Hei!
Olen alkanut hieman huolestumaan 52-vuotiaasta anopistani. Hänen molemmilla vanhemmillaan puhkesi Alzhaimerin tauti lähemmäs kuudenkympin ja nyt minä olen ruvennut miettimään, kuinka todennäköistä on, että hän sen myös saa?
Vierailen hänen luonaan noin 3 kertaa viikossa. Viime aikoina olen huomannut hänen paljon kertovan samoja asioita, joita hän on juuri edellisenä päivänä minulle kertonut. No, tuo on vasta aika pieni "oire" analyysin tekemiseen, mutta näin alustavasti aloin miettimään, voiko hänkin sairastua?
Ikävä kyllä hän vielä vähän aikaa sitten otti alkoholia säännöllisesti, mutta nyt se on viime aikoina hiipunut...Alkoholihan kun kai (?) yllyttää tautia puhkeamaan?
Pitkääkö huolestua?
anoppi on rakas
1
702
Vastaukset
- .........
Käykö anoppisi luona paljon vieraita? Ehkä hän ei muista, kenelle sen jutun on jo kertonut ja kenelle ei, sitähän sattuu meille kaikille. Jos hän kertoo samaa asiaa eri päivinä eri tavalla, on syytä huolestua. Tai jos hän ei muista tekemisiään. Esimerkiksi huonomuistisen kukat kuolevat kun hän ei muista niitä kastella, dementoituvan kukat hukkuvat, koska hän ei muista jo kastelleensa niitä. Niin on käynyt monen anopin kukille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!10012008Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla1079076Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1285069Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei834301- 1024281
Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka504214Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73953Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113739Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden403623Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle313585