kauris(N)&vaaka(M)

kauris80_

no entäpäs miten sopii kaurisnainen ja vaakamies yhteen? olen korviani myöten ihanstunut ja itse tunnen suurta henkistä tyydytystä vaakamiehen seurassa

28

3738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurisN & vaakaM

      Vahvasti epäilen (oman kokemuksen perusteella), että tässä voisi olla verbaalisen viestinnän tasolla kysymys liikkumisesta ns. korkeammissa sfääreissä.

      Nyt olisi tietenkin katseltava sekä kaurisN:n että vaakaM:n nousevia merkkejä ja sitä, kohtaavatko ne toisensa suotuisissa elementeissä vai törmäyskursseilla. Jos taas tarkastelee pelkästään aurinkomerkkejä kauris (itsenäinen, erakko, työnarkomaani, jonka huumorintajua eivät kaikki ymmärrä) ja vaaka (seurallinen, hieno tasapainotaiteilija)en tiedä kannattaako edes yrittää.

      Mutta henkinen yhteys on siis täydellistä periaatteella "kaveria ei jätetä", ja "Manolito, Manolito, huoneeni on 106";);).

      • asteen huomenet!

        Algos mas amigos amores? Ahora le paso!! Mamma mia!!
        T,Manolito;);)


      • si si si no no no siis että ei
        asteen huomenet! kirjoitti:

        Algos mas amigos amores? Ahora le paso!! Mamma mia!!
        T,Manolito;);)

        Tanto gusto, tanto gusto joooo... no comprendo..no no... Buenas tardes niin justiin että buenas tardes sii siii..


      • kaurisshh
        asteen huomenet! kirjoitti:

        Algos mas amigos amores? Ahora le paso!! Mamma mia!!
        T,Manolito;);)

        Kaipaavia terkkuja!


      • Manolito
        kaurisshh kirjoitti:

        Kaipaavia terkkuja!


      • lirkutella
        Manolito kirjoitti:

        ja hassutella jo toisen kanssa, että...


      • jooooooooooo
        lirkutella kirjoitti:

        ja hassutella jo toisen kanssa, että...

        Hmmm vai niin!!!


      • amigos amores
        asteen huomenet! kirjoitti:

        Algos mas amigos amores? Ahora le paso!! Mamma mia!!
        T,Manolito;);)

        lue postisi!


      • kultamokka

    • herkkä kauris

      ..sanoo että jos kysymyksessä olisi puhtaasti vaaka ja kauris, ei onnistu.. Minun noin 3 vuotta kestänyt suhteeni vaaka -mieheen on ollut loppusuorilla pitkään.. Tutustumis vaihe oli ihanaa aikaa, kaikki uudet piirteet vaaka -miehessä ihastuttivat, olihan hän herkkä ja taiteellinen. Kaurisnaisena tahdon kuitenkin vierelleni aidon miehen joka tuo ruokaa pöytään eikä lepertele liikoja. Vaaka -mieheltäni kuulen pelkkää puheen helinää ja ällöttävää siirappista sössötystä, en ikinä näe mitään tekoja. Hän on ailahteleva eikä oikein tiedä mitä mieltä on mistäkin eikä hänellä tunnu olevan elämässään minkäänlaisia jykeviä periaatteita. Minulla on vahvat ajatukset ja mielestäni aidolla suomalaisella miehelläkin tulisi olla vahva itsetunto sekä ajatukset. Vaaka- mieheni pyytelee minulta anteeksi jopa olemassaoloaan ja se saa hänet näyttämään silmissäni aikamoiselta vätykseltä..

      Ah, tulipa vuodatusta.. Mutta aikja on tainnut katkeroittaa mieleni kyseisen miehen kanssa..

      • kauris80_

        kiitokset vastauksista... tämä mun tuntemani vaakamies on taas aivan päinvastainen omasta mielestäni.Ei todellakaan mikään haaveilija, omaa kovan työmoraalin jne. ja eityisen suuren egon (tai sit peittelee huonoa egoansa). hänen nouseva merkkinsä on skorppioni ja minun kauriina siis neitsyt


      • herkkä kauris
        kauris80_ kirjoitti:

        kiitokset vastauksista... tämä mun tuntemani vaakamies on taas aivan päinvastainen omasta mielestäni.Ei todellakaan mikään haaveilija, omaa kovan työmoraalin jne. ja eityisen suuren egon (tai sit peittelee huonoa egoansa). hänen nouseva merkkinsä on skorppioni ja minun kauriina siis neitsyt

        minunkin mieheni nouseva merkki skorppioni. Oma nouseva merkkini taas on vesimies ja rakastan väittää vastaan erinäisistä asioista ja kaipaisinkin että joku minua edes yrittäisi taltuttaa. vaaka -mieheltä saa herkkyyttä ja voi olla varma että vaa'an kanssa ei tule olemaan tylsää. Kauriin synkkää mieltä varmasti riemastuttaa että joku jaksaa olla iloinen ja positiivinen. Toisinaan.. noh, kauris ei myöskään aina jaksa tekopyhältä vaikuttavaa vaakaa joka ei suostu myöntämään elämän rumia puolia.. Oma vaakani (ja myös eräs vaaka ystäväni) eivät MILLÄÄN suostu puhumaan "huonoista" asioista. Esim. jos eroaisimme, mitäs silloin tehtäisiin. Vaaka mieheni naurahtaa ja sanoo että älä nyt mieti tuollaisia ja sanoo ettei ainakaan halua vaivata päätään noinkin synkillä ajatuksilla. Vaikka mielestäni se olisi vain hyvää ja kaivattavaakin varautumista (jopa ennakoimista?).

        Minusta tuntuu että kauris-vaaka -parilla on joko lähes täydellinen liitto, tai sitten kaikki menee päin prinkkalaa. Omani ei ole mikään tyydyttävä, ainakaan omasta mielestäni.. Kaipaisin juuri sitä asioiden haltuun ottamista ja johtamista kumppaniltani. Voisimme ikään kuin kamppailla toistemme kanssa. Vaaka-mies kuin automaattisesti työntää kaikki suhteen avaimet ja ohjakset minulle. Mikäs siinä, kauriina pidän raatamisesta ja jonkinlaisesta hallitsemisesta mutta kun vaaka huomaa että voi muitta mutkitta työntää kaiken työnteon kauriin niskalle, hän on enemmän kuin onnellinen. Ehkä hän ei edes itse huomaa miten kauris saattaa työskennellä kaiken eteen hänen maatessaan sohvalla, koska vaaka on luonnostaan jonkinsortin nautiskelija ja makoilija.

        Oma "vitsikäs" piikittelyni loukkaa vaaka -miestäni vaikka todellakin teen sitä huumorimielessä. Ymmärrän että hän ottaa niistä osan loukkauksena, mutta itseäni ei vaivaisi vaikka minut haukuttaisiin tosissaankin pataluhdaksi. Joten saatan huomaamattani "vittuilla" hänelle koska en ymmärrä että hiukan itsestään epävarma vaaka ottaa ne loukkauksina ja miettii onko hän todellakin sellainen mitä suustani möläytin.

        Minulla riittäisi niiiin paljon asiaa kauriin ja vaa'an suhteesta. Edellinenkin mieheni oli nimittäin vaaka ja paljon samaa löydän molemmista suhteista, nykyisestä että entisestä.
        Kauriina löydän tästäkin asiasta miljoona huonoa puolta, mutta pakko myöntää, ehkä jopa puoli miljoonaa hyvää. Suhteen eteen on varmasti kuka tahansa valmis raatamaan jos vain luonteet ja kemiat synkkaavat. Horoskooppimerkit tuovat omat pienet vivahteensa varmasti jokaiseen vuorovaikutussuhteeseen.


      • vaakanainen
        herkkä kauris kirjoitti:

        minunkin mieheni nouseva merkki skorppioni. Oma nouseva merkkini taas on vesimies ja rakastan väittää vastaan erinäisistä asioista ja kaipaisinkin että joku minua edes yrittäisi taltuttaa. vaaka -mieheltä saa herkkyyttä ja voi olla varma että vaa'an kanssa ei tule olemaan tylsää. Kauriin synkkää mieltä varmasti riemastuttaa että joku jaksaa olla iloinen ja positiivinen. Toisinaan.. noh, kauris ei myöskään aina jaksa tekopyhältä vaikuttavaa vaakaa joka ei suostu myöntämään elämän rumia puolia.. Oma vaakani (ja myös eräs vaaka ystäväni) eivät MILLÄÄN suostu puhumaan "huonoista" asioista. Esim. jos eroaisimme, mitäs silloin tehtäisiin. Vaaka mieheni naurahtaa ja sanoo että älä nyt mieti tuollaisia ja sanoo ettei ainakaan halua vaivata päätään noinkin synkillä ajatuksilla. Vaikka mielestäni se olisi vain hyvää ja kaivattavaakin varautumista (jopa ennakoimista?).

        Minusta tuntuu että kauris-vaaka -parilla on joko lähes täydellinen liitto, tai sitten kaikki menee päin prinkkalaa. Omani ei ole mikään tyydyttävä, ainakaan omasta mielestäni.. Kaipaisin juuri sitä asioiden haltuun ottamista ja johtamista kumppaniltani. Voisimme ikään kuin kamppailla toistemme kanssa. Vaaka-mies kuin automaattisesti työntää kaikki suhteen avaimet ja ohjakset minulle. Mikäs siinä, kauriina pidän raatamisesta ja jonkinlaisesta hallitsemisesta mutta kun vaaka huomaa että voi muitta mutkitta työntää kaiken työnteon kauriin niskalle, hän on enemmän kuin onnellinen. Ehkä hän ei edes itse huomaa miten kauris saattaa työskennellä kaiken eteen hänen maatessaan sohvalla, koska vaaka on luonnostaan jonkinsortin nautiskelija ja makoilija.

        Oma "vitsikäs" piikittelyni loukkaa vaaka -miestäni vaikka todellakin teen sitä huumorimielessä. Ymmärrän että hän ottaa niistä osan loukkauksena, mutta itseäni ei vaivaisi vaikka minut haukuttaisiin tosissaankin pataluhdaksi. Joten saatan huomaamattani "vittuilla" hänelle koska en ymmärrä että hiukan itsestään epävarma vaaka ottaa ne loukkauksina ja miettii onko hän todellakin sellainen mitä suustani möläytin.

        Minulla riittäisi niiiin paljon asiaa kauriin ja vaa'an suhteesta. Edellinenkin mieheni oli nimittäin vaaka ja paljon samaa löydän molemmista suhteista, nykyisestä että entisestä.
        Kauriina löydän tästäkin asiasta miljoona huonoa puolta, mutta pakko myöntää, ehkä jopa puoli miljoonaa hyvää. Suhteen eteen on varmasti kuka tahansa valmis raatamaan jos vain luonteet ja kemiat synkkaavat. Horoskooppimerkit tuovat omat pienet vivahteensa varmasti jokaiseen vuorovaikutussuhteeseen.

        Olen siis vaakanainen ja seurustellut kaurismiehen kanssa.

        Täytyy sanoa, että tunteeni häntä kohtaan ovat syvät, mutta niiden osoittaminen vaikeaa. Kaurismieheni on niin kovin pidättyväinen. Hänen luonaan on hankalaa olla vapautunut.

        Emme ole enää yhdessä, kaurismieheni toiveesta. Tunnen epäonnistuneeni suhteessa täydellisesti.

        Olemme hyvissä väleissä. Mielessäni kaihertaa toisinaan toive suhteemme korjaamisesta. Hänen soittaessa minulle, tunnen että hän kaipaa minua, vaikka ei asiaa suoraan sano.

        Onko meillä vielä toivoa?


      • herkkä kauris
        vaakanainen kirjoitti:

        Olen siis vaakanainen ja seurustellut kaurismiehen kanssa.

        Täytyy sanoa, että tunteeni häntä kohtaan ovat syvät, mutta niiden osoittaminen vaikeaa. Kaurismieheni on niin kovin pidättyväinen. Hänen luonaan on hankalaa olla vapautunut.

        Emme ole enää yhdessä, kaurismieheni toiveesta. Tunnen epäonnistuneeni suhteessa täydellisesti.

        Olemme hyvissä väleissä. Mielessäni kaihertaa toisinaan toive suhteemme korjaamisesta. Hänen soittaessa minulle, tunnen että hän kaipaa minua, vaikka ei asiaa suoraan sano.

        Onko meillä vielä toivoa?

        kauris -nainen ja mies ovat niin erilaisia, että aika vaikeaa kommentoida tuohon.

        Kauris -miehet pidättyväisiä, saattavat vaikuttaa jopa hieman koppavilta. Aatteet ovat vahvat ja hieman vanhoillisetkin, mikä ainakin mielestäni on hyvä.

        Kauris mies ei pidä että edetään silmän räpäyksessä, hän nimittäin säikähtää ja ottaa vähintään kaksinkertaisen loikan taaksepäin suhteessa. Hitaasti hyvä tulee.

        Kauris -mies (kuten nainenkin) haluaa joskus vapautta. Älä siis ihmettele jos pariin viikkoon hän on kuin toisessa maailmassa, ei soittele eikä näytä muutenkaan kiinnostustaan. Hän vain haluaa ottaa pienen "loman" kaikesta, tuntea itsensä itsensä herraksi. Anna hänelle hänen kaipaansa vapaus ja hän varmasti arvostaa sinuakin enemmän.

        Tämä mies osaa myös sanoa naiselle ne sanat mitkä tämä haluaakin kuulla. Hän on erittäin taitava ihmisten kanssa, tosin sitäkin rajoittaa hänen hienoinen ujoutensa ja erakkomaisuutensa. (mutta ainahan sekin on luonteesta kiinni).


      • Pitkäpiimä

        Ole kaurisnainen. Avioliittomme kesti yli 25 vuotta ja päättyi vaakamieheni kuolemaan viime keväänä. Siihen ajanjaksoon sisältyi paljon ongelmia ehkä juuri miehen umpimielisyyden ja saamattomuuden takia. Suuria lupauksia ilman aikomustakaan niitä toteuttaa. Hänen heikko itsetuntonsa vei pohjaa koko liitolta, koska tuntui, että jouduin koko ajan kantamaan toista henkisellä tasolla.

        Paljon toki oli hyvääkin, en muuten olisi jaksanut noin kauaa taistella ja vääntää, kasvattaa aikuiseksi. Vaakamieheni oli herkkä ja tunteellinen, mutta tunteiden näyttäminen ja puhuminen oli todella vaikeaa. Kaikki hoitui makuuhuoneessa ja hän oli tyytyväinen, mutta itse kaipasin koko ajan jotain konkreettista keskustelua ja asioiden pohdintaa. Niinpä sitten minustakin kai tuli samanlainen, antaa mennä-ihminen. Elin lähes koko ajan hänen tunteittensa kautta, että olisimme olleet edes hieman samalla aaltopituudella. Elimme kuin kalat vedessä. Mitään suuria suunnitelmia ei koskaan ollut, koska ne aiheuttivat miehelle kovin stressiä ja se taas ajoi levotonta mieltä.

        Nyt ajatellessani näitä eri horoskooppimerkkien yhteensopivuutta, tuntuu, etten osaisi toimia eri merkkisen miehen kanssa. Vaakaa on helppo ohjailla, vaikka on hänkin omalla tavallaan jukuri ja tekee asiat juuri niin kuin itse haluaa. Suurin ongelma meillä oli se, ettei meillä kommunikointi toiminut, monet asiat sujuivat vanhasta tottumuksesta, mutta kun tuli uusia juttuja eteen, meiltä puuttui taito keskustella.


      • harakka 65
        vaakanainen kirjoitti:

        Olen siis vaakanainen ja seurustellut kaurismiehen kanssa.

        Täytyy sanoa, että tunteeni häntä kohtaan ovat syvät, mutta niiden osoittaminen vaikeaa. Kaurismieheni on niin kovin pidättyväinen. Hänen luonaan on hankalaa olla vapautunut.

        Emme ole enää yhdessä, kaurismieheni toiveesta. Tunnen epäonnistuneeni suhteessa täydellisesti.

        Olemme hyvissä väleissä. Mielessäni kaihertaa toisinaan toive suhteemme korjaamisesta. Hänen soittaessa minulle, tunnen että hän kaipaa minua, vaikka ei asiaa suoraan sano.

        Onko meillä vielä toivoa?

        itsekin olen vaaka ja avopuolisoni on kauris.kauris on hankala käsitellä joskus.kauris vaatii aika paljon kehuja itsestään.hellät halaukset ja puhuminen auttaa.huomaavaisetosoitukset ovat aina paikallaan.


    • ystäviä_

      mutta huomasinkin, että toinen ei ollutkaan luottanut yhtään siihen, mitä olin sanonut. Eli ei ollakaan ystäviä..? Aivan ihmeellinen tapaus, ei ymmärrä???

      • kaurisnaisen_

        ystävyys, joka ei ollutkaan minkään arvoinen...:(


      • hörhön_
        kaurisnaisen_ kirjoitti:

        ystävyys, joka ei ollutkaan minkään arvoinen...:(

        tulla väliin..Jatka siis samaan malliin! Jonkun ajan päästä, kun on hieman tullut etäisyyttä, voi olla, että näet asian toisin, ehkä?http://www.youtube.com/watch?v=i5_YAj9lCQc


      • ystävään

        Pitäs voida luottaa!! Pelureita on monenlaisia,
        ihme tapaus oot itsekkin,kun syyttelet...!;(


      • kaurisN_
        ystävään kirjoitti:

        Pitäs voida luottaa!! Pelureita on monenlaisia,
        ihme tapaus oot itsekkin,kun syyttelet...!;(

        Luulin vaan, että tunnetaan jo, mutta parempi näin.


      • taas!
        kaurisN_ kirjoitti:

        Luulin vaan, että tunnetaan jo, mutta parempi näin.


      • Manolito!
        taas! kirjoitti:

        Heiluttelee valkoista lippua! Lienee sotakirveet tällä erää haudattuna?? Amores amigos si sii!?... ;)


    • kaurisN_
      • vaaka M

        Kauris N koskettavia ja kauniita kappaleita ovat todella! Vesku tulkitsee ne niin sydämmellä!
        Ei voi muuta kun rauhoittua kuuntelemaan.
        Terv. Manolito;)


      • yötä.

        Sinulle kauris N ! Tv Manolito


    • kaurisN*

      Kaunis päivä tänään!

    • kaurisshh

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe