joko aika siirtyä realmoney

pöytiin????

tervehdys te holdem-ammattilaiset!
olen nyt n.9kk pelaillut tuolla paffin spade sivustoilla play-money pelejä (päivittäin).
oon 95% aina 3n joukossa eli aika hyvin on mennyt!

joko sitä uskaltaisi aloittaa rahansiirron ja alkaa pelata oikealla rahalla?vai onko syytä jatkaa vielä treeniä??

4

908

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta varmasti sujuu

Money-table pelejä ei voi verrata real money peleihin, mutta joka tapauksessa ei real money pelit ole sen vaikeampia. Jos pystyt pelaamaan hyvin play money pöydissä ja kärsivällisesti, niin epäilemättä pystyt pelaamaan hyvin myös real money pöydissä.

• Näin meillä

Varmastikkin eväitä löytyy. Suurin osa porukasta menee kuitenkin suoraan real pöytiin ja ihmetelevät vielä basic juttuja.

Omalla rahalla sinun ei tosiaankaan tarvitse kuitenkaan aloittaa. Hae oikeasti noita do deposite juttuja niillä saat useaan paikkaan sen 50 taalaa haettua eli pääset hyvin niillä riskittä liikkeelle.

• hekey

Itse pelasin myös sen vuoden verran leikkirahalla. Siinä vaiheessa oli kärsivällisyys ja monet taktiset hienoudet opittu, ja aloinkin voittamaan heti lähtölaukauksesta. 6kk pelattu oikealla rahalla, eikä ollenkaan tappiollisia kuukausia.

Kyllä sitä silti huomaa, kuinka paljon asioita on vielä oppimatta ja mitä olen tässä puolen vuoden aikana oikein oppinutkaan. Eli ei se itse peli kovin nopeasti lähes virheettömäksi tule, vaikka tulokset olisivat hyvät. Vastustajien taso vaan yksinkertaisesti on niin älyttömän surkea, että niiltä ei voi olla voittamatta rahaa.

PS. Ongamen isoimmat leikkirahasittarit ovat taatusti netin kovatasoisimmat play money pelit. Eli sinne siis kannattaa mennä, jos mielii kehittyä untuvikosta hieman paremmaksi.

• pois vaan

Oikean rahan micropöydissä ja leikkirahapöydissä ei ole suurtakaan eroa.Aika surutta siellä maksetaan ja vedetään hamaan loppuun asti jos millä ihme vedoilla.Ohivetojen määrä on uskomaton.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      72
      4408
    2. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      58
      2945
    3. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      14
      2548
    4. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      16
      2405
    5. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      86
      1751
    6. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1496
    7. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      194
      1312
    8. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      80
      1223
    9. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      86
      1191
    10. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      27
      894
    Aihe