Työtön, pankkikortit

mitenkähän on

Voiko työtön saada Nordeasta esim. Visa kortin tai MasterCard. Onko siis työtön säännöllisiä tuloja nauttiva? Ja jos joskus tekee satunnaisia töitä? Opiskelijathan ei näitä kortteja saa.

5

1346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AutoComment

      Uusia pankkikortteja ei enään myönnetä. Sanoisin että sinut pankit luokittelee C/D asiakkaaksi jolle
      voidaan myöntää vain on-line kortti eli Visa Electron tai tuleva MC Maestro.

      • Nordeassa esim. MasterCard-hakemus menee ensin rahoitusyhtiölle, joka ei korttia myönnä ilman työsuhdetta. Sieltä hakemus siirretään pankkiin, joka arvioi asiakkaan pankin näkökulmasta. Pankki myöntää luottokortteja myös työttömille, jos asiakassuhde sitä puoltaa. Silloin pankki takaa luottokorttilimiitin rahoitusyhtiölleen ja asiakkaan talletukset yms. ovat tavallaan vastavakuutena, vaikkei mitään erityisiä takaus- tai panttauspapereita asiakkaan kanssa tehdäkään. (Kirjoittaja on pankin asiakas, ei henkilökuntaa.)


      • ohjaan oikeaan suuntaan

        pankkikortti on kortti joka on yleisin kortti suomessa.

        Sellaista lakia ei tule suomeen jolla niitä kalliita maksullisia pilipalikortteja velvoitetaan kansallisen pankkikortin tilalle

        Terveisin sain uuden pankkikortin (sampopankki) vanhentuneen tilalle kolmepäivää sitten,yli neljä vuotta jälleen kortissa päiväystä


      • Sammon Puhelinpankki
        ohjaan oikeaan suuntaan kirjoitti:

        pankkikortti on kortti joka on yleisin kortti suomessa.

        Sellaista lakia ei tule suomeen jolla niitä kalliita maksullisia pilipalikortteja velvoitetaan kansallisen pankkikortin tilalle

        Terveisin sain uuden pankkikortin (sampopankki) vanhentuneen tilalle kolmepäivää sitten,yli neljä vuotta jälleen kortissa päiväystä

        :pankkikortti on kortti joka on yleisin kortti
        :suomessa. Sellaista lakia ei tule suomeen jolla
        :niitä kalliita maksullisia pilipalikortteja
        :velvoitetaan kansallisen pankkikortin tilalle
        :Terveisin sain uuden pankkikortin (sampopankki)
        :vanhentuneen tilalle kolmepäivää sitten,yli neljä
        :vuotta jälleen kortissa päiväystä.

        Niinpä, Sampo Pankki _uusikin_ sinun pankkikortin,
        ei luonnut uutta korttia. Uusien pankkikorttien
        luonti on lopetettu ja siiretty Visa Electron
        tai vakavaraisemmilla asiakkailla Visa / MasterCard
        linjalle. Tuo 2010/2011 nyt on joku nyt ehkä
        oleva kortin viimeinen käyttöajankohta, Pankit
        voivat sulkea suomipankkikortin nopeamminkin ja
        korvata kortit on-line/Debit kortein.

        DankeBankin ohjeiden mukaan pankkikorteistamme tulee luottokelvottomille asiakkailemme on-line
        Visa Electron tai MC Maestro kortteja.


    • Entinen opiskelija

      Opiskelijahan SAA mm. Visan helposti, kunhan on opiskellut pari kolme vuotta. Opiskelijan kannattaakin aina hankkia se tässä vaiheessa, sillä valmistuttuaan hänen on vaikea saada samainen kortti, vaikka työpaikkakin löytyisi. Kortin saa sen sijaan pitää vaikka loppuelämänsä, kun sen kerran on saanut, kunhan hoitaa raha-asiansa kunnolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe