Olen tehnyt animaatioita jonkunverran Gimpillä
ja haluaisin jotain parempaa ohjelmaa.
Kertoisko joku jolla on enemmän homma hanskassa
että mikä ohjelma kannattaisi hankkia ja saako
niitä netistä ilmaiseksi vai täytyykö ostaa.
Ne animaatiot olisi sellaisia että ne näkyisivät
heti ensimmäisellä kotisivulla esim. oikeassa
reunassa eli aika pieniä juttuja.
Kerron tämän siksi että jos esim. lataan Flashin
animaatio-ohjelman niin pitääkö myös katsojalla
olla koneellaan Flash jotta voi katsoa.
Joo tää on vähän aloittelijan sekoilua mutta
jaksaiskos joku vähän valaista.?
Animaatio-ohjelma
6
2183
Vastaukset
- vastus--
No flash plugari pitää olla selaimessa että flash-animaatiot näkyy. Niitä voi tehdä flash mx softalla (kaupallinen) tai liveswif (ilmane).
Gif-animaatioiden tekoon en tiedä itsekään muuta softaa kuin gimpin.- hän olla oikiasa
- Joo..
Animaitioita ..mutta tässä http://photoshoppari.org/forum/viewforum.php?f=29&sid=375c993211984db47bfe373da0068be5
- Tietämätön tyyppi
Mitääh!??????Voiko gimpillä tehdä animaatioita???Kerro!
- 12tuuoo21
ei oo hajuakaan mäkin yritän ettii jotain animaatio ohjelmaa ja en oo löytäny mitään paikkaa mistä vois ladata pivot 3 beta version:(
- Helper
Kaikki mitä mun mielestä animoimiseen tarttee on:
-Pivot (ota jos olet vasta alkaja)
-Easytoon (jos olet kyllästynyt liikuttamaan figuureja ja tahdot piirtää ja animoida niin kuin se oikeasti tehdään)
-Endorphin (Kehittyneempi Figuurin liikutus animoija)
-Flash (kaikista paras animointi vehje (mun mielestä) jolla saat kaiken irti paitti se tietääkseni maksaa)
Jos yrität löytää näitä animaattoreita, sen kuin googlaat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228