Uskonmukaiseen upotuskasteeseen liittyi LUPAUS;
Vapahtaja sanoi:
"Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan odottakaa Isältä sen LUPAUKSEN TÄYTTYMYSTÄ, jonka te olette minulta kuulleet. Koska Johannes kastoi teidät totisesti vedellä, niin/myös teidät kasteesta/kastetaan Pyhällä Hengellä, ei kauan näitten päivien jälkeen."
[Apt.1:4 και συναλιζομενος μετ αυτων παρηγγειλεν αυτοις απο ιεροσολυμων μη χωριζεσθαι αλλα περιμενειν την επαγγελιαν του πατρος ην ηκουσατε μου
5 οτι ιωαννης μεν εβαπτισεν υδατι υμεις δε βαπτισθησεσθε εν πνευματι αγιω ου μετα πολλας ταυτας ημερας ]
*
RAAMATTU tuntee siis vain tämän YHDEN Oikean Kasteen; JOHANNEKSEN USKONMUKAISEN UPOTUSKASTEEN VAPAHTAJAN NIMEEN!!!
Katso; Apt.2:38; 4:12; 8:35,36,37,38! Muu on väärennöstä!!
-- Eli tämä Oikea kastaminen tapahtuu edelleen (Johanneksen aloittamalla); ”JOHANNEKSEN KASTEELLA"!
Johannes Kastaja oli se, joka ALOITTI/sain ENSIMMÄISENÄ tämän KASTEKÄSKYN:
”KÄÄNTYKÄÄ/tehkää PARANNUS” –KASTAMISTYÖN,
-- ja näin myös VAPAHTAJAKIN toimi ja KASTATTI NIMEENSÄ (ks.Joh.4.Lukua)!
-- RAAMATUN ILMOITTAMA USKON MUKAINEN UPOTUSKASTA tulee suorittaa siis VAPAHTAJAMME ja HERRAMME (yhteen) NIMEEN, [ joka on JAHSHUA MESSIAS (ei siis kolmeen arvoasemaan)], sillä KRISTUS KUOLI PUOLESTAMME, ei Isä Jumala eikä Pyhä Henki!!!
ANNA siis PELASTAA ITSESI, katso lisäksi: *Joh.3:16; Mark.16:16; Room. 6.Luku*, sillä vain tämä Tie, On se kertakaikkinen, se Oikea IANKAIKKINEN ELÄMÄNTIE, astu ja kastu siihen! ... aloita uusi ja voimallinen Elämä yhdessä Vapahtajamme kanssa! :)
Sillä; ”..jos joku on KRISTUKSESSA, niin hän on UUSI LUOMUS; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, UUSI on sijaan tullut.”
-- Uskonmukaisesti upotuskastetuilla; ”… meillä on KRISTUKSEN MIELI/HENKI.” ”Sellaista vastaan ei ole LAKI.”! (2.Kor.5:17; 1.Kor.2:16; Gal.5:23)
-- ÄLKÄÄ siis enää kieltäkö itseltänne älkääkä muiltakaan ottamasta sitä Oikeata (Apt.2:38) uskonmukaista upotuskastetta Vapahtajamme Messiaan Nimeen!
-- Sillä; TAHALLINEN USKONMUKAISEN UPOTUSKASTEEN HYLKÄÄMINEN johtaa PYHITYKSEN ja siten PELASTUKSEN MENETTÄMISEEN!!!
Sillä; KRISTUKSESSA ON RAKKAUS TÄYDELLINEN, HÄN ON LAINKÄSKYN (käskyjen) PÄÄMÄÄRÄ/TOTEUTTAJA, joka ASUU jokaisessa PUHTAASSA SYDÄMESSÄ ja HYVÄSSÄ OMASSATUNNOSSA ja VILPITTÖMÄSSÄ USKOSSA.”
Antakaa siis puhdistaa sydämenne ja "Tehkää siis PARANNUS ja ottakoon kukin teistä kasteen Vapahtajan Messiaan Nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte
-- ♥ PYHÄN HENGEN LAHJAN ♥.”
Sillä vain PYHÄN HENGEN LAHJA JOHTAA teidät KAIKKEEN TOTUUTEEN/RAKKAUTEEN KÄSKYJEN TUNTEMUKSEEN/NOUDATTAMISEEN!
-- Niinpä me tahdomme noudattaa myös VAPAHTAJAN ESITTÄMÄÄ KUNINKAALLISEN LAIN KULTAISTA SAPATTISÄÄNTÖÄ, joka kuuluu näin:
"Jos joltakin teistä putoaa poika tai härkä kaivoon, eikö hän heti vedä sitä ylös sapatinpäivänäkin?" "Ja hän sanoi heille: "KUMPIKO on LUVALLISTA SAPATTINA: HYVÄÄKÖ tehdä vai pahaa, PELASTAAKO HENKI vai tappaa se?"
-- "Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi"!
(Luuk.14.; Mark.3:4)
*
Ystävällisesti Siunausterveisin Totuuden etsijöille
minulle niin Rakkaassa
Voittoisassa ja Voimallisessa
JAH SHUAN (Ilm.14:1) MESSIAAN Armollisessa ja Pyhässä Nimessä
eepu
*
Jk.:
RAAMATTU tuntee vain tämän YHDEN Oikean Kasteen; Johanneksen uskonmukaisen upotuskasteen Vapahtajan Nimeen!
ANNA siis PELASTAA ITSESI, katso lisäksi: *Joh.3:16; Mark.16:15-18; Room. 6.Luku*, sillä vain tämä Tie, On se kertakaikkinen, se Oikea IANKAIKKINEN ELÄMÄNTIE, astu ja kastu siihen! ... aloita uusi ja voimallinen Elämä yhdessä Vapahtajamme kanssa! :)
"Sillä tämä on se LIITTO, jonka minä teen Israelin heimon kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: Minä panen LAKINI heidän mieleensä, ja kirjoitan ne heidän sydämiinsä, ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani.
Ja silloin ei enää kukaan opeta kansalaistaan eikä veli veljeään sanoen: 'Tunne Herra'; sillä he kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut.”
"Tämä on se liitto, jonka minä näiden päivien jälkeen teen heidän kanssaan", sanoo Herra: "Minä panen LAKINI heidän sydämiinsä ja kirjoitan ne heidän mieleensä";
(Heb.8:10,11; 10:16)
Sillä; ”..jos joku on KRISTUKSESSA, niin hän on UUSI LUOMUS; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, UUSI on sijaan tullut.”
-- Uskonmukaisesti upotuskastetuilla; ”… meillä on KRISTUKSEN MIELI.” ”Sellaista vastaan ei ole LAKI.”! (2.Kor.5:17; 1.Kor.2:16; Gal.5:23)
*
♥ MARANATA! ♥
Uskonmukaiseen upotuskasteeseen liittyi LUPAUS;
11
259
Vastaukset 11
SITOVA KÄSKY ON ANNETTU - kasteen asetussanat tässä
Matt 28:17-20
17 Kun he näkivät hänet, he kumarsivat häntä, joskin muutamat epäilivät.
18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
[Dan. 7:14; Matt. 11:27 ]
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
[Mark. 13:10 | 2. Kor. 13:13; 1. Piet. 1:2]
20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."
Jeesus Kristus- eepu*
Sanotko sinä JUMALAA Isäksesi(?);
"Ja koska te olette lapsia, on JUMALA lähettänyt meidän sydämeemme Poikansa Hengen, joka huutaa: "Abba! Isä!" (Gal.4:6)
Siis; jos olet liittynyt JUMALAN kansaan uskonmukaisen (Apt.2:38) upotuskasteen kautta, niin jo ensimmäinen KÄSKY velvoittaa sinua; kuka on sinun JUMALASI, -- niin sinua velvoittaa myös muutkin KÄSKYT, ja siten myös neljäs KÄSKY; ”Muista pyhittää JUMALAN asettama Sapatinpäivä”!
JUMALA/Luoja sanoo: ”Pitäkää MINUN SAPATTINI, sillä se on MERKKINÄ meidän välillämme, MINUN ja teidän, sukupolvesta sukupolveen, tietääksenne, että minä olen HERRA, joka PYHITÄN teidät.”
”Myöskin SAPATTINI MINÄ annoin heille, olemaan MERKKINÄ MINUN ja heidän välillään, että he tulisivat tietämään, että minä olen HERRA, joka PYHITÄN heidät.”
*
Muista siis pyhittää Lepopäivä, joka Israelissa alkaa n. klo. 18.00 pe. iltana.
Minä aloitan myös, täällä Suomessa, Sapatin viettämisen kesäaikana klo 19.00 (talviaikana tuntia aikaisemmin klo 18.00) perjantai-illasta - lauantai-iltaan!
Siunattua Sapatti sinulle, joka rakastat Luojaamme ja Vapahtajaamme ja Isää JUMALAA, ja tahdot kunnioittaa hänen antamaa Lakiaan!
*
VAPAHTAJA EI KUMONNUT KYMMENEN SANAN/KÄSKYN LAKI:
"Sentähden juutalaiset vielä enemmän tavoittelivat häntä tappaaksensa, kun hän ei ainoastaan kumonnut VANHINTEN PERINNÄISSÄÄNTÖÄ Sapatista, vaan myös sanoi JUMALAA Isäksensä, tehden itsensä Jumalan vertaiseksi." (Joh.5:18)
*
.. VAPAHTAJA ei siis rikkonut itse Lakia/Sapattia:
”Älkää luulko, että minä olen tullut LAKIA tai PROFEETTOJA kumoamaan; en minä ole tullut KUMOAMAAN, vaan TÄYTTÄMÄÄN. Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei LAISTA KATOA PIENINKÄÄN KIRJAIN, ei ainoakaan piirto, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä KÄSKYISTÄ ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä NOUDATTAA ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.”(Matt.5:17-19)
Katso lisää:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000025445749
-- Niinpä me tahdomme noudattaa myös VAPAHTAJAN ESITTÄMÄÄ KUNINKAALLISEN LAIN KULTAISTA SAPATTISÄÄNTÖÄ, joka kuuluu näin:
"Jos joltakin teistä putoaa poika tai härkä kaivoon, eikö hän heti vedä sitä ylös sapatinpäivänäkin?" "Ja hän sanoi heille: "KUMPIKO on LUVALLISTA SAPATTINA: HYVÄÄKÖ tehdä vai pahaa, PELASTAAKO HENKI vai tappaa se?"
*
Ystävällisesti veljellisin Siunausterveisin Totuuden etsijöille
minulle niin Rakkaassa
י ה וֹ שׁ ﬠ
eepu
*
Jk.:
ASUUKO KRISTUS SISÄLLÄSI?
... Puuttuuko sinulta vielä sisältä se tärkein Kristus/Pyhä Henki Rakkaus/viisaus/ymmärrys? Sillä siitä me tiedämme Pyhän Hengen meissä ASUVAN, kun meillä on oikea suhde JUMALAN LAKIIN:
"Pysykää LAISSA ja TODISTUKSESSA!" Elleivät he näin sano, ei heillä aamunkoittoa ole." (Jes.8:20)
"Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät (sydämessään) JUMALAN KÄSKYT ja USKON VAPAHTAJAAN." (Ilm.14:12)
… Sillä näin sanoo Raamattu: ”että HÄN kirkkautensa runsauden mukaisesti antaisi teidän, sisällisen ihmisenne puolesta, voimassa vahvistua hänen HENKENSÄ KAUTTA ja Kristuksen ASUA USKON KAUTTA teidän sydämissänne,”
KRISTUS LAIN NOUDATTAJA HÄN ASUU SISÄLLISESTI meissä kastetuissa ja näin me/Hän VAHVISTAA JUMALAN VANHURSKAUDENLAIN, että me noudattaisimme sitä,
--- sillä; ”JUMALAN VALTAKUNTA ON SISÄLLISESTI meissä/teissä." (Luuk.17:21)...
--- ”Sillä [olemmehan me uskonmukaisesti Apt.2:38) kastetut] kaikki te, jotka olette Kristukseen kastetut, olette Kristuksen päällenne pukeneet. ”Teemmekö siis lain mitättömäksi uskon kautta? Pois se! Vaan ME VAHVISTAMME LAIN.” (ks.Gal.3:27; Room.3:31)
”Kristus meissä/teissä, kirkkauden toivo.” -- ”Jumalan valtakunta on sisällisesti meissä/teissä." (Luuk.17:21)
Sillä; ”...HENGEN HEDELMÄ on RAKKAUS, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen. SELLAISTA VASTAAN EI OLE LAKI.” (ks.Efe.3:16,17; Gal.5:22,23)
-- Uskonmukaisesti upotuskastetuilla; ”… meillä on KRISTUKSEN MIELI.” ”Sellaista vastaan ei ole LAKI.”! (2.Kor.5:17; 1.Kor.2:16; Gal.5:23)
*
♥ MARANATA! ♥- vai sillä lailla
Sinulla on erikoinen käsitys uskosta. Kuvittelet uskoa pumpattavan viesteilläsi ihmisiin? Adventismi kuuluu kultteihin. Kulttiusko on ulkoapumpattavaa opetusta. Kulttiuskon muoto on yhteinen kaikille jäsenille ja se on johtoportaan päätöksin muotoiltua. Erilaiset tavat ja riitit sitouttavat kultin yhteyteen. Kultti pyrkii erottamaan jäsenensä muustä yhteiskunnasta kultin omia tarpeita varten. Jeesus tuli ihmisiä varten mutta kulteilla ihmiset ovat tarpeellisia kulttia ja sen toimintapyrkimyksiä varten. Kultin pääomaa ovat sen jäsenetkin.
- eepu*
vai sillä lailla kirjoitti:
Sinulla on erikoinen käsitys uskosta. Kuvittelet uskoa pumpattavan viesteilläsi ihmisiin? Adventismi kuuluu kultteihin. Kulttiusko on ulkoapumpattavaa opetusta. Kulttiuskon muoto on yhteinen kaikille jäsenille ja se on johtoportaan päätöksin muotoiltua. Erilaiset tavat ja riitit sitouttavat kultin yhteyteen. Kultti pyrkii erottamaan jäsenensä muustä yhteiskunnasta kultin omia tarpeita varten. Jeesus tuli ihmisiä varten mutta kulteilla ihmiset ovat tarpeellisia kulttia ja sen toimintapyrkimyksiä varten. Kultin pääomaa ovat sen jäsenetkin.
Sanopa mikä minun uskonpuhdistuskirjoituksissani on sitä mainitsemaasi?
- eepu*
vai sillä lailla kirjoitti:
- kultin perustajajäsenelle
eepu* kirjoitti:
Tiedän, ettei kulttiisi vielä kuulu ketään, vaikka yrityksesi onkin kova.Yritä vielä terävämmin!
- eepu*
VAPAHTAJA POISTI KIROUKSEN/KUOLEMAN KADOTUSTUOMION;
Katso lisää:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000029128152#22000000029128152
*
minulle niin Rakkaassa
י ה וֹ שׁ ﬠ
eepu
*
Jk.:
Ystäväni sinulle kasteveden KUTSU UUDISTUKSEEN/PARANNUKSEEN kuuluu!
.. Sillä; Tahallinen USKONMUKAISEN UPOTUSKASTEEN HYLKÄÄMINEN johtaa UUDISTAMATTOMUUTEEN, ja siten PYHITYKSEN ja PELASTUKSEN MENETTÄMISEEN!!!
…. .. niinpä kehotan sinua, että käännyt ja etsi Jumalan Sanan Julistaja/Kastaja ja pyydä saada uskonmukainen (Apt.2:38) upotuskaste ”VAPAHTAJAN Nimeen”, näin sinä annat pelastaa itsesi!
*
Anna pelastaa itsesi, katso: *Joh.3:16; Mark.16:16; Apt.2:38; 4:12; 8:36, 37, 38 ja Room. 6.Luku*, sillä vain tämä Tie, On se kertakaikkinen, se Oikea IANKAIKKINEN ELÄMÄNTIE, astu ja kastu siihen! ... aloita uusi ja voimallinen Elämä yhdessä Vapahtajamme kanssa! :)
-- Uskonmukaisesti upotuskastetuilla; ”… meillä on KRISTUKSEN mieli.” ”Sellaista vastaan ei ole laki.”! (2.Kor.5:17; 1.Kor.2:16; Gal.5:23)
*
Katso lisää:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000013&posting=22000000029147112
*
♥ MARANATA! ♥ - -???
Mikä on kun ei asiallisesti toimi?
- -???
Mikä vaivaa palvelinta? Kirjoituksia ei saa näkyviin vaikka ne on lähetetty?!
- eepu*
42kk eli 1260pv/vuotta oli PETO ESIVALLANMIEKKANA "hän hävittää Korkeimman pyhiä."
katso lisää:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000029164058 - eepu*
JUMALAN ANTAMAT KYMMENEN KÄSKYSANAA (Osa 1.)
Katso:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000029084991
*
KÄSKYT, SÄÄDÖKSET ja OIKEUDET (Osa 2.)
Katso:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000029085130
*
”KÄSKYN (käskyjen) PÄÄMÄÄRÄ ON RAKKAUS,”!
Katso:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000029013622
*
VAPAHTAJA ei rikkonut Sapattia;
Katso:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000025445749#22000000025445749
*
Oikein käännettynä tuo (Efe.2:15) asia on;
Katso:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000029102200
*
JUMALA LAINANTAJA SANOO; ”Ja HERRA puhui Moosekselle sanoen:
"Puhu israelilaisille ja sano: Pitäkää MINUN SAPATTINI, sillä se on MERKKINÄ (vrt. SINETTINÄ) meidän VÄLILLÄMME, MINUN ja TEIDÄN, sukupolvesta sukupolveen, tietääksenne, että MINÄ OLEN HERRA, joka PYHITÄN TEIDÄT.
Siis pitäkää SAPATTI, sillä se on teille PYHÄ. Joka sen rikkoo, rangaistakoon kuolemalla; sillä kuka ikinä silloin työtä tekee, hävitettäköön kansastansa.
Kuusi päivää tehtäköön työtä, mutta seitsemäntenä päivänä on SAPATTI, levon päivä, HERRALLE PYHITETTY. Kuka ikinä tekee työtä sapatinpäivänä, rangaistakoon kuolemalla.
Ja pitäkööt israelilaiset SAPATIN, niin että he viettävät SAPATTIA sukupolvesta sukupolveen IKUISENA LIITTONA. Se on oleva IKUINEN MERKKI MINUN ja israelilaisten välillä; sillä KUUTENA PÄIVÄNÄ HERRA TEKI TAIVAAN ja MAAN, mutta SEITSEMÄNTENÄ PÄIVÄNÄ HÄN LEPÄSI ja HENGÄHTI."
Ja kun HÄN oli lakannut puhumasta Mooseksen kanssa Siinain vuorella, antoi hän hänelle kaksi laintaulua, kivitaulua, joitten kirjoitus oli JUMALAN SORMELLA KIRJOITETTU.” (2.Moos.31:12-18)
*
Tänä päivänäkin JUMALA KIRJOITTAA LAKINSA USKOVAN SYDÄMEEN, HÄN sanoo: ” "Tämä on se LIITTO, jonka MINÄ näiden päivien jälkeen teen heidän kanssaan", sanoo HERRA: "MINÄ panen LAKINI heidän SYDÄMIINSÄ ja KIRJOITAN NE heidän MIELEENSÄ, ja KIRJOITAN NE heidän SYDÄMIINSÄ, ja niin MINÄ olen heidän JUMALANSA, ja he ovat minun kansani.
Ja silloin ei enää kukaan OPETA kansalaistaan eikä veli veljeään sanoen: 'TUNNE HERRA'; sillä he kaikki, pienimmästä suurimpaan, TUNTEVAT MINUT. "
"Sillä tämä on se LIITTO, jonka MINÄ TEEN Israelin heimon kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo HERRA: MINÄ PANEN LAKINI heidän MIELEENSÄ, ja KIRJOITAN ne heidän SYDÄMIINSÄ, ja niin MINÄOLEN heidän JUMALANSA, ja he ovat MINUN KANSANI.”
(Ks. Heb.8:10,11; 10:16)
*
minulle niin Rakkaassa
eepu
*
Jk.:
-- Niinpä mekin TAHDOMME NOUDATTAA KAIKKEA JUMALAN TAHTOA, niin myös VAPAHTAJAN ESITTÄMÄÄ KUNINKAALLISEN LAIN KULTAISTA SAPATTISÄÄNTÖÄ, joka kuuluu näin:
*
"TEEMMEKÖ siis LAIN MITÄTTÖMÄKSI USKON KAUTTA? POIS SE! Vaan me VAHVISTAMME LAIN." (Room.3:31)
-- ÄLKÄÄ siis enää kieltäkö itseltänne älkääkä muiltakaan ottamasta sitä Oikeata (Apt.2:38) uskonmukaista upotuskastetta Vapahtajamme Messiaan Nimeen!
-- Sillä; TAHALLINEN USKONMUKAISEN UPOTUSKASTEEN HYLKÄÄMINEN johtaa PYHITYKSEN ja siten PELASTUKSEN MENETTÄMISEEN!!!
Sillä; KRISTUKSESSA ON RAKKAUS TÄYDELLINEN, HÄN ON LAINKÄSKYN (käskyjen) PÄÄMÄÄRÄ/TOTEUTTAJA, joka ASUU jokaisessa PUHTAASSA SYDÄMESSÄ ja HYVÄSSÄ OMASSATUNNOSSA ja VILPITTÖMÄSSÄ USKOSSA.”
ANTAKAA siis puhdistaa sydämenne ja "Tehkää siis PARANNUS ja ottakoon kukin teistä kasteen Vapahtajan Messiaan Nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte
♥ PYHÄN HENGEN LAHJAN ♥.”
Sillä vain PYHÄN HENGEN LAHJA JOHTAA teidät KAIKKEEN TOTUUTEEN/RAKKAUTEEN KÄSKYJEN TUNTEMUKSEEN/NOUDATTAMISEEN!
RAAMATTU tuntee vain tämän YHDEN Oikean Kasteen; Johanneksen uskonmukaisen upotuskasteen Vapahtajan Nimeen!
ANNA siis PELASTAA ITSESI, katso lisäksi: *Joh.3:16; Mark.16:16; Room. 6.Luku*, sillä vain tämä Tie, On se kertakaikkinen, se Oikea IANKAIKKINEN ELÄMÄNTIE, astu ja kastu siihen! ... aloita uusi ja voimallinen Elämä yhdessä Vapahtajamme kanssa! :)
*
♥ MARANATA! ♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.2491737- 951341
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2441262- 671005
- 79953
- 49806
- 57659
- 45555
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80552No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29524