olen terve sekä siisti 50 mies. avovaimoni haluaa orgasmin nuolemalla myös itse nautin kyseisestä touhusta. mutta hän ei suostu ottamaan minulta suihin olen ajatellut lähteä naisten tansseihin josko sieltä löytisi apua tilanteeseeni.jos vaikka saisi kokea kyseisen suihin oton kerran elämässään.vastatkaa miehet/naiset mitä te tekisitte tilanteessani? asun parkano-ylöjärvi akselilla.
Vastaukset 2
- ja hakenut
suuseksiä muualta, kun mies ei sitä anna. Joten, jos sitä haluat niin paljon, niin siitä vaan.
se ei ole mikään ongelma ottaa suihin sulta,ainakin sillon jos se on juuri pesty. Näin se kyllä on. Mun naiset on ottanu multa suihin aina ja mielellään usein,vaikka ei olis juuri pestykään. Mun mielestä sulla on oikeus esittää sun toivomuksia ja vaatiakin hänen miehenään sitä,koska se on yks miehen suurimmista nautinnoista. Sano mun sanoneen. Keskustelkaa aiheesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052830Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss5331741Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö3161395- 831374
- 58933
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E66812- 39732
- 35715
- 48704
- 46704