Mitkä ovat tyypillisiä 2000-luvunkirjallisuuden piirteitä?
2000-luvun kirjallisuus
10
1696
Vastaukset
- Järvenkiertäjä
Ainakin fraktuurasta on siirrytty helpompiin fontteihin. Tuotteen elinkaari painosta paperikeräykseen näyttää myös lyhentyneen.
Siinäpä tärkeimmät.- antia lienee
pikkumissien, selfmade-prinsessojen ja muiden turhimuksien elämäkerrat.
- sekä
antia lienee kirjoitti:
pikkumissien, selfmade-prinsessojen ja muiden turhimuksien elämäkerrat.
dekkareista
sekä kirjoitti:
dekkareista
Se on taas syksy, kun koululaiset kyselee kotitehtäviinsä vastauksia netissä. O tempora, o mores.
- koulutehtäväksi
matthau kirjoitti:
Se on taas syksy, kun koululaiset kyselee kotitehtäviinsä vastauksia netissä. O tempora, o mores.
toi piirteitä 2000-luvun suomalaisessa kirjallisuudesa... en osaisi itsekään vastata siihen ainakaan lyhyesti ja suoralta kädeltä, ja minä sentäään opiskelin kirjalllisuutta yliopistossa...
- ..........
koulutehtäväksi kirjoitti:
toi piirteitä 2000-luvun suomalaisessa kirjallisuudesa... en osaisi itsekään vastata siihen ainakaan lyhyesti ja suoralta kädeltä, ja minä sentäään opiskelin kirjalllisuutta yliopistossa...
Ihan loistavaa, jos jossain koulussa esitetään tuollaisia syvällisiä kysymyksiä, joihin ei saa netistäkään suoraan kopioitavaa vastausta! Minäkin olen opiskellut kirjallisuutta yliopistossa ja aloin kaivata täydentämään opintojani luettuani ap:n kysymyksen.
- kjtghkaejgh
etsii yhteiskunnan arvoja ja yksilön hukassa olevaa identiteettiä :) Mäki etin just jotain hienoo mun TT vastaukseen
- 19+17
Tiettyjen kirjailijoiden ja kirjojen ällistyttävän ja ärsyttävän kova markkinointi lehdistössä ja muissa tiedotusvälineissä.
Samalla kirjallisen lahjakkuuden arvostuksen väheneminen. - 11+22
Julkkis, joka vielä osaa kirjoittaa! Tosi kova juttu, koska osaa hoitaa PR-toiminnan ihan ilmaiseksi ja ammattitaidolla. Onneksi se Susanmikäseoli ei sentään julkkikseksi yltänyt, pitää siis osata kirjoittaa.
- homppelitussunaama
kusipaskaa äitis housuissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771