Eräkontion tuotteiden virhevastuu ja asiakaspalvelu jälkipyykeissä on todella ala-arvoista!
Keväällä ostamastani rinkasta hajosi vetoketju heti ensimmäisen pakkauksen yhteydessä. Jälleenmyyjä käskee asiakkaan itse maksemaan palautuskulut maahantuojalle. Maahantuoja kuten kuluttaja-asiamies sanoo että asia on hoidettava aina myyjän kautta.
Myyjä ei ollut edes halukas keskustelemaan asiasta vaan vetosi että olemme pakanneet rinkat liian täyteen ja siis itse rikkonut tuotteen. Myyjä lupasi selvittää asiaa ja ottaa yhteyttä. Yhteydenottoa kun ei vaan tullut ja asiaa on yritetty saada päätökseen usean kuukauden ajan. Järkikin jo sanoo että rinkan tulisi kestää edes yhden reissun ja kenen maksuvelvollisuus palautuksesta on.
Tästä lähtee ceissi kuluttajariitalautakuntaan ja vaikka oikeuteen asti. Periaatteessa taistelen ja katson miten suu sitten pannaan..
Älkää ostako
6
3493
Vastaukset
- tyypillinen
nykyajan asiakas. omasta käyttövirheestä johtuva vetoketjun rikkoutuminen halutaan saada jonkun muun syyksi. oletko niin uusavuton että et itse pysty vaihtamaan tuota. v....u mitä porukkaa. Ps. onko sulla tukka hartiolle asti?
- tyhmää
Kyllä uuden tavaran pitää kestää ja on oikein että tällaisissa tapauksissa joku jaksaa taistella oikeuden puolesta. Emme ole neuvostoliitossa.
- roskaa..
Olen syntynyt -40 luvulla ja tukka on lähtetnyt iän myötä. Ilmiselvästi ole sinua vanhempi.
Kauppamiehet on kyllä valmiita tuomaan meille vaikka kuinka alaarvoista tavaraa, jos me se kakistelematta ostetaan.
On ihan paikallaan palauttaa vialliset tuotteet ja vaatia vastiketta halvimmallekkin ostokselle.
Kuvitteleppa mihin oltais menossa, jos näin ei toimittais.
siiis ,, valitus on tehtävä vähittäiskauppiaalle, jotta hän osaa olla tilaamatta lisää ao. tuotteita rihkaman maahantuojalta, ,,ja nettivalitus maahantuojalle ei auta. - itse töissä
mahdollisesti ko. liikkeessä?
Ps. roikkuvatko sinulla housut puolitangossa ja tykkäätkö pojista?
- Vaeltelija
Kyllä huono tuote pitää saada vaihdetuksi, paitsi, jos myyjä ei anna sille mitään takuuta. Vähintään maahantuojalta pitää ainakin saada kannanotto kielteisestä ratkaisusta.
Ihmettelen kyllä suuresti parin kommentoijan törkeää kielenkäyttöä asiallista kannanottoa kommentoidessaan. Mikä oikeus teillä on ketään solvata?
Itse korjataan vasta kun ei saada vaihdettua tuotetta toiseksi. - semiä
Kyllä tuotevastuu pitää olla. Ostin muutama vuosi sitten Haltin sellaisen 35L
yksi muovilukko meni ekana päivänä rikki. Soitin kyseiseen Turkulaiseen liikkeeseen
josta repun ostin. Seuraavana päivänä tuli postitse kaksi uutta lukkoa.
Olin aikas tyytyväinen. Halvin asiakas on olemassa oleva kallein menetty asiakas.
Kaikki kauppiaat eivät vain tätä vielä tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä211057- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2081026Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk308935- 42909
- 72885