albena. hotelli flamingo garden

perhe 44

varasimme juuri ensi kesäksi matkan flamingoon. huoneet ovat luokiteltu ensi kesänä esim, sijainnin perusteella . valitsimme tavallisen yksiön jossa näköala takapihalle tai kadulle . kumpi mahtaa olla parempi. emme viitsi maksaa bonusta uimaallasnäkymästä tai mukavuuspaketista . onko tavallisten yksiöiden varustus mikä. kiitos jo etukäteen jos jollain olis tietoo...

5

1404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nanna 111

jep joo ei oo mulla tietoo hotellista , mutta ollaan itsekkin ajateltu sitä . tsekkasin just viime kesän hinnastoa niin kyll siinä hotellissa on hinnat muutenkin noussut .ja lisäksi tosiaan nämä luokitukset , ovatkohan hintansa väärti .

• marinar

moi
      olimme siellä elokuu/syyskyyssä ja hotelli on tosi viihtyisä ja hieno!!! yksiön varusten kuluu m.m. hellä(ei uuni) 1 kattila, 1 pannu, vedenkeitin, vatkain, aterimet, lautaset, kupit, kipot....

yksiö on tosi iso! meillä oli 2 parisänky, vauvasänky, ruokapöytä, sohfa,telkkari, jääkappi, minibaari,2 ws, suihku ja amme ;)....
      varmasti mennään ens.kesänä uudestaan!

• alkuperäinen 78

kiitos vinkeistä . mutta tosiaan tänä vuonna on eritelty erikseen altaalle päin sijaitsevat ja orgideahuoneisto. minne suuntaan teillä oli parveke . kumpi olisi parempi kadulle vai takapihalle . olemme kaksi viikkoa joten meistä lisämaksut ovat aivan turhan hintavia.

• marinar
        alkuperäinen 78 kirjoitti:

kiitos vinkeistä . mutta tosiaan tänä vuonna on eritelty erikseen altaalle päin sijaitsevat ja orgideahuoneisto. minne suuntaan teillä oli parveke . kumpi olisi parempi kadulle vai takapihalle . olemme kaksi viikkoa joten meistä lisämaksut ovat aivan turhan hintavia.

moi! meillä oli altaalle päin....mekin oltiin 2 viikkoa, luulen, että takapihalle on parempi! siellä on pieni leiki puisto lapsille ja toinen hotelli...

• sassu 1
        marinar kirjoitti:

moi! meillä oli altaalle päin....mekin oltiin 2 viikkoa, luulen, että takapihalle on parempi! siellä on pieni leiki puisto lapsille ja toinen hotelli...

onko flamingossa useampi eri rakennus , kuvasta vain katselin . ja jos on niin mitä eroa niissä mahtaa olla , esim huoneiden , siisteyden , viihtyvyyden puolesta . tässä mietimme juuri minkän hotellin valitsisimme ensi kesäksi albenasta .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe