Minkä kokoisia pimpsoja teillä on

tiedonkerääjä

Olen nainen... Montako sormea saatte mahtumaan ilman lämmittelyä tai lämmittelyn jälkeen? Entä miten syvälle?

Oon miettiny, että oonko tiukka.

21

6050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedonkerääjä

Jos naisella ei mahdu kulli kovin syvälle, niin sehän tietää vähentynyttä nautintoa miehelle? Miehet kokemuksia?

• Pohdintoja12

Meillä on naisen kanssa niin että jossain asennossa ottaa pohjaan.

Olen joskus koittanut työntyä syvemmälle mutta muna tuntuu vääntyvän.

Kulli 18 cm

Asennot ja pitkät suutelut muuttavat tilannetta.

Kuulemma ainoastaan huono jos kohdun kaulaan osuu.

Kunnon lihakset alapäässä antaa mukavan lisän jos nainen on muutenkin haluttava.

• Lisse.

1,5 litran kokispullo kevyesti pimpsaani!
      Niin jotta ei kannat pienimulkkuisten tulla ees yrittään...

• ijojlk

ja viela kehut silla senkin lorttopillu...

• hermanni

Eihän noin väljä pillu varmaan ole edes norsulla.. voi olla et tavan kulli ei tunnu missään tuollaisessa luolassa.

• varo vaan

Varo vaan kun työnnät 1.5 kokiksen pimpsaasi ettei se käänny pimpsassasi poikittain saattaa olla että poikittain kääntyneen pullon pois saanti pimpsatasi on hyvin vaikeaa,tuskin tulee itsestään ilman apua pois.

• KUINKAS PÄIN

kUMMINKA PÄIN PITKITTÄIN VAI POIKITTAIN OLET KOKEILLUT JOS MAHTUU POIKITTAIN NIIN KYLLÄ SITTEN JO MELKOINEN RÖÖRI PILLUSI ONKIN.

• tiukkanainen

Kylmiltään pikkusormikin tuntuu mutta menee sinne helposti suurikin tatti kun vähän kostuu. Onhan sieltä tullut lapsen pääkin, joten kyllä sinne mahtuu varmasti paksuudeltaan millainen kalu tahansa mitä maailmasta löytyy. Lisäksi paikka venyy joten kyllä sinne menee pussirajaa myöden vaikka 22-23 cm:n elin kokemuksen tiedolla. Tuleehan pituudessa se raja vastaan mutta veikkaan että joku vajaa 25 tai isompi ei mene enää kokonaan.
      Eikä kyseessä ole mikään väljä vaan normi pimppi.

• yughkjk

tiukkanainen, heh kaikkea paskaa sita saa lukea, tuollainenhan on loysimmasta paasta mita pallolta loytyy.

• varmasti normi pimpsa

Itse olen miettinyt omaa kokoani. Olen pienikokoinen treenattu neito. Kyllä sinne kaksi sormea menee jos varovasti kokeilee. Jokainen on varmasti erilainen sieltä. Itse olen treenannut kuulilla tiukkuutta ja se todella on tehnyt tulosta. Ne kaksi sormea meinaa "kuristua" jos alkaa supistelemaan lihaksia sieltä samalla.

Ainakin mies nauttii seksistä ja itsekin. Pituudeltani olen varmasti aika pieni. Tuntuu että mela ottaa pohjaan kipeästi asennossa kun asennossa ja (18cm)kokoa on miehellä. Suuremman nautinnon saan lyhemmällä vehkeellä kun uskaltaa kunnolla pyytää menemään...

• ..mulla ei mee edes 2 sormea ja oon normaalikokoinen 50v nainen 163cm,ja pituudeltaan menee korkeintaan 17cm ei enempää!
        On hiukka ahtaat mitat,joten piti synnyttää sektiollakin.Yks sormikin puristaa jo kivasti,kun saa glittaorkun.

• viiskymppisellä?
        tituliini-hki kirjoitti:

..mulla ei mee edes 2 sormea ja oon normaalikokoinen 50v nainen 163cm,ja pituudeltaan menee korkeintaan 17cm ei enempää!
        On hiukka ahtaat mitat,joten piti synnyttää sektiollakin.Yks sormikin puristaa jo kivasti,kun saa glittaorkun.

pimpsaan ku kaks sormea? ku keskiverto kullikin on viiden keskisormen paksunen. Onko sun miehes kulli sitte kahen sormen paksunen littana lätyskä? aika kauheeta. todella surullista läppää täällä heitetään.

• viiskymppisellä? kirjoitti:

pimpsaan ku kaks sormea? ku keskiverto kullikin on viiden keskisormen paksunen. Onko sun miehes kulli sitte kahen sormen paksunen littana lätyskä? aika kauheeta. todella surullista läppää täällä heitetään.

Kyllä 5 sormen paksunen on jo aika jättikokoinen...ainakin mulle!En haluiskaan sellaista itteeni survottavan!
        ...en yleensä puhu pötyä...mut eihän kaikkien rakenne ole sama..samahan se on miehissäkin...kokoja on erilaisia heilläkin!
        ,,,tärkeempää toimivuus ja tunteet,nautinto...aina olen yleensä nauttinut!..et se on tärkeintä!nauttikaa kukin omanlaisellanne!

• Älä kuule intoile
        tituliini-hki kirjoitti:

..mulla ei mee edes 2 sormea ja oon normaalikokoinen 50v nainen 163cm,ja pituudeltaan menee korkeintaan 17cm ei enempää!

Kuules vanha römpsä. Ei se sectiosynnytys kiinni ole sun pillun koosta ollut vaan lantion luiden ahtaudesta torvi. Kyllä kätilö tietää miten homma on!

• hyvä tilavuus

niin mahtuu isolla työnteleen

• ihöokäöll

Minulla menee varmasti lämmittelemättä tiukasti survoen 2 sormea ja jos puristelen lihaksilla sormien verenkierto lakkaa :)
      Syvyys n.8cm.
      Kiihottuneena sitten eri peli.
      Menee ainakin ukon tavis 15/4cm ja se on just hyvä..Tosin isompikin varmasti menisi ja joskus siitä haaveillutkin :)
      Lantinpohjalihasten tekemisen lopetin,koska se tuntui löysentävän(??)pimperoa.
      Pimpero pysyy sopivan tiukkana myös urheilun ansioista.
      Olen synnyttänyt.

• :) :)

"ukon tavis 15/4cm "

Tuo EI ole mikään tavis, vaan TODELLA pieni! Keskikoko on luokkaa 25/7cm, ihan vaan tiedoksi vaikka miehesi muuta väittääkin.

• uhgiuhih
        :) :) kirjoitti:

"ukon tavis 15/4cm "

Tuo EI ole mikään tavis, vaan TODELLA pieni! Keskikoko on luokkaa 25/7cm, ihan vaan tiedoksi vaikka miehesi muuta väittääkin.

Se on taviskoko toi 15-18cm ja paksuus n.3-5cm(kuinka ympärys sit mitataankaan.Mitattu reunasta reunaan)
        On turha lässyttää muuta.
        On sen verta kokemusta ja harvoin törmännyt mihkään 20cm ja yli.

• n...23

Kuiviltaan menee kaks sormee...tai omat pienet sormet, taas mieheni kaks sormee ei kyl menis survomatta ilman lämmittelyy. Ja pystyn puristamaan yhtä sormee, mut en mikään ruuvipenkki oo kuitenkaan. Mutta kiihottuessa paikat tuntuu laajenevan joskus aika paljonkin, ja kostun vielä tosi märäksi niin sisään kyl menis vaikka minkälainen kulli. Oon joskus ollu isokaluistenkin kans ilman ongelmia. Eli ainakaan mun kohdalla kuivana tiukka pillu ei ikävä kyllä lupaa tiukkaa yhdyntätuntumaa. Se ehkä johtuu enemmän siitä kun oon niin liukas ettei oo juuri kitkaa. Vaan eipä tuo oo meillä seksin ihanuutta haitannut.

Syvyydestä en osaa sanoo, perussyvä tuo kai on. Miehelläni normikokoinen, ehkä vähän isohko menee pohjaan.

• 2 aika helposti

vaikka kuiviltaan, miehen 2 ei ilman kostuttelua.

• Maija-Liisa stadista

HK:n lenkki pilluun!
      Laitan sen päälle kortsun ja onpa ihanaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5320
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      2606
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      270
      2463
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2379
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1804
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      228
      1547
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      54
      1151
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90
      1076
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1073
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      85
      1060
    Aihe