Eräkontion tuotteiden virhevastuu ja asiakaspalvelu jälkipyykeissä on todella ala-arvoista!
Keväällä ostamastani rinkasta hajosi vetoketju heti ensimmäisen pakkauksen yhteydessä. Jälleenmyyjä käskee asiakkaan itse maksemaan palautuskulut maahantuojalle. Maahantuoja kuten kuluttaja-asiamies sanoo että asia on hoidettava aina myyjän kautta.
Myyjä ei ollut edes halukas keskustelemaan asiasta vaan vetosi että olemme pakanneet rinkat liian täyteen ja siis itse rikkonut tuotteen. Myyjä lupasi selvittää asiaa ja ottaa yhteyttä. Yhteydenottoa kun ei vaan tullut ja asiaa on yritetty saada päätökseen usean kuukauden ajan. Järkikin jo sanoo että rinkan tulisi kestää edes yhden reissun ja kenen maksuvelvollisuus palautuksesta on.
Tästä lähtee ceissi kuluttajariitalautakuntaan ja vaikka oikeuteen asti. Periaatteessa taistelen ja katson miten suu sitten pannaan..
Älkää ostako
6
3484
Vastaukset
- tyypillinen
nykyajan asiakas. omasta käyttövirheestä johtuva vetoketjun rikkoutuminen halutaan saada jonkun muun syyksi. oletko niin uusavuton että et itse pysty vaihtamaan tuota. v....u mitä porukkaa. Ps. onko sulla tukka hartiolle asti?
- tyhmää
Kyllä uuden tavaran pitää kestää ja on oikein että tällaisissa tapauksissa joku jaksaa taistella oikeuden puolesta. Emme ole neuvostoliitossa.
- roskaa..
Olen syntynyt -40 luvulla ja tukka on lähtetnyt iän myötä. Ilmiselvästi ole sinua vanhempi.
Kauppamiehet on kyllä valmiita tuomaan meille vaikka kuinka alaarvoista tavaraa, jos me se kakistelematta ostetaan.
On ihan paikallaan palauttaa vialliset tuotteet ja vaatia vastiketta halvimmallekkin ostokselle.
Kuvitteleppa mihin oltais menossa, jos näin ei toimittais.
siiis ,, valitus on tehtävä vähittäiskauppiaalle, jotta hän osaa olla tilaamatta lisää ao. tuotteita rihkaman maahantuojalta, ,,ja nettivalitus maahantuojalle ei auta. - itse töissä
mahdollisesti ko. liikkeessä?
Ps. roikkuvatko sinulla housut puolitangossa ja tykkäätkö pojista?
- Vaeltelija
Kyllä huono tuote pitää saada vaihdetuksi, paitsi, jos myyjä ei anna sille mitään takuuta. Vähintään maahantuojalta pitää ainakin saada kannanotto kielteisestä ratkaisusta.
Ihmettelen kyllä suuresti parin kommentoijan törkeää kielenkäyttöä asiallista kannanottoa kommentoidessaan. Mikä oikeus teillä on ketään solvata?
Itse korjataan vasta kun ei saada vaihdettua tuotetta toiseksi. - semiä
Kyllä tuotevastuu pitää olla. Ostin muutama vuosi sitten Haltin sellaisen 35L
yksi muovilukko meni ekana päivänä rikki. Soitin kyseiseen Turkulaiseen liikkeeseen
josta repun ostin. Seuraavana päivänä tuli postitse kaksi uutta lukkoa.
Olin aikas tyytyväinen. Halvin asiakas on olemassa oleva kallein menetty asiakas.
Kaikki kauppiaat eivät vain tätä vielä tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tykkään sinusta tosi tosi paljon
Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska513527- 1572143
Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli2061845Mitä tehdä asialle?
Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill1341756- 801175
Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?
Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä3201136- 2341104
- 1321031
Olen pahoillani mies
Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari52949- 73919