Pitäisi saada 2,5 tonnia painava purjevene maitse (laiva ja junakin käy) Vaasasta Helsinkiin.
Tietääkö kukaan edeliista kuljetusfirmaa Vaasan seudulta.
Vaasasta vene
10
3215
Vastaukset
- mutta odotettu
miksi maitse?
- utelu
miksi Helsinkiin syksyllä, kun talvisäilytyskin on Vaasassa halvempi?
- Kysymyksiin....
Vaasa on loistava paikka säilyttää venettä ja sieltä sen voi myös purjehtia vesitsekin Helsinkiin. Vene voisikin olla siellä ihan ilmaiseksi koko talven vartioidussa paikassa, mutta, mutta mutta minulta on sinne matkaa 400 kilometria ja minun pitäisi laittaa vene kuntoon talven aikana. En jaksaisi ajella sinne 800 km matkoja. ven ei myöskään ole nyt vesillä eikä sitä ole tarkoitus enää laskea vesille.
- hintoja
Kysymyksiin.... kirjoitti:
Vaasa on loistava paikka säilyttää venettä ja sieltä sen voi myös purjehtia vesitsekin Helsinkiin. Vene voisikin olla siellä ihan ilmaiseksi koko talven vartioidussa paikassa, mutta, mutta mutta minulta on sinne matkaa 400 kilometria ja minun pitäisi laittaa vene kuntoon talven aikana. En jaksaisi ajella sinne 800 km matkoja. ven ei myöskään ole nyt vesillä eikä sitä ole tarkoitus enää laskea vesille.
Monet venekuljetukset on tehty Bertil Lindholmin kalustolla. Hänellä ainakin on runsaasti kokemusta ja tietääkseni erittäin hyvä maine. Taitaa mies olla aika varattu syksyn telakointien takia. Netistä löytynee yhteystiedot samoin kuin muidenkin venekuljetusfirmojen tiedot.
- en suosittele
Kysymyksiin.... kirjoitti:
ja kannattaa jo muutama päivä viettää Vaasassakin. Veikkaan että kuljetus maksaa n. 3000 euroa. Laittaisi sen verran kuntoon että ensi keväänä seilaisi hesaan, ilmaiseksi ja niin minä tekisin sillä purjevene ei ole tehty maanteille vaan vesille. Mutta tee mitä haluat, firmoja kyllä löytyy joille raha kelpaa, kuljettavat vaikka ydinpommin jos hinnasta sovitaan. Google käyttöön niin löytyy kymmeniä kuljetusfirmoja.
- nyt tarvitsen
en suosittele kirjoitti:
ja kannattaa jo muutama päivä viettää Vaasassakin. Veikkaan että kuljetus maksaa n. 3000 euroa. Laittaisi sen verran kuntoon että ensi keväänä seilaisi hesaan, ilmaiseksi ja niin minä tekisin sillä purjevene ei ole tehty maanteille vaan vesille. Mutta tee mitä haluat, firmoja kyllä löytyy joille raha kelpaa, kuljettavat vaikka ydinpommin jos hinnasta sovitaan. Google käyttöön niin löytyy kymmeniä kuljetusfirmoja.
hiljaista tietoa.
Virallinen ovh on noin 1300 euroa.
Alin hinta löytyi, mutta myöhästyin junasta eli tein kaupat liian myöhään.
Nyt etsin hintaa ovh:n ja halvimman välistä.
Yksi alustava lupaus on tullut ja luultavasti sillä se lähtee. Kerron sitten kun vene on Helsingissä. Google ja puhelinluottelo on liian työläitä keinoja. Täältä kaipasin hiljaista tietoa eli käytännön kokemuksia, joita google ja keltaiset sivut eivät kerro.
Olisi kiva, jos tämmöisille palveluille olisi jokin avoin parvelu esim Keltainen Pörssi nettivene.com. Nyt tyhjiä rekkoja ajelee pitkin maanteitä vaikka niillä voisi olla esim minun veneeni kyydissä ja kuljettaja saisi edes tuotantokustannukset ajelustaan ettei tappiolle menisi. - feneiliä
nyt tarvitsen kirjoitti:
hiljaista tietoa.
Virallinen ovh on noin 1300 euroa.
Alin hinta löytyi, mutta myöhästyin junasta eli tein kaupat liian myöhään.
Nyt etsin hintaa ovh:n ja halvimman välistä.
Yksi alustava lupaus on tullut ja luultavasti sillä se lähtee. Kerron sitten kun vene on Helsingissä. Google ja puhelinluottelo on liian työläitä keinoja. Täältä kaipasin hiljaista tietoa eli käytännön kokemuksia, joita google ja keltaiset sivut eivät kerro.
Olisi kiva, jos tämmöisille palveluille olisi jokin avoin parvelu esim Keltainen Pörssi nettivene.com. Nyt tyhjiä rekkoja ajelee pitkin maanteitä vaikka niillä voisi olla esim minun veneeni kyydissä ja kuljettaja saisi edes tuotantokustannukset ajelustaan ettei tappiolle menisi.Kysyppä Ahola Trasport Kokkola. Helsingistä Kokkolaan maksoi 9m veneeltä 600e
- vinkista
feneiliä kirjoitti:
Kysyppä Ahola Trasport Kokkola. Helsingistä Kokkolaan maksoi 9m veneeltä 600e
tuo on toistaiseksi toiseksi edullisin hinta, jonka olen kuullut. Laitoin heti netissä tarjouspyynnön Aholalle. Toivottavasti vastaavat siihen. Nettisivujen mukaan heillä on vakuuttava kalusto, joka varmaan liikkuu Vaasassakin päin. Nettisivuista sai myös helposti lähestyttävän ja palveluhenkisen kuvan.
- K.o.T.a.
Hintavertailun pohjaksi vaan tieto, että 31-jalkainen pursi siirtyi Kokkolasta Turkuun 1500 eurolla. Eiks Vaasa - Hesa ole about sama matka?
- lisäää
Oulu - Seinäjoki Erikoiskulj etuautoineen 2300
Seinäjoki - Jyväskylä erikoiskulj etuauton kanssa 1300 sis nostot kumpikin sis erikoiskulj luvat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835