Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa vajaan puolivuotta ja se on mennyt ja sujunut aivan loistavasti, rakastan häntä hyvin paljon. Ennen kun aloimme seurustella niin nykyiselä tyttöystävälläni oli pieni yhden illan juttu yhden parhaista kaverini kansa.Itse seksiä he eivät harrastaneet mutta viettivät yön yhdessä hänen luonaan, mutta suuseksiä kumminkin tapahtui. Tämä tapahtui noin kk ennen kuin aloimme seurustella.
Tiesin tästä jo ennen kuin aloimme seurustelemaan, eikä se niin haitannut minua. En ole ollut ystävieni kanssa paljoa ja nyt kun olen alkanut olemaan kun aikaakin on enemmän niin tämä tapahtuma on palaillut mieleeni enkä saa sitä pois päästä. Olen jutellut tyttöystäväni kanssa aiheesta josta tuli hetkellisesti parempi oli, mutta aina välillä se painaa mieltä eikä oikein voi keskittyä mihinkään. tätä on nyt jatkunut noin viikon, kait tämä tästä ajan kanssa menee ohi...
ongelma
unknown
1
595
Vastaukset
Ainakun sinua asia painaa voit varmastikkin ottaa asian esille tyttöystäväsi kanssa. Aika kyllä korjaa tällaiset asiat nopeastikkin. Ystäväsi kanssa voit varmasti myös puhua ongelmasta jos niikkseen tuntuu. Kuitenkin sinun pitäisi vaan unohtaa menneet. Toisilla auttaa se että kirjoittaa tai puhuu tuntemattomalle ja sitä kautta käsittelee asian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012120Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2921907Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441741Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2051594Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1021593- 321301
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941123Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671079- 511047
- 581038