Nightwishin ongelma

On sellanen, että ihmisiä kiinnostaa ainoastaan Tarja Turusen ero bändistä ja tämä uusi laulajatar.
Ketä on kiinnostunut heidän kappaleistaan? EI KETÄÄN.


"Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten"


MarttyyriMallari-TTt

7

860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BJ--

      ja pitävät nightwishin musiikista kaikkineen ovat edelleen kiinnostuneita bändistä. Ja ihan kokonaisuutena.

      Itse otan ainakin kantaa senvuoksi, että mua oikeastaan itkettää nämä ihmiset (kutsuttakoon niitä vaikka tyhjiksi tynnyreiksi), jotka täällä poraavat iltapäivälehtien juttujen vuoksi.

      Koen ainakin itse melkein velvollisuudeksi edes yrittää ujuttaa tänne mössöön aitoutta. (sitä mitä nightwish on)

      Nää Tuomas rakastaa Tarjaa, Tuomas rahastaa, nightwishin pellet, nightwish ei ole mitään ilman rahamagneetti Tarjaa jne. otsikot saa mut erittäin vihaiseksi.
      Joka toiseen viestiin MPG ketjussa tekis mieli laittaa vastaukseksi pelkkää kiroilua, mut yritän olla alentumatta.

      • Ruosteinen ritari

        Ei se paljoa parane tuolla ulkona. Esim youtubessa jossa amanranthin viedo on esillä, on myös aika moinen peelo-virta joka postailee trolleja jatkuvalla syötöllä.

        Kommentit on sellasia tyypillisiä "TARJA TAKAS",
        "TARJA ON PAREMPI" "TÄMÄ ON HINTTIEN MUSIIKKIA."

        Siellä tätä uskomantonta kusipäiden kirjoa vastaan taistelee Djlupus. Sellaisia välkyt lausunnot kun "MIKSI TUO EUKKO HEILUTTAA PÄÄTÄSÄ!" ja "EI VITTUMITÄÄÄNVITTU METALLIA VARMAA OLE TOI EUKKOHAN TANSSII." on taas niitä jotka hänen päiväänsä värittävät.

        Ylivoimasesti tyhmin heitto on se "HAH tässä ei oo kyse muusikoista vaan johta laulajasta, pöijjät, hah" toisena kakkosena ruikutus siitä että anette ei saisi katsoa kameraan, koska se on liian pop.

        Djlupus tuo ilmi sen että Tarja heitteli päätäsi sivuille, keimaili videoissa, ja tanssahteli lavalla, joten minkä pirun takia porukka whinettää kun anette liikkuu sivuittain videossa?

        Olen harkinnu jo kirjoitautua youtubeen ja mennä ojentamaan kaverille auttavan käden. Minullla kun on sellainen taipumus että kusipäitä vastaan pitää taistella kaikkialla missä se on mahdollista.


    • sivusta seuravaa oikealla

      Keitä mahtavat olla ne ihmiset jotka ovat nostaneet taas Nightwishin Euroopan listoille, jopa kärkeen? Ilmeisesti kaikkia muita kiinnostaa paitsi sinua - on hyvä että ilmoitit kantasi meille muille, nyt tiedämme mekin, että ketään ei kiinnosta.

    • ...häikäisee jälleen

      Ei Nightwishilla ole tuollaista ongelmaa. Ongelma on vain lööppimaailmassa elävillä ihmisillä, jotka eivät muuta osaa nähdä. Vinkkinä kerrottakoon, että bändi itse eivätkä suurin osa musiikin kuuntelijoista ei ole sama asia kuin lööppimaailma.

    • taidat olla...

      ...SINÄ!

    • Tulinnäinihmettelin

      Jaa onpa ihme juttu!

      Osa on tiukkoja Tarja-faneja
      Osa on tiukkoja Anette-faneja

      Hirveen moni kyllä tuijottaa kokonaisuutta eli noita kappaleita ja muutakin eikä pelkästään Turusen ero/Anette.

      Osalla tietysti ongelmana on tuo fanaattisuus ja silloinhan se voidaan tulkita myös NW:n ongelmaksi jos tuon fanaattisuuden takia jää levyt kaupan hyllylle.

      Pitää ihmisten vaan osata erottaa p-kirjoitukset mitä noissa lööpeissä ym. on lehdissä. Oikeasti täällä ei taida kukaan tietää ihan tarkalleen miksi Tarja lähti/eroitettiin jne.

      Aika persiistä on kuitenkin tehdä päätös pelkästään sen perusteella miksi joku on eroitettu jne, eikös kaiken pitäisi olla siten että joko tykkää tai ei tästä uudesta ja sitten ostaa tai ei.

      Meikä ei lehtikirjoituksiin perusta kun ne on niin täynnä p-kirjoitusta muutenkin.

      Eiköhän bändistä välittävä oikeesti perusta sen pitämisen kun kuuntelee niitä kipaleita :-)

      • KOSSUWISSY&HILLOSIPULI

        se on joka ratkaisee,olen tehnyt ratkaisuni,se on YÖWISSY,olen hatarasti selvillä TT:n erottamiseen johtaneista syistä...niiden perusteella olen bändin puolella...toivon TT:lle hyvää,joskaan en usko siihen...

        Ehkä sitten kun ymmärtää irtautua siitä riippakivestään,ehkä silmät aukeavat jonain päivänä...jonain sateisena päivänä...kun hän tajuaa...

        Until,bye,bye beautiful...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      388
      4792
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2641
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      154
      1906
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1628
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1493
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1347
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1335
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      62
      1287
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      48
      1282
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1091
    Aihe