työvaatteet

++++

Minkälaiset työvaatteet on Air Finlandila ja Blue1:lla? Onko kaikissa suomalaisissa yhtiöissä samanlaiset siniset jakkupuvut?

17

2616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eri firmoissa
      • Blue1?

        Olipas jännä sivusto! Joissakin mainoskuvissa olen nähnyt Blu1 yhtiön asuun kuuluvan retrohenkisen-lakin. Onko tuo lakki oikeasti käytössä?


      • on vapaaehtoinen...
        Blue1? kirjoitti:

        Olipas jännä sivusto! Joissakin mainoskuvissa olen nähnyt Blu1 yhtiön asuun kuuluvan retrohenkisen-lakin. Onko tuo lakki oikeasti käytössä?

        Lakkia saa käyttää jos haluaa, harva käyttää...


    • kuvia täällä...

      Pienellä surffauksella SAS Groupin sivuille (www.sasgroup.net) niin sieltä löytyy kuvia Blue1n nykyisestä uniformusta muutamana eri versiona.SAS Groupin sivuilta Media Centeriin, Press Releases, Subsidiaries, Blue1, 2006 --->

    • vormu

      Mielestäni Air Finlandin uniformu on aika järkyttävä, kukakohan suunnitellut... Eli tummansininen kultaisilla napeilla, paidat vaaleankeltaisia, -punaisia tai -sinisiä.

      • taas..,.

        Airfinlandin uniformut on kauniita =) vaaleanpunainen kauluspaita käy hauskasti pukuun. Erilainen kuin muilla.


      • rohkeaa
        taas..,. kirjoitti:

        Airfinlandin uniformut on kauniita =) vaaleanpunainen kauluspaita käy hauskasti pukuun. Erilainen kuin muilla.

        Ihanko oikeesti vaaleanpunainen? Rohkea veto!
        Kuuluvatko kengät itse hankittavien listalle, vai onko määrätty kaikille firman puolesta samanlaiset? Lähinnä kiinnostaa tämä firmoissa Air Finland ja Tui? Mulla on niin oudot jalat, että vaikeeta löytää sopivia kenkiä. Tämän takia tätä mietin.


      • kuvaa?

        Oliskohan jossain kuvaa?


      • uniformu

        Keltaisia kauluspaitoja ei ole käytetty vuosiin. Ja itse saa päättää pukeeko vaaleanpunaisen vai sinisen kauluspaidan. Stuerteilla vain vaaleansinisiä paitoja.


      • lentoemoko_
        uniformu kirjoitti:

        Keltaisia kauluspaitoja ei ole käytetty vuosiin. Ja itse saa päättää pukeeko vaaleanpunaisen vai sinisen kauluspaidan. Stuerteilla vain vaaleansinisiä paitoja.

        Hei,

        tällä palstalla on myös käyty keskustelua vaatteiden käytännöllisyydestä.

        Haluaisin itse kysyä varmistusta yhteen kuulemaani huhuun, joka liittyy pukeutumiseen.

        Onko totta, että stringejä ei suositella pitkille lennoille hiertymien takia?
        Vai onko puhdasta legendaa. Omalla kohdallani olen joskus huomannut hiertymiä, jos esim koko päivän olleet päällä ja liikkunut tosi paljon.

        Onko tietoa asiasta,sillä haluaisin kuitenkin pitää stringejä tulevissa töissäkin.


      • myöskin
        lentoemoko_ kirjoitti:

        Hei,

        tällä palstalla on myös käyty keskustelua vaatteiden käytännöllisyydestä.

        Haluaisin itse kysyä varmistusta yhteen kuulemaani huhuun, joka liittyy pukeutumiseen.

        Onko totta, että stringejä ei suositella pitkille lennoille hiertymien takia?
        Vai onko puhdasta legendaa. Omalla kohdallani olen joskus huomannut hiertymiä, jos esim koko päivän olleet päällä ja liikkunut tosi paljon.

        Onko tietoa asiasta,sillä haluaisin kuitenkin pitää stringejä tulevissa töissäkin.

        huomioon! Hei voisko joku fiksu neuvoo minkä sävyinen meikkivoide sopis parhaiten työpukuun? Sillai et ois kaikki sävy sävyyn nätistä tiedäks hei. Sit vielä millaista manikyyria suositellaan, pitääkö kynsien olla kuinka pitkät että on pätevä? Entä onko noihin stringeihin väriohjeistusta johtoportaalta?


      • pelle hermanni
        rohkeaa kirjoitti:

        Ihanko oikeesti vaaleanpunainen? Rohkea veto!
        Kuuluvatko kengät itse hankittavien listalle, vai onko määrätty kaikille firman puolesta samanlaiset? Lähinnä kiinnostaa tämä firmoissa Air Finland ja Tui? Mulla on niin oudot jalat, että vaikeeta löytää sopivia kenkiä. Tämän takia tätä mietin.

        Aikaisemmin Air Finland ei tarjonnut kenkiä, mutta en tiedä miten nyt. Voi olla toisaalta parempi, niin saa ostaa sellaset kun omille jaloille sopii parhaiten.


    • ...paidat

      Kuinka pitkät ovat miestenpaitojen hihat?

      Ajattelin vain koska käsivarressani on tatuointi joka kyllä pysyy piilossa normaalin hihan pituuden kanssa vaikka kädet nostankin ilmaan.

      • +kengät

        Air Finlandilla stuerttien paidat ovat lyhythihaisia pukupaitoja eli peittävät hauiksen kohdalle otetut tatskat.. Väri vaal.sin.(emoilla myös vaal.pun.). Kengät saa itse valita ja ostaa (yhtiö maksaa ns. pukurahaa asustehankintoja varten), mutta oikeanlaiset kengät on aika tarkkaan määritelty eli ihan mitä sattuu ei voi käyttää.


    • +takit

      Saavako lentoemännät pitää tummansinistä kultanappista takkia auki?

    • ryheru

      pieni päivitys... nyt työpaidat ovat valkoisia tai vaaleansinisiä. Tietääkseni kukaan ei ole kieltänyt sitä etteikö takkia saisi pitää auki. Ainakin minä useasti koneeseen mennessä olen takkia pitänyt auki, samoin moni muukin.
      Ainoa mistä en pidä, on ne hameet. En ole koskaan pitänyt hameista, enkä sukkahousuista. Varsinkaan sukkahousujen aiheuttamista hiertymistä.
      Mutta näillä mennään... =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1673
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1310
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1097
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      888
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe