Millaista Porvoossa?

nauris

Mietiskelen tässä nyt että Porvooseenko muutan.. Millaista porukkaa siellä on? Ja millainen on Linnakosken lukio, sinne olen kai menossa.. Onko kaupungissa yhtään vegaaneja/vegaani ruokapaikkoja? Kiitokset.

11

1135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lanttu

Porvoo on näennäisesti ''söde'' mutta sisäisesti Suomen sairain paikkakunta, väärä koppavuus, huumett, alkoholismi, itsemurhat, vankiluvut, avioerot, yksinäistyminen, kaikenlainen surkeus on suhteellisesti pahinta tasoa Suomessa...Tämä mitattiin tieteellisellä tutkimuksella jonka mukaan Suomi sai EU maiden kesken jumbosijan. Joten siis mainitsemasi Porvoo on koko Unionin sairain, pimein, mälsin paikkakunta... Muuttakaa hyvät ihmiset mielummin vaikka mäntsälään.

• ----

porvoo on kyllä ihan hyvä paikka. eli muuta vaan porvooseen. ja linnankosken lukiossa on kai kasvisruokailijoille joka päivä erikseen omat safkat. tervetuloa!

• einomies

Jos tulet tänne älä käännä paikallisille sveduille selkääsi ellei sulla ole pellinpalaa housuissa...

• paikallinen svedu

einomies skriver sonta, han är homo själv.

• Helsinki

Porvoossa ole juuri mitään..enää...

• Kartsa

Porvoo on mukava ja rauhallinen paikka, mikäli on itse mukava ja rauhallinen. :) Ihan kivaa porukkaahan täällä on, tosin riippuu tietysti siitä millaisissa porukoissa liikkuu..? Itse asunut täällä koko ikäni (pian 19v) muutaman km päässä keskustasta.

Linnankosken lukio on myös mukava paikka, tosin itse kävin siellä vain iltaisin, kun kauppistakin tuossa samalla kävin, mutta mitä kavereilta kuullut niin ei mitään valittamista. Ja kyllä siellä taitaa kasvisannokset olla joka päivä mikäli sellaista tarvitsee.

Ja eiköhän sitä nykyään jokaisesta kulmakuppilastakin jotain salaattivaihtoehtoja saa. Ja kyllä täältä vegaaneja löytyy. :D Eikös joka toinen tyttö nykyään sellainen ole? ;)

• tule

Tule vaan tänne Porvooseen asumaan,ei täällä ole sellaista ,kuin moni kirjoittaa.Tämä on ihan hyvä paikka asua,käydä koulua ,sekä ruokapaikkoja löytyy.Kaikki tämä kielteisyys Porvoota kohtaan,on vain joidekin sairasta mielikuvitusta...

• as a matter of fact

nuorilla ja lapsilla on tietysti lapsenuskonsa ja kivat kaverinsa, leikkinsä, eivätkä he ymmärrä eivätkä näe niitä realiteettja jotka aikuiset, täällä pitkään olleet näkevät.. Se vaan ei ole sairautta, vaan sitä että ymmärtää paikkakunnan sairauden. Pitäköön nuoret idealisminsa, jonain päivänä ne simmut kuitenkin on avattava. Silloin kaikki fiksut lähtevät muualle

• minä
        as a matter of fact kirjoitti:

nuorilla ja lapsilla on tietysti lapsenuskonsa ja kivat kaverinsa, leikkinsä, eivätkä he ymmärrä eivätkä näe niitä realiteettja jotka aikuiset, täällä pitkään olleet näkevät.. Se vaan ei ole sairautta, vaan sitä että ymmärtää paikkakunnan sairauden. Pitäköön nuoret idealisminsa, jonain päivänä ne simmut kuitenkin on avattava. Silloin kaikki fiksut lähtevät muualle

Katsele maailaa itsekin hiukan positiivisemmin,kun on sinut itsensä kanssa.Tulee toimeen myös tosten kanssa.......

• as a matter of fact
        minä kirjoitti:

Katsele maailaa itsekin hiukan positiivisemmin,kun on sinut itsensä kanssa.Tulee toimeen myös tosten kanssa.......

se että on sinut itsensä kanssa ja löytää itsensä, nimenomaan edellyttää totuudenmukaista itsensä ja ympäristönsä tarkastelua. Se että yritetään nähdä EU:n henkisesti sairainta , kylmän jäätävän teeskentelevää hurrikaupunkia ''positiivisesti'' ruusunpunaisten linssien läpi, se ei kuules johda yhtään mihinkään, ei oman kehityksen eikä ympär9istön kehittymisen kannalta. kaikki paraneminen alkaa TOSIASOIDEN TUNNUSTAMISESTA . Tämä Psykologian ja JK Paasikiven tuntema tosiasia ei muutu miksikään.

• helmiina

Olen nyt itse vuoden täällä asunut eikä oo mitään valittamista. Jos ns. pikkukaupungin meno kyllästyttää niin Helsinki on tossa ihan vieressä, bussilla pääsee kätevästi. Varsinaisia kasvismestoja en tiedä yhtään, mutta keskustastasta saa falafelia yms. Kotona on kuitenkin parempi kokkailla, voi vääntää kunnon luomuherkkuja ja tietää varmasti mitä pitää sisällään toisin kun noista rafloista ei aina tiedä. Montaa vegaania en tiedä mutta muita porkkanan järsijöitä kyllä löytyy, on kai vähän liikkeellä.. Mutta tervetuloa vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      242
      2111
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      188
      1627
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1282
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      992
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      816
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      790
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      771
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      750
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      24
      735
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      637
    Aihe