Mun mielestä kaikki pokémonit ovat hauskoja ja digimonit. (mun mielestä) Digimonit ovat hyviä ja pokémonit myös...
Digimon ja pokémon on ihan yhta hyvät. Tulkaa kaikki lukeen
23
704
Vastaukset
- Saana-90
mä tykkään ja molemmista!!!!!!!!!!!
- JAA
POKEMON JA DIKIMON ON YHTÄ HYVIÄ
- prof. utsugi
JAA kirjoitti:
POKEMON JA DIKIMON ON YHTÄ HYVIÄ
taidatte olla aika nuoria, kun ette ymmärrä selvästikään että mitä on hyvän ohjelman ja huonon ohjelman tuntomerkit?! hyvä kun osaatte nettiä käyttää... yhtä hyviä...hoh hoh hoo!
- JOO
prof. utsugi kirjoitti:
taidatte olla aika nuoria, kun ette ymmärrä selvästikään että mitä on hyvän ohjelman ja huonon ohjelman tuntomerkit?! hyvä kun osaatte nettiä käyttää... yhtä hyviä...hoh hoh hoo!
pokemon on parempi
- YTY
HEI, SEURASSA EI KUISK... ANTEEKS, PUHUTA.
JHGYJLLGYI!!!!! SAITTEKSTE SELVÄÄ?
HYVÄ JOS ETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!
- GHCCJGKUGVKHHCCHJVCCHKHCXGFVHH
POKEMON ON PARAS
DIGIMON ON PASKA
NALLE PUH ON KAIKISTA PARAS- paska dikimon
dikimon on paska kopio pokemonista
- jamin10
Lukekaa koko tämä keskustelu. Eksyin vahingossa tänne. EEERittäin säälittävä keskustelu. Anteeksi vielä xD
- rndm.
Leijonakuninkaan Bumba FTW.
Joo, katoin viestiä: "Tänne tarvitaan modi..." Sit luen viestis otsikkoo ja arvaankin lähettäjän. xD - jamin10
rndm. kirjoitti:
Leijonakuninkaan Bumba FTW.
Joo, katoin viestiä: "Tänne tarvitaan modi..." Sit luen viestis otsikkoo ja arvaankin lähettäjän. xDMillon pääset WiFiin muuten? Voitais ne yhet vaihtaa.
- rndm.
jamin10 kirjoitti:
Millon pääset WiFiin muuten? Voitais ne yhet vaihtaa.
Niin, oishan ne hyvä vaihtaa. Platinum-iskujen kans ei tarvi sun auttaa, kaveri hankki Platinumin :)
(Sain siltä jo Bullet Punchin Scizorille) - jamin10
rndm. kirjoitti:
Niin, oishan ne hyvä vaihtaa. Platinum-iskujen kans ei tarvi sun auttaa, kaveri hankki Platinumin :)
(Sain siltä jo Bullet Punchin Scizorille)Ok, hyvä. (siis olisinhan mä voinu siis auttaa xD). Voisin näyttää sulle sen Arceuksen kun se kerran on aito...? Hmm... Mikä idea tässä on?: Nappasin siskon pelissä 9-10 kertaa Mespritin Master Ballilla (sammutin siis aina) koska joka kerta tuli Adamant. Miten se on mahdollista?? Olikohan muuta kysyttävää...
Kaveri voitti sen BT:n Tycoonin toisen kerran tänään. Mä en oo voittanu viel. D: D:
Pitäis yrittää kunnol taas. - rndm.
jamin10 kirjoitti:
Ok, hyvä. (siis olisinhan mä voinu siis auttaa xD). Voisin näyttää sulle sen Arceuksen kun se kerran on aito...? Hmm... Mikä idea tässä on?: Nappasin siskon pelissä 9-10 kertaa Mespritin Master Ballilla (sammutin siis aina) koska joka kerta tuli Adamant. Miten se on mahdollista?? Olikohan muuta kysyttävää...
Kaveri voitti sen BT:n Tycoonin toisen kerran tänään. Mä en oo voittanu viel. D: D:
Pitäis yrittää kunnol taas.Sen Nature ja IVt ovat lukitut kun sille puhuu ensimmäisen kerran luolassa. Eli et voi muuttaa niitä enää, paitsi aloittamalla pelin uudestaan. (Ei Mesprit ole niin hyvä, ei haittaa =P)
- jamin10
rndm. kirjoitti:
Sen Nature ja IVt ovat lukitut kun sille puhuu ensimmäisen kerran luolassa. Eli et voi muuttaa niitä enää, paitsi aloittamalla pelin uudestaan. (Ei Mesprit ole niin hyvä, ei haittaa =P)
Ei Mesprit ookkaan hyvä. xD
En kuitenkaan halunnut sille huonointa naturea.
Sisko meni nappaamaan Darkraita ja jäi toiseen Qiuck Balliin. Tosin se oli Jolly joten sammutettiin. (lol, miks mä siskon peliä mietin. Eihän se tajuu EV-IV-jutuista mitään :P) - rndm.
jamin10 kirjoitti:
Ei Mesprit ookkaan hyvä. xD
En kuitenkaan halunnut sille huonointa naturea.
Sisko meni nappaamaan Darkraita ja jäi toiseen Qiuck Balliin. Tosin se oli Jolly joten sammutettiin. (lol, miks mä siskon peliä mietin. Eihän se tajuu EV-IV-jutuista mitään :P)Haluut sen poket xD
- rndm.
rndm. kirjoitti:
Haluut sen poket xD
Shinx chain = 40 tällä hetkellä ^_^ Ei ole tosin tullut vielä shiny patchia, mutta kyllä se ajallaan tulee... (Puolen prosentin mahdollisuus
- jamin10
rndm. kirjoitti:
Shinx chain = 40 tällä hetkellä ^_^ Ei ole tosin tullut vielä shiny patchia, mutta kyllä se ajallaan tulee... (Puolen prosentin mahdollisuus
Tuliko? Haluat siis Adamantin. Breloom jolla on Spore. Siis ihan nukuttamista varten vai? Ja miks Premier Balliin?
- rndm.
jamin10 kirjoitti:
Tuliko? Haluat siis Adamantin. Breloom jolla on Spore. Siis ihan nukuttamista varten vai? Ja miks Premier Balliin?
Kummallakaan ei tosin ole ollut Intimidatea Abilitynä, vaan Static. >_< Natureista en tiedä, ne menivät suoraan PClle.
Umm...Totta kai Spore on nukuttamista varten. xD On sillä Breloomilla myös False Swipe.
Premier Ball koska se on vähän kuin Cherish Ball. =P Ja muutenkin hieno. - rndm.
rndm. kirjoitti:
Kummallakaan ei tosin ole ollut Intimidatea Abilitynä, vaan Static. >_< Natureista en tiedä, ne menivät suoraan PClle.
Umm...Totta kai Spore on nukuttamista varten. xD On sillä Breloomilla myös False Swipe.
Premier Ball koska se on vähän kuin Cherish Ball. =P Ja muutenkin hieno.Rivarly, ei Static.
- rndm.
rndm. kirjoitti:
Rivarly, ei Static.
Kahdella Intimidate, kolmella Adamant. Parhaat IVt oli Naive-Rivarlyllä, 31 Atk ja noin 17 speed. Ihan kivasti.
- jamin10
rndm. kirjoitti:
Kahdella Intimidate, kolmella Adamant. Parhaat IVt oli Naive-Rivarlyllä, 31 Atk ja noin 17 speed. Ihan kivasti.
Ois saanu noi IV:t tulla jollekkin Adamant-Intimidate yksilölle. Mulle yks niistä ? ? ? xD
Pakko yrittää saada onnistumaan tuo Chaini-juttu. Miten se ketju loppujen lopuksi katkesi? - rndm.
jamin10 kirjoitti:
Ois saanu noi IV:t tulla jollekkin Adamant-Intimidate yksilölle. Mulle yks niistä ? ? ? xD
Pakko yrittää saada onnistumaan tuo Chaini-juttu. Miten se ketju loppujen lopuksi katkesi?Ja Jollyllä siitä voisi saada Choice Scarf -poken, koska sen base Speed on vain 70.
Chaini katkesi, kun kyllästyin resetoimaan ja chainasin ylöspäin. Max Repeleitä oli enää noin 10 kun katkesi. Supereita ei yhtään. (Alussa Super Repeleitä n. 90 ja Max Repeleitä 122.)
- ÅÅåå-...-
WTF! TÄÄ ON POKEMON KESKUSTELU EI MIKÄÄN DIGIMON KESKUSTELU! sitä paitsi digimon on niin paska kun voi olla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks315308Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si673964Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut313449Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?933221Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää423177- 682641
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1242132En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri542129Farmi Suomi: Kirsi Salo syyttää koulukiusaajiksi - Jucci Hellström lataa napakasti
Mitäs mieltä olet Kirsi Salon koulukiusaamiskommentista? Farmi Suomi -kisassa väki vähenee ja kisa kovenee. Peliliikkeit261367- 1801247