Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa vajaan puolivuotta ja se on mennyt ja sujunut aivan loistavasti, rakastan häntä hyvin paljon. Ennen kun aloimme seurustella niin nykyiselä tyttöystävälläni oli pieni yhden illan juttu yhden parhaista kaverini kansa.Itse seksiä he eivät harrastaneet mutta viettivät yön yhdessä hänen luonaan, mutta suuseksiä kumminkin tapahtui. Tämä tapahtui noin kk ennen kuin aloimme seurustella.
Tiesin tästä jo ennen kuin aloimme seurustelemaan, eikä se niin haitannut minua. En ole ollut ystävieni kanssa paljoa ja nyt kun olen alkanut olemaan kun aikaakin on enemmän niin tämä tapahtuma on palaillut mieleeni enkä saa sitä pois päästä. Olen jutellut tyttöystäväni kanssa aiheesta josta tuli hetkellisesti parempi oli, mutta aina välillä se painaa mieltä eikä oikein voi keskittyä mihinkään. tätä on nyt jatkunut noin viikon, kait tämä tästä ajan kanssa menee ohi...
ongelma
unknown
1
617
Vastaukset 1
Ainakun sinua asia painaa voit varmastikkin ottaa asian esille tyttöystäväsi kanssa. Aika kyllä korjaa tällaiset asiat nopeastikkin. Ystäväsi kanssa voit varmasti myös puhua ongelmasta jos niikkseen tuntuu. Kuitenkin sinun pitäisi vaan unohtaa menneet. Toisilla auttaa se että kirjoittaa tai puhuu tuntemattomalle ja sitä kautta käsittelee asian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1371557Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431373Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak118871Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja123836- 77795
- 56741
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero154599Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt298576- 37571
- 6540