Älkää ostako

tuotteita

Eräkontion tuotteiden virhevastuu ja asiakaspalvelu jälkipyykeissä on todella ala-arvoista!
Suosittelen käyttämään jotain muuta jälleenmyyjää joka vastaan myymistään tuotteista ja on halukas plavelemaan asiakasta myös näissä valitettavissa virheellisistä tuotteissa!

Keväällä ostamastani rinkasta hajosi vetoketju heti ensimmäisen pakkauksen yhteydessä. Jälleenmyyjä käskee asiakkaan itse maksemaan palautuskulut maahantuojalle. Maahantuoja kuten kuluttaja-asiamies sanoo että asia on hoidettava aina myyjän kautta.

Myyjä ei ollut edes halukas keskustelemaan asiasta vaan vetosi että olemme pakanneet rinkat liian täyteen ja siis itse rikkonut tuotteen. Myyjä lupasi selvittää asiaa ja ottaa yhteyttä. Yhteydenottoa kun ei vaan tullut ja asiaa on yritetty saada päätökseen usean kuukauden ajan. Järkikin jo sanoo että rinkan tulisi kestää edes yhden reissun ja kenen maksuvelvollisuus palautuksesta on.

Tästä lähtee ceissi kuluttajariitalautakuntaan ja vaikka oikeuteen asti. Periaatteessa taistelen ja katson miten suu sitten pannaan..

10

4836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama pätee

      Köyhän ei kannata ostaa paskaa. Siis kaikenmailman eräkontio"tukut ovat keskittyneet vaan myymään, eikä huolehtimaan takuuasioista. Voitte olla aivan varmoja että jos hommaa merkkituotteen, takuuasiat on helpompi hoitaa. Ja useasti ne hoituu viellä takuuajan jälkeenkin. Siitä on kokemuksia.

    • niin leikin kestäköön

      Pitäisi olla päivänselvää, että parinkympin rinkka on riskiostos. Siihen pitää suhtautua sen mukaisesti. Noin halpa ei VOI olla kelvollinen tosikäyttöön. Tosin myös myyjältä moraalitonta alkaa myymään tuollaista sontaa.

      • tuotteita

        Näinhän on! Hyvää ei saa halvalla ja tiedostinkin asian. Tarkoitus oli ostaa pienelle partiolais pojalle edullinen rinkka ja jos harrastus ja into jatkuu niin olisimme sijoittaneet sitten laaturinkkaan. Mutta kuten kuluttaja-asiamieskin sanoi, laki ei tunne euromäärää kun kuitenkin kyseessä on tuote jonka tulee olettaa olemaan kestävyydeltään sellainen tuote joka palvelee enemmänkuin yhden käyttökerran.

        Joten tässä olemme siis varoittavana esimerkkinä miten voi käydä.
        Pohjalaisella sisulla kuitenkin katson että myyjä saa myös opetuksen!


    • Tuohtunut

      En voi suositella kyseistä verkko kauppaa. Tilasin alkuvuodesta tuotteen jota oli nettisivujen mukaan varastossa . Tuotetta ei kuulunut kuukauteen joten otin yhteyttä myyjään jonka mukaan tuote oli loppunut mutta tilasi lisää .
      Kuukausi kului myyjästä ei kuulunut otin yhteyttä , toimitus siirtyi 2kk päähän .

      Toimituspäivä meni eikä myyjästä kuulunut nyt hän ei vastaa edes yhteydenottoihin. Otin yhteyttä tuotetta valmistavaan tehtaaseen ja samana päivänä myyjä vastasi minulle että ilmottaa viikon päästä lisää.

      Ilmoitus oli emme myy enää kyseistä tuotetta! V##*,taa ku pientä oravaa kun olet 5kk olet odottanut ja saat tämän ilmoituksen. Eli asiakaspalvelu huonointa mitä olen saanut missään .

    • Huijausta_Eräkontio

      Lähettivät vääränkokoisen etukäteen maksetun Visionin takin, joka nyt on tarpeettomana, koska mitä helvettiä teet takilla, joka ei mahdu päälle.

      Lupasivat lähettää oikean tuotteen, soittivat 2 viikon jälkeen että takki lähetetty, palauta väärä tuote mukana tulevalla palautuspussilla. Nyt mennyt kuukausi ja takkia ei ole saapunut, eivät vastaa sähköposteihin enää.

      VAROITUS - kyseessä on täysi huijaus, sattumalta jos saat oikeat tuotteet niin homma pelaa. Muuten ei mahdollisuuksia mihinkään asiakaspalveluun / reklamaatioon.

      VÄLTTÄKÄÄ ERÄKONTIOTA, vievät rahat ja tilaamaasi tuotetta et saa.

    • Anonyymi

      Varoitan vahvasti ostamaan ko-yritykseltä. Tyhmä tilasin ja maksoin etukäteen tuotteita ja nyt odottanut 1,5 kk ja tuotteita ei ole näkynyt eikä kukaan yrityksestä vastaa mihinkään, joten teen sitten rikosilmoituksen. V....aa niin paljon että meinaa pää räjähtää. Harmittaa kun en asu lähempänä, jotta voisin käydä paikan päällä selvittelemässä asiaa. Mutta ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN TUOLTA.

      • Anonyymi

        Hei, eksyin tälle sivustolle kun ostin liukuesteet kenkiin ja maksoinkin ne. Niitä ei alkanut kuulumaan. Laitoin yritykseen sähköpostia ja pyysin palauttamaan rahat tililleni. Vastausta ei tullut. Soitinkin Eräkontioon kolme kertaa eri aikaan mutta ei vastattu. No sitten minulla oli asioita Oulun suuntaan ja niinpä tein yllätysvierailun liikkeeseen. Kyllä siellä paikan pyörittäjä oli myymälässä ihka elävänä. Häneltä tuli kootut selitykset ja kyseisiä liukuesteitä ei ollut liikkeessä vaikka tilatessani niitä oli saatavana. Kerroin että olin jo menossa poliisille selvittämään asiaa, josko sieltä olisi apua saanut. Pyysin myyjää hyvittämään laskun ja se kävi kyllä vikkelästi. Pyysin myös hyvitystä vaivannäöstä jonkin tuotteen muodossa. Sainkin hanskat. Kehoitin henkilöä jatkossa informoimaan asiakkaita, jos tuotteita jostain syystä ei olekaan saatavilla ja tarvittaessa palauttamaan rahat. Tosi huonoa asiakaspalvelua. En tilaa sieltä enää mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, eksyin tälle sivustolle kun ostin liukuesteet kenkiin ja maksoinkin ne. Niitä ei alkanut kuulumaan. Laitoin yritykseen sähköpostia ja pyysin palauttamaan rahat tililleni. Vastausta ei tullut. Soitinkin Eräkontioon kolme kertaa eri aikaan mutta ei vastattu. No sitten minulla oli asioita Oulun suuntaan ja niinpä tein yllätysvierailun liikkeeseen. Kyllä siellä paikan pyörittäjä oli myymälässä ihka elävänä. Häneltä tuli kootut selitykset ja kyseisiä liukuesteitä ei ollut liikkeessä vaikka tilatessani niitä oli saatavana. Kerroin että olin jo menossa poliisille selvittämään asiaa, josko sieltä olisi apua saanut. Pyysin myyjää hyvittämään laskun ja se kävi kyllä vikkelästi. Pyysin myös hyvitystä vaivannäöstä jonkin tuotteen muodossa. Sainkin hanskat. Kehoitin henkilöä jatkossa informoimaan asiakkaita, jos tuotteita jostain syystä ei olekaan saatavilla ja tarvittaessa palauttamaan rahat. Tosi huonoa asiakaspalvelua. En tilaa sieltä enää mitään.

        Sait sentään hyvitystä. Minä en. Joku POMO muualla päättää asioista. Ei enää koskaan tämän kaupan asiointia.


    • Anonyymi

      En suosittele missään nimessä. Tilasin kuukausi sitten uistimia, ja maksoin ne heti mobile paylla. Uistimia ei näy ei kuulu, eivätkä liiemmin vastaa kyselyihin. EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN.

    • Anonyymi

      Sama ilmiö on vieläkin nähtävillä. Selittelyjä toistensa perään piisaa, aivan höpöjä juttuja, jolloin asiakas tuntee olevansa idiootti. Palautteiden hoitaminen mahdotonta, eikä onnistu aina edes paikan päällä. Ei jatkoon!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      252
      2374
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1794
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      168
      1505
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1493
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1045
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      82
      907
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      770
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      712
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      710
    Aihe