Ravintoloiden narikoissa tienaa helvetisti kun pistää suurimman osan rahoista taskuun kuten tapahtuu. Haluan narikkaa töihin, palkkaakaan ei sitten tarvitse maksaa sillä siinä tienaa sen verta että toimeen tulee ja huom ! Verotonta tuloa.
Narikkaan töihin.
työhullutar
3
1430
Vastaukset
- toimintaa kerran
Maksoin narikan 5€ setelillä ja iso punttiäijä antoi vaihtorahat. Tarkastin paljonko sain takaisin ja kappas euro puuttui. Siitä tokaisin miehelle ja hän kaivoi puuttuvan euron taskustaan takaisin minulle. Säälittävää.
- Todella tympääntynyt
Minulta jäi kerran myös puuttumaan rahaa mutta paikka oli citymarket ja kassana langanlaiha mummeli. Harmittaa vieläkin!!!!!!
- Vesa Sammio
Mullekki kävi kerran silleen. Se on ihan kauheeta ja oon edelleen katkera 20 vuoden jälkeen tapahtumasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764