Eilen hain liput :onneksi eilen ,sain vielä hyvät paikat .
Ihanaa Katri ja Jari taas lavalla.
Me Starat Joulushouw
8
2731
Vastaukset
- brunetti27
minunkin pitää hankkia liput heti oulun joulu konserttiin kun ne tulee myyntiin.
että saa hyvät paikat :)
siellä on luvassa hyvä meininki olen kuullut vähän juoruja :)- lapin noitaaa
Miten tuollaisela musiikilla voi saada hyvän meiningin??Ei edes kännisiltä onnistu.
- runetti28
lapin noitaaa kirjoitti:
Miten tuollaisela musiikilla voi saada hyvän meiningin??Ei edes kännisiltä onnistu.
mieluummin kuuntelen katria ja jaria kun jonkun känniläisen örinöitä.
- lippu jos
Katri esiintyy karvalahkeisissa mikroissa.
- nikke ja wenla
Vetäis pipon silmille ja turkishaalarit päälle,,ja siltsulle kumipuku ja hai saappaat.
- ihmeellistä
häikkää kun ouluhallia ilmeisesti pidetään muille varattuna eikä Katria ja jaria päästetä sinne. Tulevatkohan sitten ollenkaan. Eikä siellä Teatrialla ole vielä? paremmat tilat kuin hallissa?
- Kummalista
Joo eipä taida Oulussa Jaria ja Katria näkyä.
Sitten Jyväskylään tai Joensuuhun, tai Rovanimelle.
- Slussenin Ingrid
Tuota samaa ja yhtä samaa,eikä muuta ole Suomessa tarjolla? Loppuunkuluneet artistit teillä siellä,ei voisi kiinnostaa täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786535- 1481794
- 1131578
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41809