Nightwishin ongelma

On sellanen, että ihmisiä kiinnostaa ainoastaan Tarja Turusen ero bändistä ja tämä uusi laulajatar.
Ketä on kiinnostunut heidän kappaleistaan? EI KETÄÄN.

"Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten"

MarttyyriMallari-TTt

7

870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BJ--

ja pitävät nightwishin musiikista kaikkineen ovat edelleen kiinnostuneita bändistä. Ja ihan kokonaisuutena.

Itse otan ainakin kantaa senvuoksi, että mua oikeastaan itkettää nämä ihmiset (kutsuttakoon niitä vaikka tyhjiksi tynnyreiksi), jotka täällä poraavat iltapäivälehtien juttujen vuoksi.

Koen ainakin itse melkein velvollisuudeksi edes yrittää ujuttaa tänne mössöön aitoutta. (sitä mitä nightwish on)

Nää Tuomas rakastaa Tarjaa, Tuomas rahastaa, nightwishin pellet, nightwish ei ole mitään ilman rahamagneetti Tarjaa jne. otsikot saa mut erittäin vihaiseksi.
      Joka toiseen viestiin MPG ketjussa tekis mieli laittaa vastaukseksi pelkkää kiroilua, mut yritän olla alentumatta.

• Ruosteinen ritari

Ei se paljoa parane tuolla ulkona. Esim youtubessa jossa amanranthin viedo on esillä, on myös aika moinen peelo-virta joka postailee trolleja jatkuvalla syötöllä.

Kommentit on sellasia tyypillisiä "TARJA TAKAS",
        "TARJA ON PAREMPI" "TÄMÄ ON HINTTIEN MUSIIKKIA."

Siellä tätä uskomantonta kusipäiden kirjoa vastaan taistelee Djlupus. Sellaisia välkyt lausunnot kun "MIKSI TUO EUKKO HEILUTTAA PÄÄTÄSÄ!" ja "EI VITTUMITÄÄÄNVITTU METALLIA VARMAA OLE TOI EUKKOHAN TANSSII." on taas niitä jotka hänen päiväänsä värittävät.

Ylivoimasesti tyhmin heitto on se "HAH tässä ei oo kyse muusikoista vaan johta laulajasta, pöijjät, hah" toisena kakkosena ruikutus siitä että anette ei saisi katsoa kameraan, koska se on liian pop.

Djlupus tuo ilmi sen että Tarja heitteli päätäsi sivuille, keimaili videoissa, ja tanssahteli lavalla, joten minkä pirun takia porukka whinettää kun anette liikkuu sivuittain videossa?

Olen harkinnu jo kirjoitautua youtubeen ja mennä ojentamaan kaverille auttavan käden. Minullla kun on sellainen taipumus että kusipäitä vastaan pitää taistella kaikkialla missä se on mahdollista.

• sivusta seuravaa oikealla

Keitä mahtavat olla ne ihmiset jotka ovat nostaneet taas Nightwishin Euroopan listoille, jopa kärkeen? Ilmeisesti kaikkia muita kiinnostaa paitsi sinua - on hyvä että ilmoitit kantasi meille muille, nyt tiedämme mekin, että ketään ei kiinnosta.

• ...häikäisee jälleen

Ei Nightwishilla ole tuollaista ongelmaa. Ongelma on vain lööppimaailmassa elävillä ihmisillä, jotka eivät muuta osaa nähdä. Vinkkinä kerrottakoon, että bändi itse eivätkä suurin osa musiikin kuuntelijoista ei ole sama asia kuin lööppimaailma.

• taidat olla...

...SINÄ!

• Tulinnäinihmettelin

Jaa onpa ihme juttu!

Osa on tiukkoja Tarja-faneja
      Osa on tiukkoja Anette-faneja

Hirveen moni kyllä tuijottaa kokonaisuutta eli noita kappaleita ja muutakin eikä pelkästään Turusen ero/Anette.

Osalla tietysti ongelmana on tuo fanaattisuus ja silloinhan se voidaan tulkita myös NW:n ongelmaksi jos tuon fanaattisuuden takia jää levyt kaupan hyllylle.

Pitää ihmisten vaan osata erottaa p-kirjoitukset mitä noissa lööpeissä ym. on lehdissä. Oikeasti täällä ei taida kukaan tietää ihan tarkalleen miksi Tarja lähti/eroitettiin jne.

Aika persiistä on kuitenkin tehdä päätös pelkästään sen perusteella miksi joku on eroitettu jne, eikös kaiken pitäisi olla siten että joko tykkää tai ei tästä uudesta ja sitten ostaa tai ei.

Meikä ei lehtikirjoituksiin perusta kun ne on niin täynnä p-kirjoitusta muutenkin.

Eiköhän bändistä välittävä oikeesti perusta sen pitämisen kun kuuntelee niitä kipaleita :-)

• KOSSUWISSY&HILLOSIPULI

se on joka ratkaisee,olen tehnyt ratkaisuni,se on YÖWISSY,olen hatarasti selvillä TT:n erottamiseen johtaneista syistä...niiden perusteella olen bändin puolella...toivon TT:lle hyvää,joskaan en usko siihen...

Ehkä sitten kun ymmärtää irtautua siitä riippakivestään,ehkä silmät aukeavat jonain päivänä...jonain sateisena päivänä...kun hän tajuaa...

Until,bye,bye beautiful...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7253
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4400
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      54
      3462
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      506
      3165
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      294
      2112
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1763
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1701
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1573
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1485
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe