AA all in

AAAAAA

Ei kannata AA:lla vetää all in. Kaksi kertaa tunnin aikana AA käteen ja vielä buttonilta. Molemmilla kerroilla pääsin vetään reraise allarit ja eipä siitä sitten sen enempää..

Rahaa meni 400, eli nyt pitäisi voittaa 800, että olisin oikealla saldolla. Perkele.

17

1351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi? mitä?

      tyhmä olet jos viet noin isosta rollista 25% pöytää... Jos rolli on 800, ni siitä se 5% eli 40 kerrallaa pöytää ni ei vituta vaik häviiki...

      Ja AA:lla pf allareita ei kannata rahapöydässä tehä, niinku taisit huomata... Ainoastaa pienellä stackilla jos näyttää siltä et flopin kattojia tulee muuten liikaa. pf-allit on enemmän turnausten juttu ja sielläkii vaa suht pienellä stackilla tai jos haluaa riskeerata sijotusten takia.

      • riippua tietenkin

        pelaajan tasosta mut mä oon ainakin niin huono et turnauksessa joutuu joka tapauksessa jossain vaiheessa vetään pf all-in joten mä ainakin vedän automaattisesti AA KK all-in pf jos pääsee 1-2 wihuu vastaan.


      • jos vain on mahdollisuus

        Totta kai kannattaa tehdä jos vain on siihen mahdollisuus (tai löytyy maksajia). Syy miksi ei yleensä kannata tehdä on siinä, että harvat maksavat all-init preflopissa.

        Aloittaja tuntuu pelanneen kuitenkin liian isoissa limiiteissä, joka on varsin yleinen ongelma. Rolli ei kestä, vaikka pää kestäisikin.


      • ---------------------------...

        tilillä pitäisi tällä hetkellä olla 400 enemmän. Mutta kun lähdetään -400 takamatkalta, niin voitettavaa on 800.


      • AAAAAA

        Se on aivan sama, häviääkö 5 senttiä vai viisi sataa, jos olet johdossa ja vedetään ohi, niin häviö jota ei pitänyt tapahtua, vituttaa niin saatanasti. Se on eri asia, jos hölmöilet, niin silloin on oma vika, mutta kun joku perkeleen idiootti vetää 72 eri maata ohi, niin kestää niin helvetin kauan saada rahat takas. Jos nyt satut ikinä osumaan samaan pöytään edes.


      • sama asia
        AAAAAA kirjoitti:

        Se on aivan sama, häviääkö 5 senttiä vai viisi sataa, jos olet johdossa ja vedetään ohi, niin häviö jota ei pitänyt tapahtua, vituttaa niin saatanasti. Se on eri asia, jos hölmöilet, niin silloin on oma vika, mutta kun joku perkeleen idiootti vetää 72 eri maata ohi, niin kestää niin helvetin kauan saada rahat takas. Jos nyt satut ikinä osumaan samaan pöytään edes.

        "Se on aivan sama, häviääkö 5 senttiä vai viisi sataa, jos olet johdossa ja vedetään ohi"

        Itseasiassa olet väärässä. Juuri tuon "onni"osuuden takia pokerissa pitäisi olla samanlainen kassanhallintajärjestelmä kuin esim. vedonlyönnissä ettei laiteta kaikkia munia samaan koriin vaan pyritään vähentämään riskiä pelaamaalla vain murto-osalla koko kassasta esim. 10-30x buy in.


    • kokemusta on

      raise/reraise tai all in preflopissa!!!!!!!!!!
      jos sillä sitten häviää,niin se kuuluu pokeriin.
      varmin tapa hävitä AA-käsi on pelata ns."fiksua"peliä mielestään ja limpata sisään ja rakennella jotain helvetin ansaa muille pöydässä oleville.
      se on kuiteskin (muistaakseni)joka n.120 jako kun keskimäärin tulee se AA käteen,eli harvinaista "herkkua"

      • AA:lla hävinnyt aina

        AA on pokerin paskin käsi, joka kuuluu kipata joka kerta ennen floppia, sillä ei siis koskaan vedetä all-in ennen floppia.


      • myös kokemusta

        Just niin. Ei muuta kuin allarit sisään ja heti!!!
        Jos AA:lla lähtee kikkailemaan, niin huonosti käy.
        Flopissa tärähtää kolme samaa maata pöytään. Eikä varmasti sitä omaa. Tai sit joku fucking suoran veto, jonka joku nappaa varmasti kiinni, jollain paskakorteilla, jotka se olis foldannu all-in tilanteessa.


    • alkuperäne

      Ajattelin vain informoida meikäläisen tuurin tasosta. Olen eilis illasta saakka istunut pöydässä ja edelleen on matkaa tappion saavuttamiseen. Olen reilun vuorokauden tahkoamisen jälkeen tällä hetkellä aikalailla nollilla, eli vielä 400 matkaa. Eikö nyt perkele voi jo välillä käydä tuuri meikäläiselläkin !===!

      • käydä tuuri

        Nääs kun kukaan ei pelaa vuorokautta putkeen, niin sun on turha yrittää tulla tänne provoilemaan, että "snif, pokeri on tuuripeli, kun mä häviän koko ajan"

        voi kyynel


      • paussi siellä

        Eikö kannattaisi ottaa iisimmin ja pitää pieni tauko niin sujuisi pelitkin paremmin. Yleensä kaikista typerin teko mitä pokerissa voi tehdä on a.) pelata liian isoilla limiiteillä (jopa huonolla tuurilla voi hävitä kaikki rahasi), b.) pelata liian pitkiä sessioita (hyvin todennäköisesti tilttaat jossakin vaiheessa) c.) ei ole pitkään aikaan voittanut potteja ja silti jatkaa pelaamistaan (yleensä johtaa tilttaukseen).

        Eli maltti on valttia ja liian isoissa limiiteissä tappiot voivat olla arvaamattomia.


      • tuuri ja kyynel
        käydä tuuri kirjoitti:

        Nääs kun kukaan ei pelaa vuorokautta putkeen, niin sun on turha yrittää tulla tänne provoilemaan, että "snif, pokeri on tuuripeli, kun mä häviän koko ajan"

        voi kyynel

        Pokerissa tarvitaan tuuria. Taito ratkaisee, mutta siitä ei ole ilman tuuria paljoa apua. Ja toisinpäin.

        Lisäksi haluaisin nähdä sen pelaajan, joka lähtee nukkumaan ollessaan häviöllä.. Minäkin olen vetänyt vuorokauden istuntoja useita, kun tuossa kesällä sattui vähän huono viikko. Vain kusitauko välillä.


      • Näin meillä
        tuuri ja kyynel kirjoitti:

        Pokerissa tarvitaan tuuria. Taito ratkaisee, mutta siitä ei ole ilman tuuria paljoa apua. Ja toisinpäin.

        Lisäksi haluaisin nähdä sen pelaajan, joka lähtee nukkumaan ollessaan häviöllä.. Minäkin olen vetänyt vuorokauden istuntoja useita, kun tuossa kesällä sattui vähän huono viikko. Vain kusitauko välillä.

        Minä ainakin lähden nukkumaan aivan rauhassa. Tsekkaan enemmän tuottoja viikko kun päivätasolla. Jos jään joku päivä tappiolle niin sitten jään. En syvennä tappiota yrittämällä epätoivoisesti voittaa takaisin päin. Sitten seuraavana iltana jatkan levänneenä. Aivot eivät yksinkertaisesti voi toimia täysillä jos olet väsynyt.

        Eli ylipitkät ja väsyneet sessiot eivät varmasti tuo parasta tulosta.

        Isossa käsimäärässä näkee että prosenttuaalisesti käsillä voittaa niin useasti kun pitääkin eli kun pelaat sen AAn 400 kertaa niin se pitää niinkuin kuuluukin jos pelaat sen oikein. Eli ratkaisevaa on että saat potit isoksi etkä häviä välissä enempää kun tarpeellista.

        Tuurin osuus enemmän siinä milloin se AA kusee multiturnauksen final tablen tietämillä vai fixsu pöydässä.


      • AAAKK
        tuuri ja kyynel kirjoitti:

        Pokerissa tarvitaan tuuria. Taito ratkaisee, mutta siitä ei ole ilman tuuria paljoa apua. Ja toisinpäin.

        Lisäksi haluaisin nähdä sen pelaajan, joka lähtee nukkumaan ollessaan häviöllä.. Minäkin olen vetänyt vuorokauden istuntoja useita, kun tuossa kesällä sattui vähän huono viikko. Vain kusitauko välillä.

        "Lisäksi haluaisin nähdä sen pelaajan, joka lähtee nukkumaan ollessaan häviöllä.."

        Täh?? En kyllä ihmettele yhtään jos tuolla asenteella ei pelit suju. Tappiolla ollessa jatketaan niin pitkälle kun mahdollista ja voittoisa sessio sitten varmaan katkaistaan heti tykkänään?


      • ajoissa niin ei tule virheitä
        tuuri ja kyynel kirjoitti:

        Pokerissa tarvitaan tuuria. Taito ratkaisee, mutta siitä ei ole ilman tuuria paljoa apua. Ja toisinpäin.

        Lisäksi haluaisin nähdä sen pelaajan, joka lähtee nukkumaan ollessaan häviöllä.. Minäkin olen vetänyt vuorokauden istuntoja useita, kun tuossa kesällä sattui vähän huono viikko. Vain kusitauko välillä.

        Lopetan pelaamisen useinkin tappiolla ollessani (yleensä liian myöhään).

        Välillä on tullut kyllä ajateltua että "hitot nyt pelaan ja kyllä se sujuu kun en vain tee virheitä".

        Eipä se paljon auta vaikka kuinka yrittäisi, jos ei ole ajatukset kohdillaan. Monesti tulee sitten tehtyä niitä typeriä ratkaisuja joita ei tekisi missään nimessä silloin kun olisi paremmassa vireessä. Joskus ne tuottavat tulosta, mutta yleensä se johtuu vain siitä että tulee voitto bad beatilla.

        Eli ei kannata koskaan ottaa liikoja paineita voittamisesta. Silloin pelit sujuvat parhaiten ja jos tuntuu siltä ettei mikään tunnu onnistuvan tai on tullut pari bad beattia tielle niin on parempi lopettaa jo heti alkuunsa kuin hävitä pari stakkia vihuille ja huomata ettei tästä tule mitään. Yleensä itsekin lopetan vasta sitten kun on tullut hävittyä se "lisästakki" vihuille surkealla pelillä.


      • -s.fkgölsknfölk
        ajoissa niin ei tule virheitä kirjoitti:

        Lopetan pelaamisen useinkin tappiolla ollessani (yleensä liian myöhään).

        Välillä on tullut kyllä ajateltua että "hitot nyt pelaan ja kyllä se sujuu kun en vain tee virheitä".

        Eipä se paljon auta vaikka kuinka yrittäisi, jos ei ole ajatukset kohdillaan. Monesti tulee sitten tehtyä niitä typeriä ratkaisuja joita ei tekisi missään nimessä silloin kun olisi paremmassa vireessä. Joskus ne tuottavat tulosta, mutta yleensä se johtuu vain siitä että tulee voitto bad beatilla.

        Eli ei kannata koskaan ottaa liikoja paineita voittamisesta. Silloin pelit sujuvat parhaiten ja jos tuntuu siltä ettei mikään tunnu onnistuvan tai on tullut pari bad beattia tielle niin on parempi lopettaa jo heti alkuunsa kuin hävitä pari stakkia vihuille ja huomata ettei tästä tule mitään. Yleensä itsekin lopetan vasta sitten kun on tullut hävittyä se "lisästakki" vihuille surkealla pelillä.

        Niin, pokeri on taitopeli, tuuri astuu mukaan silloin kun olet tappiolla. Tappiolla ollessa joutuu pelaamaan huonommat ja epätoivoisetkin kädet.

        Tappiolla lopettaminen ei käy päinsä. Olen joskus verrannut pokeria golfin peluuseen. Jos golfissa pelaat yli tasoituksesi, joudut seuraavan kierroksen pelaamaan vastaavan lyöntimäärän alle. Eikö niin? Eli jos pelaat 5 yli, pitäisi seuraava rundi mennä vähintään 10 alle, jotta ei mene perseelleen. Se on hankalaa, mutta ei mahdotonta. Tosin tänä kesänä olen 80 lyöntiä plussalla, joten kiire tulee saada saman verran miinukselle...
        Asiahan on niin, että taitopelissä kuten golf, joka kerta oppii, joten periaatteessa et voi koskaan pelata huonompaa kierrosta kuin edellinen. Korttipelissä on mukana myös tuuria, joten siinä voi käydä myös niin, mutta taitavamman pitäisi lopulta voittaa eikö niin ?

        Kummassakaan lajissa en ole vielä johdonmukaisesti tätä havainnut. Epätodennäköistä, mutta totta ja varmasti vielä käsittämättömämpää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe