Eräkontion tuotteiden virhevastuu ja asiakaspalvelu jälkipyykeissä on todella ala-arvoista!
Keväällä ostamastani rinkasta hajosi vetoketju heti ensimmäisen pakkauksen yhteydessä. Jälleenmyyjä käskee asiakkaan itse maksemaan palautuskulut maahantuojalle. Maahantuoja kuten kuluttaja-asiamies sanoo että asia on hoidettava aina myyjän kautta.
Myyjä ei ollut edes halukas keskustelemaan asiasta vaan vetosi että olemme pakanneet rinkat liian täyteen ja siis itse rikkonut tuotteen. Myyjä lupasi selvittää asiaa ja ottaa yhteyttä. Yhteydenottoa kun ei vaan tullut ja asiaa on yritetty saada päätökseen usean kuukauden ajan. Järkikin jo sanoo että rinkan tulisi kestää edes yhden reissun ja kenen maksuvelvollisuus palautuksesta on.
Tästä lähtee ceissi kuluttajariitalautakuntaan ja vaikka oikeuteen asti. Periaatteessa taistelen ja katson miten suu sitten pannaan..
Älkää ostako
6
3564
Vastaukset
- tyypillinen
nykyajan asiakas. omasta käyttövirheestä johtuva vetoketjun rikkoutuminen halutaan saada jonkun muun syyksi. oletko niin uusavuton että et itse pysty vaihtamaan tuota. v....u mitä porukkaa. Ps. onko sulla tukka hartiolle asti?
- tyhmää
Kyllä uuden tavaran pitää kestää ja on oikein että tällaisissa tapauksissa joku jaksaa taistella oikeuden puolesta. Emme ole neuvostoliitossa.
- roskaa..
Olen syntynyt -40 luvulla ja tukka on lähtetnyt iän myötä. Ilmiselvästi ole sinua vanhempi.
Kauppamiehet on kyllä valmiita tuomaan meille vaikka kuinka alaarvoista tavaraa, jos me se kakistelematta ostetaan.
On ihan paikallaan palauttaa vialliset tuotteet ja vaatia vastiketta halvimmallekkin ostokselle.
Kuvitteleppa mihin oltais menossa, jos näin ei toimittais.
siiis ,, valitus on tehtävä vähittäiskauppiaalle, jotta hän osaa olla tilaamatta lisää ao. tuotteita rihkaman maahantuojalta, ,,ja nettivalitus maahantuojalle ei auta. - itse töissä
mahdollisesti ko. liikkeessä?
Ps. roikkuvatko sinulla housut puolitangossa ja tykkäätkö pojista?
- Vaeltelija
Kyllä huono tuote pitää saada vaihdetuksi, paitsi, jos myyjä ei anna sille mitään takuuta. Vähintään maahantuojalta pitää ainakin saada kannanotto kielteisestä ratkaisusta.
Ihmettelen kyllä suuresti parin kommentoijan törkeää kielenkäyttöä asiallista kannanottoa kommentoidessaan. Mikä oikeus teillä on ketään solvata?
Itse korjataan vasta kun ei saada vaihdettua tuotetta toiseksi. - semiä
Kyllä tuotevastuu pitää olla. Ostin muutama vuosi sitten Haltin sellaisen 35L
yksi muovilukko meni ekana päivänä rikki. Soitin kyseiseen Turkulaiseen liikkeeseen
josta repun ostin. Seuraavana päivänä tuli postitse kaksi uutta lukkoa.
Olin aikas tyytyväinen. Halvin asiakas on olemassa oleva kallein menetty asiakas.
Kaikki kauppiaat eivät vain tätä vielä tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3252871Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011443- 1081281
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991265En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831261Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581215- 481115
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781017Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24921- 33827