Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa vajaan puolivuotta ja se on mennyt ja sujunut aivan loistavasti, rakastan häntä hyvin paljon. Ennen kun aloimme seurustella niin nykyiselä tyttöystävälläni oli pieni yhden illan juttu yhden parhaista kaverini kansa.Itse seksiä he eivät harrastaneet mutta viettivät yön yhdessä hänen luonaan, mutta suuseksiä kumminkin tapahtui. Tämä tapahtui noin kk ennen kuin aloimme seurustella.
Tiesin tästä jo ennen kuin aloimme seurustelemaan, eikä se niin haitannut minua. En ole ollut ystävieni kanssa paljoa ja nyt kun olen alkanut olemaan kun aikaakin on enemmän niin tämä tapahtuma on palaillut mieleeni enkä saa sitä pois päästä. Olen jutellut tyttöystäväni kanssa aiheesta josta tuli hetkellisesti parempi oli, mutta aina välillä se painaa mieltä eikä oikein voi keskittyä mihinkään. tätä on nyt jatkunut noin viikon, kait tämä tästä ajan kanssa menee ohi...
ongelma
unknown
1
617
Vastaukset
Ainakun sinua asia painaa voit varmastikkin ottaa asian esille tyttöystäväsi kanssa. Aika kyllä korjaa tällaiset asiat nopeastikkin. Ystäväsi kanssa voit varmasti myös puhua ongelmasta jos niikkseen tuntuu. Kuitenkin sinun pitäisi vaan unohtaa menneet. Toisilla auttaa se että kirjoittaa tai puhuu tuntemattomalle ja sitä kautta käsittelee asian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2281897- 831173
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112988- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111753
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92679Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121671- 22647