olen terve sekä siisti 50 mies. avovaimoni haluaa orgasmin nuolemalla myös itse nautin kyseisestä touhusta. mutta hän ei suostu ottamaan minulta suihin olen ajatellut lähteä naisten tansseihin josko sieltä löytisi apua tilanteeseeni.jos vaikka saisi kokea kyseisen suihin oton kerran elämässään.vastatkaa miehet/naiset mitä te tekisitte tilanteessani? asun parkano-ylöjärvi akselilla.
on se niin
väärin
2
546
Vastaukset
- ja hakenut
suuseksiä muualta, kun mies ei sitä anna. Joten, jos sitä haluat niin paljon, niin siitä vaan.
se ei ole mikään ongelma ottaa suihin sulta,ainakin sillon jos se on juuri pesty. Näin se kyllä on. Mun naiset on ottanu multa suihin aina ja mielellään usein,vaikka ei olis juuri pestykään. Mun mielestä sulla on oikeus esittää sun toivomuksia ja vaatiakin hänen miehenään sitä,koska se on yks miehen suurimmista nautinnoista. Sano mun sanoneen. Keskustelkaa aiheesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017543
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055533- 835037
- 1384412
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113140- 492813
- 522759
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102344Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561946