Sopiiko jousimies ja oinas hyvin yhteen???? Jos sopii niin minkä takia?
Sopiiko?
3
885
Vastaukset
- jousimiestyttö-
Samoja juttuja mäkin oon miettiny, kun eräs oinaspoika tuli ja sekotti pääni.
Vaikka eihän sitä yhteen sopivuutta minkään horoskoopin perusteella voikkaan katsoa;)- oinasmies
Oinaan ja jouskarin pitäisi sopia toisillensa täydellisesti, rakkaudessa ja seksissä täydet 5/5 tähteä ;)
Jousimies ja oinas näkevät maailman kutakuinkin samalla tavalla.
"Parhaiten tämän valloittavan sydäntenmurskaajan kanssa pärjäävät tulen ja ilman merkit - Oinaan kanssa suhteesta tulee täydellisyyttä hipova" - näin sanotaan jousimiehestä
- suri11
Oli ihan pakko vastata, KYLLÄ oinasN ja jousimies sopii yhteen, on 20 vuoden kokemus itse oinas nainen enkä kyllä allekirjoita näitä ihme väitteitä oinaista, kaikissa niitä huonoja piirteitä on.. vai mitä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614188KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1122731Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452232Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291883- 241843
- 281556
- 171400
- 651310
- 1321270
- 311178