheessa, kun haluaa siirtää rahaa PayPaliin tai sieltä pois. Mutta PayPalin kautta saatua rahaa voi siis käyttää PayPalin kautta suoritettaviin maksuihin ilman että välillä kuljetaan pankin kautta. Tarkemmin: http://www.paypal.com/

        "Rauhassa voit kysyä pankistasi PayPalista. Tuskin siellä siitä kuitenkaan tiedetään."

        Kerropa missä pankissa ei tiedetä, niin osaan siirtää rahat pois amatöörien hallusta...

        PayPalilla on pelkästään Euroopassa yli 35 miljoonaa asiakasta, ja iso osa Suomeen ulkomailta tulevasta maksuliikenteestä kulkee nimenomaan PayPalin kautta. Maailmanlaajuisestihan PayPalilla on asiakkaita yli 130 miljoonaa, ja PayPaliin liittyvien asioiden hoito on tästä syystä arkipäivää jokaisessa suomalaisessa pankissa.

        "PayPal on kansainvälinen maksujen välitysjärjestelmä, jonka kautta voit maksaa tai kerätä pieniä tai suuria maksuja internetin kautta ilman pankkien välitystä."

        Ja kuten jokainen PayPalin nykyinen asiakas on voinut käyttöehdoista lukeakin, niin eurooppalainen PayPal on ollut tavallinen pankki siitä lähtien kun se muutti pääkonttorinsa Britanniasta Luxemburgiin.


      • ¿paypal?
        Timontti kirjoitti:

        Rauhassa voit kysyä pankistasi PayPalista. Tuskin siellä siitä kuitenkaan tiedetään. PayPal on kansainvälinen maksujen välitysjärjestelmä, jonka kautta voit maksaa tai kerätä pieniä tai suuria maksuja internetin kautta ilman pankkien välitystä. Maksut liikkuvat vain PayPalin jäsenten kesken, mutta liittyminen ei maksa mitään.

        Pankkien apua tarvitsee siinä vaiheessa, kun haluaa siirtää rahaa PayPaliin tai sieltä pois. Mutta PayPalin kautta saatua rahaa voi siis käyttää PayPalin kautta suoritettaviin maksuihin ilman että välillä kuljetaan pankin kautta. Tarkemmin: http://www.paypal.com/

        Kiitoksia vastanneille!
        Ainoa yhteyteni ulos on Deutsche Bank.
        Niukasti tapahtumia.

        Olen todella ulkona naista nykyajan ilmioista.
        Vasta vuoden paivat sitten, uusiessamme luottokorttejamme, ihmettelin miksi meille ei suositella hienoa visa elektronia.
        Pankin tatsy sanoi meidan ei tarvitsevan.

        Varmaan jotain muutakin ihmeellista tulee vastaan.


      • PayPal kirjoitti:

        "Rauhassa voit kysyä pankistasi PayPalista. Tuskin siellä siitä kuitenkaan tiedetään."

        Kerropa missä pankissa ei tiedetä, niin osaan siirtää rahat pois amatöörien hallusta...

        PayPalilla on pelkästään Euroopassa yli 35 miljoonaa asiakasta, ja iso osa Suomeen ulkomailta tulevasta maksuliikenteestä kulkee nimenomaan PayPalin kautta. Maailmanlaajuisestihan PayPalilla on asiakkaita yli 130 miljoonaa, ja PayPaliin liittyvien asioiden hoito on tästä syystä arkipäivää jokaisessa suomalaisessa pankissa.

        "PayPal on kansainvälinen maksujen välitysjärjestelmä, jonka kautta voit maksaa tai kerätä pieniä tai suuria maksuja internetin kautta ilman pankkien välitystä."

        Ja kuten jokainen PayPalin nykyinen asiakas on voinut käyttöehdoista lukeakin, niin eurooppalainen PayPal on ollut tavallinen pankki siitä lähtien kun se muutti pääkonttorinsa Britanniasta Luxemburgiin.

        Liityin PayPaliin vuosia sitten, mutta hyvin vähän olen käyttänyt, joten tietoni eivät ehkä ole ajan tasalla. Minulla on tosiaan ollut sellainen käsitys, että PayPalin hyvä puoli on nimenomaan riippumattomuus pankeista. Esim. pienet maksut Suomen ja USA:n välillä kulkevat PayPalin kautta olennaisesti pienemmin kuluin kuin pankkisiirtona. Jos menet suomalaisen pankin konttorista kysymään, kuinka voisi maksaa jonkin maksun esim. USA:an, haluaisinpa kuulla, missä pankissa neuvotaan maksamaan PayPalin kautta!

        USA:ssa asuva tuttuni yritti maksaa PayPalin kautta suomalaisen yhteisön hänelle lähettämän laskun suomalaisesa pankissa olevalle tilille, mutta ei se onnistunut. Piti maksaa tavallisesta pankista tilisiirtona. Ei se siis ihan tavallinen pankkikaan ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe