Valokuvaa kauniimpi
kuutamossa koski ja silta,
kun kuohut muistavat enää kuplansa
ja kevään ärjyntä
on vaimennut solinaksi
pyörteet kätkeytyneenä kivien taskuihin.
Kuuletko syksyn riitteen askelten alla
rannan raidikon havinan ?
Rakkaani
tule sillalle
elä kanssani tämä satujen yö.
Kauniimpi valokuvaa
12
493
Vastaukset
- Mysteriet
Minä näen tuon kaiken silmissäni!
Se teidän koski on maailman kaunein koski - ja minähän en sitä edes pelännyt (kovin paljoa)
Lämpimästi päälle sinne sillalle sit!
(tekis miäli tul kans *huoks*)- lindal.
Uskon, että voit nähdä sen silmissäsi sen nähnee-
nä. Ja kun et pelännytkään, vaikka niin epäilit.
No, minä odotan josko se ens viikolla toteutus se
tänne tulo, oikeesti. Yritä työnnellä kaikki
esteet edestä ja tulla * toivoopi syvämmestä *
Toisenlaista vaihteeksi, ettei aina olis niitä
itkuvirsiä.
Kiitos Mys, enkä mää ny mee sinne - sattaa. - Marin Frist
lindal. kirjoitti:
Uskon, että voit nähdä sen silmissäsi sen nähnee-
nä. Ja kun et pelännytkään, vaikka niin epäilit.
No, minä odotan josko se ens viikolla toteutus se
tänne tulo, oikeesti. Yritä työnnellä kaikki
esteet edestä ja tulla * toivoopi syvämmestä *
Toisenlaista vaihteeksi, ettei aina olis niitä
itkuvirsiä.
Kiitos Mys, enkä mää ny mee sinne - sattaa.kuvasi sillasta.
Miksei myrskylläkin?
Saisi uusia kokemuksia?
Lähden mukaan, jos muitakain lähtee ;)) - lindal.
Marin Frist kirjoitti:
kuvasi sillasta.
Miksei myrskylläkin?
Saisi uusia kokemuksia?
Lähden mukaan, jos muitakain lähtee ;))on monet itkut itketty jos naurun helinätkin nau-
rettu. Toki sillä on myrskyjäkin katseltu, kuinka
tuuli riipoo lehtiä puista, ja koski vie ne
mennessään kaukaisuuksiin.
* hymy * tervetuloa katsastamaan tämä kauneus,
joka lienee kaikkein kaunein talvipakkasessa, kun
puut ovat kuurassa veden yllä ja aurinko
siivilöityy niiden välistä.
Kiittäen kommentoinnista, toivotan erittäin ren-
touttavaa ja runollista viikonloppua.
- j,uni
hei linda
Valokuvasta puuttuu liike
ja se rajoittuu kehyksiin
puroja ja koskia katselee mielellään
ja varmaan rakastakin siellä sillalla
pidin tuosta alimmaisesta rivistä
parempia ilmoja toivoen- lindal.
olet oikeassa, kuvasta puuttuu liike.
Mutta toteanhan runossani " valokuvaakin kauniim-
pi " joten elävästä kuvasta siis puhuin.
Kosken sivussa on " pikkukoski " joka on melkein
kuin puro, niin pienoinen, soljuva.
Siitä puuttuu puhuri, joka isossa koskessa on.
No hyvä, että " edes " loppu miellytti :)
Täällä paistaa aurinko, ja pihahommissa on oltu
vaikka kuinka ja kauan. Nyt hetkonen tässä ja
kohta saunaan.
Ainiin, Sinulla taisikin olla työvuorot viikon-
loppuna, joten koetahan jaksella, Unisein.
Ja kiitos.
Ihanaa lukea.
- lindal.
minä en tunne olevani millään muotoa kuningatar,
mutta tietenkin olen otettu aina yhtä suloisista
sanoistasi.
Ihana kuulla, että miellytti.
Suuri kiitokseni jälleen sanoistasi ja mitä lep-
poisempaa illan jatkoa,
t. äitee
- Eleanor.
Valokuvaa kauniimpi, niin...
aidossa kuvassa kuulee äänet, kosken kuohut, puron solinan jne.
ja aito, live kuva liikkuu, joka luo tunnelmaa.
Valokuva pysyy paikallaan, ja sen kauneus löytyy kenties väreistä.
Niin herkän, suloisen runon maalasit silmieni eteen, romanttista, kiitos Linda!
ps. ja miten ihana runon loppuosa:
"Rakkaani
tule sillalle
elä kanssani tämä satujen yö".- Eero (91v.)
Sie oot osannu tehhä hyvän runon taas....
No mie en voi tulla sinne sillalle....
Lähen tästä köpöttelemään naapurin
leskirouvan luo...Lupas tarjota iltapäiväkahvit
ja konjakkia..Voi Sie hyvin... - lindal.
vaikkei juuri nyt kauneimmillaan olekkaan, mutta
on siinä oma viehätyksensä kaikkina
vuodenaikoina.
Romantiikkaa pitää olla edes runoissa, ellei se
ole mahdollista aidossa elämässä - kun se vaan
ei aina ole mahdollista, vaikka kuinka haluaisi.
Niin, tuo loppu ehkä kertoo jotain siitä suloi-
suudesta, mitä ehkä toivoisi edelleen kokevansa.
Kiitos Eleanor. - lindal.
Eero (91v.) kirjoitti:
Sie oot osannu tehhä hyvän runon taas....
No mie en voi tulla sinne sillalle....
Lähen tästä köpöttelemään naapurin
leskirouvan luo...Lupas tarjota iltapäiväkahvit
ja konjakkia..Voi Sie hyvin...Jaa, sitäkö out mielpuolta - hmmm.
Voe, voe - oesit tullunna vuan, mie kyllä Sinnuu
uottasin, vuottasin kaffet pullossa ja jos vaekka
Sie sen konjamiinin toesit, ni vot sithä meillä
oes kaek kohillaan.
Mutta kun Sie nyt out menossa sinne leskirouvan
luo, niin mää sitte. Mie mään kattelemmaan aurin-
konlaskuu sinne sillalle iteksein.
Voi Siekii hyvi ja piä näppis erossa siittä les-
kirouvasta :)
Kiitosta vuan Ierikka mielpitteestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483