Epäilen, voiko seuraava uutinen olla lainkaan totta?
Miten on mahdollista, että muslimeja kuolee viinaan, koska heiltä on viinan juonti ankarasti kielletty ja heille ei edes myydä viinaa, kuten tuossa uutisessa sanotaan???
Onko se pelkkää teoriaa, että muslimit eivät käytä viinaa?
http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id70448.html
Lukuisia muslimeja kuoli
9
385
Vastaukset
- että..
viinajuonti on pahasta.
- terveytesi,
mutta tekstin pitäisi olla: VIINA TAPPAA SINUT.
uutinen sinulle kertoo?
- Ettei Pakistanissa
voi ostaa laillisesti viinaa vaan sitä ostetaan uskontokuntaan katsomatta pimeästi.
- M.U.S. Limi
se kertoopi sen, että jos ei saa laillista, ihmisen nautittavaksi tarkoitettua viinaa, niin joku kusipää eli virtsa-aivo, lyhytnäköisessä voitontavoittelussaan, valmistaa ja myy vaikka myrkkyviinaa. Ja toiset typerykset ostavat.
- myrkkyviinoja,
M.U.S. Limi kirjoitti:
se kertoopi sen, että jos ei saa laillista, ihmisen nautittavaksi tarkoitettua viinaa, niin joku kusipää eli virtsa-aivo, lyhytnäköisessä voitontavoittelussaan, valmistaa ja myy vaikka myrkkyviinaa. Ja toiset typerykset ostavat.
toiset tappavat nopeasti, toiset hitaasti...
Toinen on pika- ja toinen hidasta juomaa. - M.U.S.Limi
myrkkyviinoja, kirjoitti:
toiset tappavat nopeasti, toiset hitaasti...
Toinen on pika- ja toinen hidasta juomaa.noinkin. Riippuu tietysti juodusta määrästä. Kaikki alkomaholia juoneet eivät kai ole kuolleet alkomaholista johtuviin sairauksiin.
- tavallisia
ihmisiä heikkouksineen, joihin eivät pure edes Allahin ankarat kiellot?
Olen pitänyt muslimeja tavallista parempina ja raittiimpina ihmisinä, mutta tuollaiset uutiset horjuttavat uskoani muslimien hyvyyteen.- Kauko P. Artio
sinisilmäisiä, hyväuskoisia hölmöjä joka lähtöön! Muslimit muka parempia ihmisiä. Haista kukka, jonka lehmä viime kesänä söi! Ei ne oo ihmistä kummempia. Niillä on vain toisenlainen uskonto ja toisenlaiset kulttuurit. Sitä paitsi islam on niin suuri uskonto ja laajalle levinnyt, että siinäkin on monenlaista koulukuntaa ja lahkoa. Niin on muissakin ns. maailmanuskonnoissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313