Haluatko keskustella? Sinua kuunnellaan

täällä:

Palvelevan puhelimen numero muuttuu 1.10.2007 alkaen.

Uusi numero on kaikkialla Suomessa 01019 0071 suomeksi ja 01019 0072 ruotsiksi.

Suuntanumeroita ei enää tarvita.

Päivystysajat ovat numeron muuttumisen jälkeen koko Suomessa su-to klo 18-01, pe ja la 18-03. Ruotsinkielinen päivystys on joka ilta klo 20-24.

4

214

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä se, mihin olen luullut vastailleeni.
      Näemmä luullut; anteeksi että olen väärään ketjuun vastannut.
      Mutta tuo on mielestäni outoa, että on ex aj kuitenkin näkee ison vaivan, että juuri sinne, mistä itse on poistunut tyytymättömänä - ohjaa toisia.

>>>
      Vain yksin Jeesus
      Kirjoittanut: EX-adventisti 19.9.2007 klo 22.21

Itse olen eronnut adventtikirkosta opillisten näkemysten vuoksi. En usko Ellen G. Whiten profeetallisuuteen, tutkivaan tuomioon, suljettuun oveen,sapattiin sinettinä ja ruokavalio-oppiin. Silti huomaan, ettei millään seurakunnalla ole puhtaat jauhot pussissa. En voi käsittää sitä, että Jesukseen pelastajanaan uskovasta tehdään harhaoppinen jos hän ei usko ikuiseen helvettiin! Minä en usko! RAAMATTU sanoo" Se sielu joka syntiä teksee, sen on kuoltava. Sapatti ei pelasta eikä myöskään ikuiseen helvettiin uskominen. Ainoastaan Jeesus pelastaa. Vastakkainasettelu on käsittämätöntä! Jeesuksen uhrikuolema voi meidät yhdistää, ja silloin me olemme veljiä ja siskoja keskenämme, niin kuin Jeesus rukoili "että he olisivat yhtä".
      Ikinä en liity takaisin adventtikirkkoon ja ikinä en ole samaa mieltä iankaikkisesti kestävästä kirutuksesta helvetisstä. Ero Jumalasta on kadotuksessa kuitenkin iankaikkinen.
      Olen kiitolline niile kirjoittajille jotka ovat aukaiseet silmiäni, kuitenkin yksin Pyhä-Henki voi johdattaa totuuteen!

Laitan muutaman linkin adventistien audiopankkiin, kertokaa mielipiteenne ja onko jossain harhaoppia. Olavi Peltosen tunsin henkilökohtaisesti ja hänestä mieleeni on jäänyt armon korostaminen. Hän minulta kysyi 7-vuotiaana haluanko seurata Jeesusta (ei Elleniä) ja siihen kysymykseen vastasin myöntävästi.
      Parannusta on jokaisen meistä tehtävä. Mutta, ennen kaikkea vastustakaa harhaoppia! Ilman Kristusta minun sovittajanani ja lunastajanani minä olen ansainnun kadotuksen, uskon suunnasta riippumatta. Kumpa Kristuksen rukoukseen vastattaisiin ja me olisimme yhtä Kristuksen ristinkuoleman tähden!

• Palvelevan puhelimen

uudesta aikataulusta. Siis Luterilaisen kirkon palvelevasta puhelimestahan tässä on kysymys. EN ole se mainitsemasi EX adventisti! Miksi sitten tämän olisin tänne tuonut? Onhan adventisteillakin luultavasti omat palvelevat puhelimensa?

• Palvelevan puhelimen kirjoitti:

uudesta aikataulusta. Siis Luterilaisen kirkon palvelevasta puhelimestahan tässä on kysymys. EN ole se mainitsemasi EX adventisti! Miksi sitten tämän olisin tänne tuonut? Onhan adventisteillakin luultavasti omat palvelevat puhelimensa?

Miksi sinä tunteamton sotkeennut tähän, kun et tiedä hölkäsen pöläystä, mistä on kyse?

Ketjun aloittajalle olin vahingossa vstannut, kun oli ollut tarkoitus vastata siihen viestiin, jonka sitten kopioin tuohon.

Jotta ketjun aloittaja näkisi, mihin oli tarkoitus vastata. elikkä ei hänelle, Iitalle, vaan jollekin ex-adventistina esiintyvälle ja kuitenkin adventismia markkinoivalle.

Pisti näet silmään se mahdoton asetelma.
        Ei hyväksy ellenismiä, ei sapattia kristityille, ei mitään adventismin perusteita siis - mutta kehottaa etsiytymään adventistien hoiviin.
        Siinä jokin ei täsmää.

• Siis Sirkka-Iita viestitti minulle ja kertoi laittaneensa tuon luterilaisen palvelevan puhelimen infon esiin.
      Ja minä olin vastannut erheessä hänelle siihen, vaikka olin tarkoittanut ex-adventistin esitykseen vastata.
      Siihen minkä tuohon sitten selvyyden vuoksi kopioinkin.

Ei ole tietenkään sopimatonta numeroiden esitteleminen ja nimien, kuten Olavi Peltonen, mutta minähän kommentoinkin vain sitä, että esittävä taho ei vaikuta luotettavalta, vaikka kovasti hurskaanoloisesti esiintyykin.

Tulikohan tämä nyt vihdoinkin selväksi.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      242
      1694
    2. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      94
      1316
    3. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      1251
    4. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      67
      1005
    5. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      79
      943
    6. Mikä kaivatussasi

on niin erityistä?
      Ikävä
      47
      770
    7. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      57
      649
    8. Miten J sitten tehdään se?

Varaanko kumin?
      Ikävä
      45
      555
    9. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      80
      552
    10. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      514
    Aihe