Missä olisi paikka jossa voisi pestä itse matot ja jättää kuivaamaan?Siis onko Turussa mitään itsepalvelu pesulaa matoille?
Tiedän että Turussa on matonpesu paikkoja ulkona,mutta mihin pistää kuivumaan? Ei ole omaa pihaa missä kuivatella.
Matot on isoja ja pitää pestä vaakatasossa. Ei siis mitään räsymattoja mitkä voi tunkea isoon pesukoneeseen.
mattojen pesu
4
953
Vastaukset
- keltaiset sivut
telefoonkataloogissa, siellä pitäisi olla näitä itsepalvelupesuloita. Soita ja kysy
- Onnistuuko
Olen kyllä katsonut Pesuloiden kohdalta.Ajattelin kysyä vinkkejä täältä,ennenkuin soitan turhaan yli 20 pesulaa läpi.Missään pesuloiden mainoksissa ei lukenut itsepalvelu mahdollisuutta,enkä ole löytänyt mitään paikkoja netin kautta etsimällä.
- Anna-Iisa
kiinnostaisi tietää onko tuollaisia itse pesulapaikkoja. Mielessä olen miettinyt että onko niitä. Pitääkin koittaa alkaa selvittään löytyykö.
- informaatiota
Comforta Oy
Hintsa Knaapin katu 1, 20610 TURKU
Puhelin: 020 111605
Piispanristillä, Prismaa vastapäätä, toisella puolella Helsingin tietä on myöskin yksi mattopesula, sitä en sitten tiedä onko itsepalvelulla toimiva. Kirkkotiellä, siellä missä kierrätyskeskus on siellä on yksi pesula joka mattoja pesee, en tiedä siitäkään onko ip-pesula. Länsikeskuksen Citymarketin alakerrassa oli joskus myöskin pesula ja se toimi itsepalveluperiaatteella, matoista en tiedä saako niitä siellä pestä vai ei. Itäkeskuksessa Varissuolla on pesula jossa saa pestä koneella mattoja. Valitkaa siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809