Kauniimpi valokuvaa

Valokuvaa kauniimpi
kuutamossa koski ja silta,
kun kuohut muistavat enää kuplansa
ja kevään ärjyntä
on vaimennut solinaksi
pyörteet kätkeytyneenä kivien taskuihin.

Kuuletko syksyn riitteen askelten alla
rannan raidikon havinan ?

Rakkaani
tule sillalle
elä kanssani tämä satujen yö.

12

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteriet

      Minä näen tuon kaiken silmissäni!

      Se teidän koski on maailman kaunein koski - ja minähän en sitä edes pelännyt (kovin paljoa)

      Lämpimästi päälle sinne sillalle sit!

      (tekis miäli tul kans *huoks*)

      • lindal.

        Uskon, että voit nähdä sen silmissäsi sen nähnee-
        nä. Ja kun et pelännytkään, vaikka niin epäilit.

        No, minä odotan josko se ens viikolla toteutus se
        tänne tulo, oikeesti. Yritä työnnellä kaikki
        esteet edestä ja tulla * toivoopi syvämmestä *

        Toisenlaista vaihteeksi, ettei aina olis niitä
        itkuvirsiä.

        Kiitos Mys, enkä mää ny mee sinne - sattaa.


      • Marin Frist
        lindal. kirjoitti:

        Uskon, että voit nähdä sen silmissäsi sen nähnee-
        nä. Ja kun et pelännytkään, vaikka niin epäilit.

        No, minä odotan josko se ens viikolla toteutus se
        tänne tulo, oikeesti. Yritä työnnellä kaikki
        esteet edestä ja tulla * toivoopi syvämmestä *

        Toisenlaista vaihteeksi, ettei aina olis niitä
        itkuvirsiä.

        Kiitos Mys, enkä mää ny mee sinne - sattaa.

        kuvasi sillasta.
        Miksei myrskylläkin?
        Saisi uusia kokemuksia?
        Lähden mukaan, jos muitakain lähtee ;))


      • lindal.
        Marin Frist kirjoitti:

        kuvasi sillasta.
        Miksei myrskylläkin?
        Saisi uusia kokemuksia?
        Lähden mukaan, jos muitakain lähtee ;))

        on monet itkut itketty jos naurun helinätkin nau-
        rettu. Toki sillä on myrskyjäkin katseltu, kuinka
        tuuli riipoo lehtiä puista, ja koski vie ne
        mennessään kaukaisuuksiin.

        * hymy * tervetuloa katsastamaan tämä kauneus,
        joka lienee kaikkein kaunein talvipakkasessa, kun
        puut ovat kuurassa veden yllä ja aurinko
        siivilöityy niiden välistä.

        Kiittäen kommentoinnista, toivotan erittäin ren-
        touttavaa ja runollista viikonloppua.


    • j,uni

      hei linda

      Valokuvasta puuttuu liike
      ja se rajoittuu kehyksiin

      puroja ja koskia katselee mielellään
      ja varmaan rakastakin siellä sillalla

      pidin tuosta alimmaisesta rivistä

      parempia ilmoja toivoen

      • lindal.

        olet oikeassa, kuvasta puuttuu liike.

        Mutta toteanhan runossani " valokuvaakin kauniim-
        pi " joten elävästä kuvasta siis puhuin.

        Kosken sivussa on " pikkukoski " joka on melkein
        kuin puro, niin pienoinen, soljuva.
        Siitä puuttuu puhuri, joka isossa koskessa on.

        No hyvä, että " edes " loppu miellytti :)

        Täällä paistaa aurinko, ja pihahommissa on oltu
        vaikka kuinka ja kauan. Nyt hetkonen tässä ja
        kohta saunaan.

        Ainiin, Sinulla taisikin olla työvuorot viikon-
        loppuna, joten koetahan jaksella, Unisein.

        Ja kiitos.


    • Ihanaa lukea.

      • lindal.

        minä en tunne olevani millään muotoa kuningatar,
        mutta tietenkin olen otettu aina yhtä suloisista
        sanoistasi.

        Ihana kuulla, että miellytti.

        Suuri kiitokseni jälleen sanoistasi ja mitä lep-
        poisempaa illan jatkoa,
        t. äitee


    • Eleanor.

      Valokuvaa kauniimpi, niin...
      aidossa kuvassa kuulee äänet, kosken kuohut, puron solinan jne.
      ja aito, live kuva liikkuu, joka luo tunnelmaa.
      Valokuva pysyy paikallaan, ja sen kauneus löytyy kenties väreistä.

      Niin herkän, suloisen runon maalasit silmieni eteen, romanttista, kiitos Linda!

      ps. ja miten ihana runon loppuosa:

      "Rakkaani
      tule sillalle
      elä kanssani tämä satujen yö".

      • Eero (91v.)

        Sie oot osannu tehhä hyvän runon taas....
        No mie en voi tulla sinne sillalle....
        Lähen tästä köpöttelemään naapurin
        leskirouvan luo...Lupas tarjota iltapäiväkahvit
        ja konjakkia..Voi Sie hyvin...


      • lindal.

        vaikkei juuri nyt kauneimmillaan olekkaan, mutta
        on siinä oma viehätyksensä kaikkina
        vuodenaikoina.

        Romantiikkaa pitää olla edes runoissa, ellei se
        ole mahdollista aidossa elämässä - kun se vaan
        ei aina ole mahdollista, vaikka kuinka haluaisi.

        Niin, tuo loppu ehkä kertoo jotain siitä suloi-
        suudesta, mitä ehkä toivoisi edelleen kokevansa.

        Kiitos Eleanor.


      • lindal.
        Eero (91v.) kirjoitti:

        Sie oot osannu tehhä hyvän runon taas....
        No mie en voi tulla sinne sillalle....
        Lähen tästä köpöttelemään naapurin
        leskirouvan luo...Lupas tarjota iltapäiväkahvit
        ja konjakkia..Voi Sie hyvin...

        Jaa, sitäkö out mielpuolta - hmmm.

        Voe, voe - oesit tullunna vuan, mie kyllä Sinnuu
        uottasin, vuottasin kaffet pullossa ja jos vaekka
        Sie sen konjamiinin toesit, ni vot sithä meillä
        oes kaek kohillaan.

        Mutta kun Sie nyt out menossa sinne leskirouvan
        luo, niin mää sitte. Mie mään kattelemmaan aurin-
        konlaskuu sinne sillalle iteksein.

        Voi Siekii hyvi ja piä näppis erossa siittä les-
        kirouvasta :)

        Kiitosta vuan Ierikka mielpitteestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe