rytmihäiriöitä sikiöllä

toista odottava, rv30

Onko muilla todettu dopplerilla epätasaista sykettä, lähinnä että sydämen lyöntejä jää väliin?

Mitä on löytynyt taustalta? Rytmihäiriöitä? Sydämen rakennepoikkeavuuksia?

Sain lähetteen sairaalan pkl:lle, mutta aika sine on vasta 3 vkon kul.

Kokemuksia kiitos

6

3441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiaa...

mulla todettiin sikiöllä epätasainen sydämmensyke.ja sitten löytyi sydämmen rakenne vika.mutta etkö ole käynyt ultrassa?siinähän nähdään sydämmen rakenne ja siinä paljastuu jos sydämmessä olis jotain vikaa?minulla se nähtiin jo ultrassa viikolla 15.olisi kai lääkärit nähneet jos olet käyny rakenne ultrassa et ois jotain poikkeavaa.oisko kumminkaan rakenne vikaa?jotain muuta?sydämmessä voi olla niin paljon kaikenlaista.toivottavasti ei sulla ole kumminkaan kauheen vakavaa.epätietoisuudessa on vaikea olla.tiedän kokemuksesta.

• jäänyt

joltain toiselta palstalta samanlainen tapaus. sydämmestä ei kuitenkaan löytynyt mitään vikaa ja lääkärit katsoivat että on normalia ja menee ohi kunhan sydän kasvaa ja vahvistuu..näin muistelisin. koita etsiä googlella vastaavia tapauksia.
        voihan olla ettei teiltäkään löydy mitään vakavaa ja vauva on kunnossa. jokatapauksessa tosi hyvä että huomattiin ja tutkitaan!
        peukkuja pidän teille, onnea matkaan.

• Hunaja27
        jäänyt kirjoitti:

joltain toiselta palstalta samanlainen tapaus. sydämmestä ei kuitenkaan löytynyt mitään vikaa ja lääkärit katsoivat että on normalia ja menee ohi kunhan sydän kasvaa ja vahvistuu..näin muistelisin. koita etsiä googlella vastaavia tapauksia.
        voihan olla ettei teiltäkään löydy mitään vakavaa ja vauva on kunnossa. jokatapauksessa tosi hyvä että huomattiin ja tutkitaan!
        peukkuja pidän teille, onnea matkaan.

Aattelin vastata sulle ku kyselin itte samaa tossa heinäkuussa..siis olin todellakin 39 viikolla ku neuvolassa täti rupes sanoo et hän laittaa lähetteen ku pienen syke on epätasaista..no mä ihan paniikissa tietty..sano et voit mennä vasta seuraavana päivänä ei oo niin kiire..mähän en odottanu vaan ajeltiin siinä sitte miehen ja esikoisen kans äippäpolille..no siellä käyrään ja syke oli todella korkea...lekuri katto ultralla ja sano ettei mitään ihmeellistä hän nää vaikka vanha ultrakone on..sit uudelleen käyrälle ja onneks syke oli tasottunu ja mä pääsin kotiin..

seuraavalla viikolla neuvolassa äänet normit..tyttö syntyi sitten 18.7.07 niin ainakaan vielä ei mitään poiekkeavaa oo löytyny ja on sanottu et sydän on terve niinkuin koko tyttökin..

Joten meiltä ei ainakaan löytynyt mitään vakavaa vaikka äänet sillon kerran olivatkin heitttelehtivätym..jotain tohon suuntaan..toivotaan ettei sullakaan oo mitään vakavaa..tiedän et sun odotus on varmaan jotain hirveetä ku oli mullakin sen tunnin ajan ku äippäpolile ajeltiin sillä mä en voinu odottaa seuraavaan päivään..

Paljon onnea loppu odotukselle ja tsemppiä..

• vastuutonta
        Hunaja27 kirjoitti:

Aattelin vastata sulle ku kyselin itte samaa tossa heinäkuussa..siis olin todellakin 39 viikolla ku neuvolassa täti rupes sanoo et hän laittaa lähetteen ku pienen syke on epätasaista..no mä ihan paniikissa tietty..sano et voit mennä vasta seuraavana päivänä ei oo niin kiire..mähän en odottanu vaan ajeltiin siinä sitte miehen ja esikoisen kans äippäpolille..no siellä käyrään ja syke oli todella korkea...lekuri katto ultralla ja sano ettei mitään ihmeellistä hän nää vaikka vanha ultrakone on..sit uudelleen käyrälle ja onneks syke oli tasottunu ja mä pääsin kotiin..

seuraavalla viikolla neuvolassa äänet normit..tyttö syntyi sitten 18.7.07 niin ainakaan vielä ei mitään poiekkeavaa oo löytyny ja on sanottu et sydän on terve niinkuin koko tyttökin..

Joten meiltä ei ainakaan löytynyt mitään vakavaa vaikka äänet sillon kerran olivatkin heitttelehtivätym..jotain tohon suuntaan..toivotaan ettei sullakaan oo mitään vakavaa..tiedän et sun odotus on varmaan jotain hirveetä ku oli mullakin sen tunnin ajan ku äippäpolile ajeltiin sillä mä en voinu odottaa seuraavaan päivään..

Paljon onnea loppu odotukselle ja tsemppiä..

pyytää odottamaan seuraavaan päivään! pikkuinen olisi hyvinkin voinut olla sotkeutuneena napanuoraansa ja odottelu olisi voinut olla kohtalokasta. jos sydänäänet heittelee kaasu puhjassa polille sanon minä!

• sitten ultrassa

niin paha sydämen rakennevika että vauva lopulta kuoli siihen... Toivon sydämeni pohjasta että teillä on vaan väärä hälytys!!!

• täällä on joku

feikki joka haluaa huolestuttaa kaikkia. Bumblen ketjussa sama juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3161
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe