Menin ostaan Ylijäämävarastossa kaks ulkoovea,mutta ovimyyjät eivät olleet kiinnostuneita palvelusta.
Kun sanoin ,että ostaisin pari ovea mulle lyötiin paperilappu käteen ja sanottiin siinä on mitat ja hinnat,en ymmärtänyt siitä mitään.Tuli mieleen että tietenkin nää myyjätkin on ylijäämiä.myymälältä jäi 1000 euroa saamatta. (ei mene hyvin)
Ylijäämävarasto
12
8805
Vastaukset
- pelin henki
Se on sellainen etsi itse kauppa, siltä osin kuin tavara on nähtävillä. Myyjälle sanotaan mitä ottaa, hän tekee lapun, sitten maksetaan ja sitten nostat artikkelit kärryyn ja viet pois.
Itseä on joskus jurppinut pitkät jonotukset ja ohikiilavat maailman tärkeimmät persoonat.- vertailla hintoja
eipä se ole läheskään kaikissa tuotteissa se halvinpaikka. läheisestä Rautiasta olen löytänyt samoja tuotteita edullisemmin ja palvelu pelaa.
- palvelusta...
vertailla hintoja kirjoitti:
eipä se ole läheskään kaikissa tuotteissa se halvinpaikka. läheisestä Rautiasta olen löytänyt samoja tuotteita edullisemmin ja palvelu pelaa.
näin naisihmisenä on mielenkiintoista mennä rautakauppaan ja katsoa millaista palvelua saa.Kokemukseni mukaan ei rautakaupassa myyjä tule kysymään mitä saisi olla. Jäipä mieleeni eräs kerta vuosien takaa kun menin ostamaan maalia, ja yllätys yllätys, eräs myyjä tuli hyllyjen välissä kysymään miten voi palvella. Katsoin nimilappua myyjän työtakin rintamuksessa ja siinä luki myyjäharjoittelija....siis aika tuore tapaus, ei ollut vielä oppinut talon tavoille.
Toinen mielenkiintoinen kohde on autokaupat. Kerran iski autokuume ja lähdin katselemaan käytettyjä autoja. Vanhempi miesmyyjä tuli palvelualttiina luokseni kysyen, että minkäsväristä autoa etsin...siis MINKÄVÄRISTÄ! Halleluja, vaikka selitin ettei se väri ole ensisijainen kriteeri, niin ei mennyt perille. Aikamme kierreltyämme myyjä pyysi katsomaan erästä bemaria. Sanoi, että eikös olekin kauniin punainen ja vielä hienosti kiiltävät vanteetkin... Tämä on ihan tositarina ja tapahtui hämeenlinnalaisessa käytettyjen autojen myymälässä.
Eihän kaikki sovi palveluammattiin, mutta voisi myyjien koulutukseenkin panostaa ja painottaa hyvän palvelun merkitystä. Jos asiakas ei ole tyytyväinen, hän erittäin herkästi lähtee ovet paukkuen kilpailijan asiakkaaksi.
- pettynyt asikas
Varmaan Hämeenlinnan ja lähiseudun paras palvelu tässä kyseisessä myymälässä!! Yksi myyjä on syömässä,toinen lähti kahville,yksi sahailee polttopuita,yksi juoksee ees sun taa ilman päämäärää,kai on pisuhätä!!Sain kyllä hinnaston,mutta en palvelua,enkä lappua millä ehkä olisin saanut löytämäni tavarat mukaani!!HALOO.KIITOS EI MISTÄÄN.!enpalaa uudelleen..
- Rempan vääntäjä
En mielellään mee uudestaan,sekavaa touhua.Kaikki on syömässä ja kestää kestää kestää,mee tonne,kysy tuolta jonota tonne...
- Johdon vika
Rempan vääntäjä kirjoitti:
En mielellään mee uudestaan,sekavaa touhua.Kaikki on syömässä ja kestää kestää kestää,mee tonne,kysy tuolta jonota tonne...
Mites itse palvelisit asiakkaita, jos sulla on sata kiireellistä asiaa odottamassa, ja tunnin kuluttua kaiken pitää olla hoidettu. Johto takoo rahaa, myyjät ja muut työntekijät ei ole johdolle minkääm arvosia.
Nimim. sisäpiiritietoa - Mersu-ukko
Johdon vika kirjoitti:
Mites itse palvelisit asiakkaita, jos sulla on sata kiireellistä asiaa odottamassa, ja tunnin kuluttua kaiken pitää olla hoidettu. Johto takoo rahaa, myyjät ja muut työntekijät ei ole johdolle minkääm arvosia.
Nimim. sisäpiiritietoaIhan jees jamppoja tuntuu olevan,systeemi ei vaan muuten oikein pelitä
- kjusyahdt
Johdon vika kirjoitti:
Nimim. sisäpiiritietoakiire on miehillä olevinaan,niin ihmettelenpä kovasti tupakkataukojen pituutta????Ukot kun seisoskelevat laiturilla tupakalla suurimman osan ajasta ja vaikka asiakkaita olisi hallissa!!!
- Kunhan kommentoin
kjusyahdt kirjoitti:
kiire on miehillä olevinaan,niin ihmettelenpä kovasti tupakkataukojen pituutta????Ukot kun seisoskelevat laiturilla tupakalla suurimman osan ajasta ja vaikka asiakkaita olisi hallissa!!!
sillä palkalla yllä...
- ylijäämä
Kunhan kommentoin kirjoitti:
sillä palkalla yllä...
oletko nyt töissä vai tietokoneella.Itsehän työpaikkasi valitsit.Olet palvelu ammatissa,toimi sen mukaan.Entinen asikas.
- Paikallevaivautunut
Joo. Tässä paikassa pitää aina käydä kerran vuodessa naureskelemassa, kuinka käsittämättömän huonosti asiat voidaan organisoida. Nähtävästi kauppa käy niin hyvin, että kenenkään ei tarvi välittää. Itse maksan mieluusti hyvästä palvelusta muutaman euron enemmän.
Kireen taakse on turha mennä - kyllä asiakas odottaa, jos tietää saavansa palvelua. Ja sitäpaitsi - Byggmax myy moninkertaisen määrän tavaraa päivässä ja homma toimii.
Olisi vaikka jonotusnumerot, työntekijöillä tunnistettavat työvaatteet, halukkuutta palvella... Kymmeneen vuoteen näitä ei ole tullut mitään. Luulisi, että porukalla olisi edes kunnioitusta ja arvostusta omaa työtään kohtaan. - 5000esatsausvaatiiapua
Kyllä siellä kaipaisi palvelua, suurinosa ei tiedä hölkäsen pöläystäkään ovien mitoituksista, saatika omien ovien mittoja. Tavara siellä on hyvää mutta esiinpano kun huonolla kirppiksellä. Puhutaan kuiten isosta bisneksestä, esin keittiökalusteet yms.
Voisivat laittaa pakkauspisteen jossa työntekijä, ei kiva kuljetella puutavaraa,kalusteita jotka naarmuuntuvat puutteellisen takia.
Pikkaisen asennetta johdolta, suurinosa myyjistä kuitenkin palveluhenkisiä-haluisia. Minkäs teet jos säästetään niistä jotka taloon rahat tuovat ? Asiakkaat menevät palveleviin liikkeisiin, varsinkin hämillään olevat.
Jobbarit siellä kiilailee, niille voisi laittaa oman alueensa missä kauppaa hierovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752