Eläinlääkärit Haminassa

hempla

Vasta Haminaan muuttaneena kyselisin että missä ja mikä eläinlääkäri hyvä ja ehkä edullinenkin. Koirien rokotuksia lähinnä pitäisi hoitaa, mutta myös lintuja löytyy...

26

5186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koirainen

      Mä käytän ihan kaupungineläinlääkärillä. Mukava, rauhallinen heppu.
      Nelosrokotus rabies 36e

    • käytän

      kaupungineläinlääkärillä.
      oikein asiallista ja hyvää palvelua olen saanut.
      suosittelen!

      • koirat

        on jo vuosien ajan käyneet. Hyvää ja asiantuntevaa hoitoa ovat vaivaan kun vaivaan saaneet. Toiselle on myös polvi- ja kohtuleikkaus tehty siellä. Hinnat ehkä hieman kalliimmat mutta mielellään hyvästä palvelusta maksaa.


    • näitä,,,

      Kaupungin el.lääkäri Pakkasella voin käyttää korkeintaan koiran rokotuksilla. On kyllä edullinen mutta ammattitaito tarvii vielä lisää kokemusvuosia.
      Marvet on ihan hyvä, mutta sairaan kallis. Yhtä hyvää hoitoa voit saada puolet halvemmallakin.
      Salmelan Sirkalla en ole käynyt joten en voi sanoa mitään. Kavereilta olen kuullut, että olisi ihan ok ja edullinen...

      • mutta muuten

        vähän niin ja näin.pelkää isoja koiriakin joten...mutta halpa kummiskin.


      • vielä voimissaan
        mutta muuten kirjoitti:

        vähän niin ja näin.pelkää isoja koiriakin joten...mutta halpa kummiskin.

        kesäläinen, vai jokohan viettelee eläkepäiviä?


      • siinä vasta kysymys
        vielä voimissaan kirjoitti:

        kesäläinen, vai jokohan viettelee eläkepäiviä?

        on tästä kyllä aikaa kun sinne kissa vietiin lopetettavaksi useampia vuosia.eiköhän kesäläinen vietä ansaitttuja eläkepäiviä...


      • SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI
        siinä vasta kysymys kirjoitti:

        on tästä kyllä aikaa kun sinne kissa vietiin lopetettavaksi useampia vuosia.eiköhän kesäläinen vietä ansaitttuja eläkepäiviä...

        Hoito on asiallista ja mukavat jutu tulee kaupan päälle. On TODELLA edullinen ja hyvä lääkäri. Siis puolet näiden muiden hinnoista pois. Antaa lääkkeet mukaan eikä laskuta turhasta.(pumpulipuikot sun muut) Meillä on kissa sekä koira hoidettu aina siellä. Homma hoituu vaikka onkin jo eläkkeellä. Löytyy puhelinluettelosta nimellä Kesäläinen Seppo, eläinlääkäri.


      • koirat

        Hyväkkään Jenni pitää vastaanottoa Kotkassa mutta on todella hyvä ja ammattitaitoinen eläinlääkäri. meidän koirat on hoidettu siellä ja tullaan hoitamaan.


      • Anonyymi

        Juoppo


      • Anonyymi
        vielä voimissaan kirjoitti:

        kesäläinen, vai jokohan viettelee eläkepäiviä?

        Eläkkeellä.


    • koirallinen*

      Rokotukset ja muut perusjutut hoidan kaupungin eläinlääkärillä, kaikki muut Anjalankosken Eläinlääkäriasemalla (tai muu vastaava). Ei ole enempää luottoa keneenkään haminalaiseen versioon.

    • Siellä häärää

      humalainen nainen joka tekee mitä sattuu...........
      Nimeä en voi laittaa, mutta Karhulaan älä mene.....Muut eläinlääkärit sille ihan naureskelee. Hinnat on katossa ja hoito huonoa.

      • Eläimellinen

        14 vuotta eläimiä omistaneena(koiria kissoja)kaupungin nykyinen eläinlääkäri Pakkanen,ja Sirkka Salmela ovat hommansa niin leikkauksissa kuin perushoidoissa hyvin hoitaneet.Valitettavasti Marvetista ja Kesäläisestä ikäviä kokemuksia(HUOM vain minun kokemuspohja mielipide!).


      • on myös
        Eläimellinen kirjoitti:

        14 vuotta eläimiä omistaneena(koiria kissoja)kaupungin nykyinen eläinlääkäri Pakkanen,ja Sirkka Salmela ovat hommansa niin leikkauksissa kuin perushoidoissa hyvin hoitaneet.Valitettavasti Marvetista ja Kesäläisestä ikäviä kokemuksia(HUOM vain minun kokemuspohja mielipide!).

        jälkimmäisestä huono kokemus.


      • viiini

        Anu lunden ei todellakaan kannata!!!!


    • kokemuksesta..

      salmelan sirkka on kyllä paras paikka, sirkka on osaava eikä turhista laskuta. Mar-vet hyvä mutta kallis!

    • kapakkahai

      Toimenpiteet löydy Haminasta lähes lääkäriltä kun lääkäriltä, ensinnäkin jos ajatellaan rokotusta niin luulen jokaisen koulutetun lääkärin osaavan pistää, Marvetissa, Salmellalla, Pakkasella, Ja Kesäläisellä käyneenä että kaikki on ok jokaisella on puolensa mutta osaavat asiansa, suosittelen että käyt jokaisella kertaalleen jos tulee jotakin ( no toivotaan ettei) ja muodostat itse aikanaan oman mielipiteen ;)Ja ei muuta kun teretulemast kaupuntiin.

      • hempla

        Eli siis kiitos kaikille jotka vaivautuivat vastaamaan. Eiköhän me kiva lekuri löydetä. =)


      • Fiiia

        Täälläpä olikin valmis ketju, joten jatkanpa sitten itse aiheesta... Eli mitenkäs koirien synnytysasioissa, onko kokemuksia? Antaako kukaan lekuri mukaan esim kalkkia yms?


    • Kasvattaja74

      Tuire Tuukkanen ei hallitse edes asiakaspalvelun aakkosia, tutkii kaikenpäiväistä turhaa, jonka ymmärtää maallikkokin.

    • Meiju101

      Salmelan Sirkalle menee minun ääni. Ollaan siellä Pakkasellakin käyty, oli oikein miellyttävä palvelu ja osaava mies. Suosittelen molempia.

    • wuhe

      Mä kannatan pakkasta....kyllä salmela homman osaa!!
      Marvet ja hyväkkä
      Kalliimmat..kesäläinen no onhan hän eläinlääkäri ja reseptit häneltä sais ja koira parani!!!

    • Anonyymi

      Meidän koira kuoli tulehdukseen sen jälkeen kun tämä jätkä irrotti hammaskiveä veret vaan lensi. Pitkä hoito ei apua. ETTÄ SINNE VAAN

    • Anonyymi

      Lepää rauhassa Sirkka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe