Olen ulkopaikkakuntalainen, mutta olin vanhemmillani käymässä tällä viikolla, ja olin heidän mukanaan ostamassa heille uutta televisiota, ns. makutuomarina. Isäni on toisinaan hyinkin vaikea tapaus tehdessään ostoksia, ja välillä hävettää hänen tinkimisensä. Olimme käyneet kaikki muut kodinkoneliikkeet läpi ja viimeisenä menimme Teknisille. Meitä palvelemaan tuli valkohiuksinen, n.20-vuotias poika, jolla oli isot hopeiset korvarenkaat. Ajattelin, että harjoittelijapoika, great, ei tulisi mitään isäni kanssa. Mutta täytyy myöntää, että yllätys oli enemmän kun suuri hetken kuluttua, sillä myyjähän tiesi ilmeisesti kaiken tv:istä, digiboxeista ja dvd-soittimista! Ja hän kertoi asiat "kansan kielellä", joten minä äitini kanssa myös ymmärsimme mistä hän puhui. Lähdimme hyvillä mielin mukanamme taulutv sekä tallentava digiboxi, halvempaan hintaan kuin muualta, ilmeisesti Samsung ja Topfield ovat tällä hetkellä myytyjä merkkejä. Kiitoksia tälle mukavalle ja asiantuntevalle herralla, joka kaiken lisäksi oli komea, jatkahan samaan malliin!
Tekniset TV-Sävel
8
3552
Vastaukset
- kaikki.
tyyni joo
- Just joo
Kuinka ollakkaan samaisesta henkilöstä on muistaakseni ollut toinenkin ketju täällä jo aiemmin?? Vai olenko väärässä henkilössä?
Totta todellakin on se, että jannu tietää paljon laitteista, ja on hyvä asiakaspalvelussa! Pisteet siitä.
Yleisesti ottaen: Jos sama tunnistettava henkilö nostattaa tällä palstalla keskustelua, mulle tulee vaan väistämättä likaiseen mieleeni ajatus, että ko. Henkilö laittaa narsistisuudessaan näitä juttuja itse tänne. Toivottavasti nyt näin ei ole.- näitä kirjoitella
oli ainakin tänään aamulla täydessä vauhdissa töissä kun käytiin teknisillä....
- .....
Nuoret innokkaat myyjät voi olla just tuollasia, eiköhän se pian opi talon tavoille.
- asiakaspalvelija
on aina meriittiä firmalle.Itse en tiedä henkilöä.Olen kuitenkin saanut hyvää palvelua ja tasan sen mitä olen hakenut Teknisiltä kauan sitten. Ehtoni olivat myyjälle "edullinen ja hyvä".Kannoin laitten kotiin ja pelaa vielä monen vuoden jälkeenkin erinomaisesti.Onko nyt niin kauheaa kun jotain, vaikka henkilöä, kehutaan.Enimmäkseen täällä on utelua tai panettelua henkilöistä.Kerran näinkin päin.Taatusti en ole Teknisten henkilökuntaa enkä sukua.Yrittäjätaustainen kylläkin.
- Fani ;)
Kyllä taitaa tällä pojalla olla palvelualttius ihan luonteenpiirteenä. Jo ollessaan mäkissä töissä, toi hyvää mieltä asiakkaille hyvällä palvelulla ja reippaalla asenteella. Ihana poika näin vanhemmankin neitosen mielestä ;)
- Sieltä kaikki
Olen ostanut sieltä kaikki 20 vuoden ajan. Olen ollut tyytyväinen Tyrylän firmaan, hinta on ollut sopiva tinkimisen jälkeen. Ostan myös tulevaisuudessakin, en osta ketjumyymälöistä !
- aika ketjupolttaja
niin ostin polkupyörään ketjut ketjumyymälästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815047- 794869
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522699
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850