Eräkontion tuotteiden virhevastuu ja asiakaspalvelu jälkipyykeissä on todella ala-arvoista!
Keväällä ostamastani rinkasta hajosi vetoketju heti ensimmäisen pakkauksen yhteydessä. Jälleenmyyjä käskee asiakkaan itse maksemaan palautuskulut maahantuojalle. Maahantuoja kuten kuluttaja-asiamies sanoo että asia on hoidettava aina myyjän kautta.
Myyjä ei ollut edes halukas keskustelemaan asiasta vaan vetosi että olemme pakanneet rinkat liian täyteen ja siis itse rikkonut tuotteen. Myyjä lupasi selvittää asiaa ja ottaa yhteyttä. Yhteydenottoa kun ei vaan tullut ja asiaa on yritetty saada päätökseen usean kuukauden ajan. Järkikin jo sanoo että rinkan tulisi kestää edes yhden reissun ja kenen maksuvelvollisuus palautuksesta on.
Tästä lähtee ceissi kuluttajariitalautakuntaan ja vaikka oikeuteen asti. Periaatteessa taistelen ja katson miten suu sitten pannaan..
Älkää ostako
6
3580
Vastaukset
- tyypillinen
nykyajan asiakas. omasta käyttövirheestä johtuva vetoketjun rikkoutuminen halutaan saada jonkun muun syyksi. oletko niin uusavuton että et itse pysty vaihtamaan tuota. v....u mitä porukkaa. Ps. onko sulla tukka hartiolle asti?
- tyhmää
Kyllä uuden tavaran pitää kestää ja on oikein että tällaisissa tapauksissa joku jaksaa taistella oikeuden puolesta. Emme ole neuvostoliitossa.
- roskaa..
Olen syntynyt -40 luvulla ja tukka on lähtetnyt iän myötä. Ilmiselvästi ole sinua vanhempi.
Kauppamiehet on kyllä valmiita tuomaan meille vaikka kuinka alaarvoista tavaraa, jos me se kakistelematta ostetaan.
On ihan paikallaan palauttaa vialliset tuotteet ja vaatia vastiketta halvimmallekkin ostokselle.
Kuvitteleppa mihin oltais menossa, jos näin ei toimittais.
siiis ,, valitus on tehtävä vähittäiskauppiaalle, jotta hän osaa olla tilaamatta lisää ao. tuotteita rihkaman maahantuojalta, ,,ja nettivalitus maahantuojalle ei auta. - itse töissä
mahdollisesti ko. liikkeessä?
Ps. roikkuvatko sinulla housut puolitangossa ja tykkäätkö pojista?
- Vaeltelija
Kyllä huono tuote pitää saada vaihdetuksi, paitsi, jos myyjä ei anna sille mitään takuuta. Vähintään maahantuojalta pitää ainakin saada kannanotto kielteisestä ratkaisusta.
Ihmettelen kyllä suuresti parin kommentoijan törkeää kielenkäyttöä asiallista kannanottoa kommentoidessaan. Mikä oikeus teillä on ketään solvata?
Itse korjataan vasta kun ei saada vaihdettua tuotetta toiseksi. - semiä
Kyllä tuotevastuu pitää olla. Ostin muutama vuosi sitten Haltin sellaisen 35L
yksi muovilukko meni ekana päivänä rikki. Soitin kyseiseen Turkulaiseen liikkeeseen
josta repun ostin. Seuraavana päivänä tuli postitse kaksi uutta lukkoa.
Olin aikas tyytyväinen. Halvin asiakas on olemassa oleva kallein menetty asiakas.
Kaikki kauppiaat eivät vain tätä vielä tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703289
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753107Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682982On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662641Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442152- 611719
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251687- 351675
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181669- 591586