Ruostekorjausta Turussa

????????????????

Ruostetöitä olisi tiedossa ensi kevääksi.
En etsi sitä halvinta paikkaa, pääkriteerinä pidän ammattitaitoista, huolellista tekijää, korjaamoa, joka _ei oikaise_ työvaiheissa vaan hoitaa homman _kunnolla_.
Korjaamo tai yksityinen henkilö, ei merkitystä, voin purkaa sisustuksen valmiiksi.
Ei tarvitse välttämättä olla Turussa, voin tuoda myös jos asiallinen paikka, tekijä löytyy.

8

7275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen verran

tiedoksi. Ruosteaurioiden määrä ja sijainti ensinnäkin määrää korjausinnon autopeltisepältä. Jos asiakas maksaa haluaa niin korjaus voi kustantaa auton arvon reippaasti, jopa harrastajan hinnoilla. "Pikakorjaus" jota olen myös harrastanut esim pop niiteillä harsinut uutta peltiä autoon vie murtoosan oikean korjauksen ajasta. Huom, tällaista korjausta ei katsastuksessa tietenkään hyväksytä, mikäli katsastaja huomaa. Ellei autolla ole tunnearvoa, tai jokin muu syy, suurempia ruostevaurioita tuskin kannattaa korjauttaa, ellei itse korjaa. Takavuosina erään naantalilaisen Ford 30 luvulta ei alan liike ryhtynyt ryostetta korjaamaan.

• ?????????????????????

Just just.
        Paras kiertää itse paikalliset peltisepät....!!

• sellaisen
        ????????????????????? kirjoitti:

Just just.
        Paras kiertää itse paikalliset peltisepät....!!

peltisepän, jolta löytyy pitkäjännitteisyyttä hankalien ruostevaurioiden korjaamiseen, (edullisesti) rinnastaisin sen pieneen lottovoittoon (5 oikein). Pienillä ruostevaurioilla kun tienaa huomattavasti enemmän, helpoimmin ja nopeimin. Onnea hakuun ja hyvää syksyä.

• ...................

Kaarinassa on sellainen firma kuin kolari korjaamo paul linden voin suositella,mulla oli auto siellä noin 2vuotta sitten en tiedä oliko hinta halvimmasta päästä mutta työ oli ensi luokkaista,mä olin ainakin tosi tyytyväinen.

• ????????????????

Hyvä tietää, pitää katsastaa myös tuo paikka.

Viimeksi kun hain autoni yhestä Turkulaisesta korjaamosta niin ihmettelin mitä myttyä/ylimäärästä jalkatilassa on matton alla. Lattissa olevan reiän ruosteiset terävät reunat nuijittu kasaan maton alle auton sisätiloihin. Auton alta lätkineet sit pelliä reikien..ruosteen päälle. Kaiken kruunasi kun raaputin niin alustamassaa ruiskutettu suoraan kirkkaan pellin päälle. Kyllä siinä ja siinä oli, meinasin mennä vetämään turpiin sitä korjaamon äijää. Ja kun varta vasten sanoin, että kunnolla tehdään.

• Tyytyväinen

Salossa, Salon autohitsaus niminen paja tekee vaikeitakin ruostekorjauksia henkilö ja pakettiautoihin. Itse olen käynyt kyseisellä pajalla autoani hitsauttamassa. En voi kuin kehua laatua. Hitsaus saumat tasoitettu niin hyvin ettei saumaa meinaa edes löytyä. Omaperäinen kaveri mutta juttua piisaa kuitenkin :)

• Anonyymi

Misä päin tää korjamo on

• Anonyymi

Meriniitynkatu 21 24100
        Salo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2545
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1831
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      131
      1608
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      52
      1526
    5. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1352
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1346
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1295
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1218
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      70
      1136
    Aihe