SF-MITASTA!!!

rv24

Hei,
miten teillä muilla on ollut tuon mitan kanssa?
Itsellä oli viikolla eka mittaus ja lukemaksi tuli hurja 26!!! Ja tuolla 24 viikolla vasta mennään joskin vatsaa löytyy jo aika paljon!!! Tosin kaikki on ok, että ei sen puoleen, mutta kun tuo neuvolatätikin tuntui olevan aivan ihmeissään, niinkuin ei olisi moista ennen nähnyt. En ihmetellyt sen kummemmin itse, koska ei ollut mitään hajua mitä sen pitäisi olla. No, kotona katselin kirjasta ja nythän sen pitäisi olla vasta 20-22.

Etsiskelin eri paikoista mittoja mitä muilla on ollut ja kyllä tuo on paljon yli niiden löytämieni.

Elikkä vaikka pientä galluppia, että mitä on ollut viikoilla 20-30 vaikka... :D

11

841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollut

rv 24 sf-mitta 21cm, ja rv 26 22cm..

varmaan aika yksilöllistä, ja ehkä se kasvu vielä sinulla tasaantuu siitä!

• oli viikon 24 mittauksessa sf-mitta 24 cm, yläkäyrällä tasan.

Mittaajastakin varmaan aika paljolti riippuu nuo tulokset.

• ekassa

mittauksessa viikolla 20 oli 17cm ja se oli yli keskitason..

• iso kohtu?

Mulla oli rv22 23 cm. Menee käyrien yläpuolella. Kysyin siitä, niin terkka sanoi että varmaan kohtu nyt kasvaa vaan hurvasti, mutta saattaa myöhemmin tasaantua.

• kukkanen83

...oli rv22 6 sf-mitta 18cm. Käyrän alla kuulemma, mutta on muutenkin vissiin pieni vauva tulossa.

• sf mitta

mitattiin tällä viikolla ja viikkoja oli 22 3, sf-mitta 23cm. Eli yläkäyrän yläpuolella mennään täälläkin. Edellisessä raskaudessa mentiin kokoajan myös yläkäyrillä ja lapsi olikin syntyessään reilusti yli 4kg.

• mä vaan...

mulla oli rv 24, 26cm... kysyin sit neuvolatädiltä et onko ihan normaalia niin se sano et se johtuu vaan siitä kun oon lihonnu niin paljon.. nyt rv26, ja painoa tullu semmonen 10kg et ei kai toi lihominen mitään ihan kauheeta oo...

• vielä mitään..

mulla rv 21 sfmitta 26cm :D

• jouluodottelija

rv21 hulppeat 24cm eli mentiin käyriltä yli niin, että kolisi. sitten rv26 se oli tasoittunut reiluun 26cm:iin eli oltiin jo käyrällä, toki yläkäyrällä. Lekuri vaan sanoi, ettei noita ekoja mittaustuloksia kannata ottaa kovin vakavasti niissä, kun voi niin moni asia vaikuttaa tulokseen.

Pääasia on kait se, että jos ollaan yläkäyrillä, niin pysytellään sitten sillä tasolla tai jos mennään alakäyrillä, niin sama juttu. Ts. sf-mittausten arvojen tulee olla jotenkin linjassa eikä heitellä siksakkia ylös/alas.

• mun mitat

ne on mennyt aika tasan vko:n kanssa
      vko 24= sf 23
      vko 28= sf 28
      vko 30= sf 30
      vko 32= sf 31

• viikolla 16 3 oli 18cm ja viikolla 19 1 oli 24cm. ja yhtä vain odotan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      126
      1882
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      54
      1243
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1121
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      807
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe