Voiko työtön saada Nordeasta esim. Visa kortin tai MasterCard. Onko siis työtön säännöllisiä tuloja nauttiva? Ja jos joskus tekee satunnaisia töitä? Opiskelijathan ei näitä kortteja saa.
Työtön, pankkikortit
5
1346
Vastaukset
- AutoComment
Uusia pankkikortteja ei enään myönnetä. Sanoisin että sinut pankit luokittelee C/D asiakkaaksi jolle
voidaan myöntää vain on-line kortti eli Visa Electron tai tuleva MC Maestro.Nordeassa esim. MasterCard-hakemus menee ensin rahoitusyhtiölle, joka ei korttia myönnä ilman työsuhdetta. Sieltä hakemus siirretään pankkiin, joka arvioi asiakkaan pankin näkökulmasta. Pankki myöntää luottokortteja myös työttömille, jos asiakassuhde sitä puoltaa. Silloin pankki takaa luottokorttilimiitin rahoitusyhtiölleen ja asiakkaan talletukset yms. ovat tavallaan vastavakuutena, vaikkei mitään erityisiä takaus- tai panttauspapereita asiakkaan kanssa tehdäkään. (Kirjoittaja on pankin asiakas, ei henkilökuntaa.)
- ohjaan oikeaan suuntaan
pankkikortti on kortti joka on yleisin kortti suomessa.
Sellaista lakia ei tule suomeen jolla niitä kalliita maksullisia pilipalikortteja velvoitetaan kansallisen pankkikortin tilalle
Terveisin sain uuden pankkikortin (sampopankki) vanhentuneen tilalle kolmepäivää sitten,yli neljä vuotta jälleen kortissa päiväystä - Sammon Puhelinpankki
ohjaan oikeaan suuntaan kirjoitti:
pankkikortti on kortti joka on yleisin kortti suomessa.
Sellaista lakia ei tule suomeen jolla niitä kalliita maksullisia pilipalikortteja velvoitetaan kansallisen pankkikortin tilalle
Terveisin sain uuden pankkikortin (sampopankki) vanhentuneen tilalle kolmepäivää sitten,yli neljä vuotta jälleen kortissa päiväystä:pankkikortti on kortti joka on yleisin kortti
:suomessa. Sellaista lakia ei tule suomeen jolla
:niitä kalliita maksullisia pilipalikortteja
:velvoitetaan kansallisen pankkikortin tilalle
:Terveisin sain uuden pankkikortin (sampopankki)
:vanhentuneen tilalle kolmepäivää sitten,yli neljä
:vuotta jälleen kortissa päiväystä.
Niinpä, Sampo Pankki _uusikin_ sinun pankkikortin,
ei luonnut uutta korttia. Uusien pankkikorttien
luonti on lopetettu ja siiretty Visa Electron
tai vakavaraisemmilla asiakkailla Visa / MasterCard
linjalle. Tuo 2010/2011 nyt on joku nyt ehkä
oleva kortin viimeinen käyttöajankohta, Pankit
voivat sulkea suomipankkikortin nopeamminkin ja
korvata kortit on-line/Debit kortein.
DankeBankin ohjeiden mukaan pankkikorteistamme tulee luottokelvottomille asiakkailemme on-line
Visa Electron tai MC Maestro kortteja.
- Entinen opiskelija
Opiskelijahan SAA mm. Visan helposti, kunhan on opiskellut pari kolme vuotta. Opiskelijan kannattaakin aina hankkia se tässä vaiheessa, sillä valmistuttuaan hänen on vaikea saada samainen kortti, vaikka työpaikkakin löytyisi. Kortin saa sen sijaan pitää vaikka loppuelämänsä, kun sen kerran on saanut, kunhan hoitaa raha-asiansa kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416