ja ku ei

onkohan mikään asia maailmassa niin vaikea käsittää ja oppia kuin tämä alkoholi asia?

Oppisin varmasti puhumaan hepreaakin helpommin.

Ongelmanhan on tämä, että kun perjantaina saunan jälkeen tekee niin perkeelesti mieli. Ja se maistuu niin hyvälle ja siitä tulee niin hyvä olo!

Mutta mutta..Nyt olo on taas ihan perseestä!


Kiteytän ongelman näin:
Ei pitäisi tehdä niinkuin tekisi mieli vaan niinkuin haluaisi.

5

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajatellu asiaa tältä kantilta. Oisko (jos olet oluen ystävä ) ykkösolut hyvää, ja joisitko sitä yhtä mielellään kuin keppanaa?

      • oon kyllä juonu ykköstä janoon ja ns.himo on mennyt ohi. menee se himo ohi kun vettäkin juo tai syö hyvin.ongelmia tuottaa yhden kolmosoluen juominen sekä kahdenkymmenen oluen juominen.

        sitä ihmettelen että kun eilen join niin nyt ei tee mieli korjata niinkuin entisessä elämässä.

        viime pöhnästä on useita viikkoja!!

        Oppii, oppii!!


      • Enzian
        Senegal kirjoitti:

        oon kyllä juonu ykköstä janoon ja ns.himo on mennyt ohi. menee se himo ohi kun vettäkin juo tai syö hyvin.ongelmia tuottaa yhden kolmosoluen juominen sekä kahdenkymmenen oluen juominen.

        sitä ihmettelen että kun eilen join niin nyt ei tee mieli korjata niinkuin entisessä elämässä.

        viime pöhnästä on useita viikkoja!!

        Oppii, oppii!!

        On minuakin ihmetyttänyt kuinka voi juoda aika nopeassakin tahdissa kuusi puolen litran tuoppia tai pulloa, sehän tarkottaa kolme litraa nestettä! En voisi kuvitellakaan että joisi vaikka vettä tai limsaa kolme litraa? Mutta eipä viimeksimainituista tule känniinkään.


      • Outoa on.
        Enzian kirjoitti:

        On minuakin ihmetyttänyt kuinka voi juoda aika nopeassakin tahdissa kuusi puolen litran tuoppia tai pulloa, sehän tarkottaa kolme litraa nestettä! En voisi kuvitellakaan että joisi vaikka vettä tai limsaa kolme litraa? Mutta eipä viimeksimainituista tule känniinkään.

        Joops samaa itsekin ihmetellyt.

        Toinen ihmetyksen aihe on se että viinaa voi juoda pullon suusta ja kierrättää sitä ringissä. Toki viina on desinfioiva aine. Mutta moniko lienee kierrättänyt piimäpurkkia tai kaffikuppia samalla lailla?


      • ihmetystä
        Outoa on. kirjoitti:

        Joops samaa itsekin ihmetellyt.

        Toinen ihmetyksen aihe on se että viinaa voi juoda pullon suusta ja kierrättää sitä ringissä. Toki viina on desinfioiva aine. Mutta moniko lienee kierrättänyt piimäpurkkia tai kaffikuppia samalla lailla?

        Suomalaiset kun haluavat olla oikein hienoja, niin ravintolassa viiniä tilatessa otetaan halvin yleensä ja alkossa kysytyin viinilaji on "hyvä ja halpa".

        Jos on tilaisuudessa kahvia tai lmaista viinaa tarjolla, niin se kahville kutsu ei saa sellaisia virnistyksiä ja ilon ilmauksia kuin alkoholitarjoilu.

        Itsekin olen tuon oluen kanssa taistellut ja kumma kyllä, jos ostan alkoholitonta olutta saunajuomaksi, niin kaksi purkkia/ilta riittää, mutta tuota määrää en edes harkitsisi keppanan kanssa vaan mäyrähän sieltä mukaan lähtee ja aamulla ei ole mitään jäljellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      58
      3086
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      15
      1083
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1028
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      98
      917
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      903
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      784
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      781
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      670
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      645
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe