Antibiootista lämmönnousua?

Siis voiko antibiootti aiheutta lämmönvaihtelua noin 36,7 - 37,2 välillä. Aina kun teen jotain kävelen, siivoan, käyn kaupassa yms. teen kevyttä toimistotyötä lämpö nousee jonnekin 37,2 asteeseen. Kun olen paikallani enkä tee mitään lämpö on 36,7-36,9

Sain Kefexiä ylähengitystieinfektioon, viikon kuuri, yksi päivä jäljellä.

Onko normaalia vai pitääkö mennä uudestaan lääkäriin?
1231
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Ne eivät yleensä aiheuta kuumeilua, mutta jos olet heikossa kunnossa ja rehkit liikaa, lämpö nousee helposti.

Jos sulla on hengitystietulehdus, sun pitää levätä riittävästi.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


-onko mahdollista??? kirjoitti:

Siis voiko antibiootti aiheutta lämmönvaihtelua noin 36,7 - 37,2 välillä. Aina kun teen jotain kävelen, siivoan, käyn kaupassa yms. teen kevyttä toimistotyötä lämpö nousee jonnekin 37,2 asteeseen. Kun olen paikallani enkä tee mitään lämpö on 36,7-36,9

Sain Kefexiä ylähengitystieinfektioon, viikon kuuri, yksi päivä jäljellä.

Onko normaalia vai pitääkö mennä uudestaan lääkäriin?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu